A polizia hà apertu a strada tagliata da a municipalità di Pendik

A polizia hà apertu a strada tagliata da a municipalità di Pendik
A polizia hà apertu a strada tagliata da a municipalità di Pendik

A municipalità di Pendik hà postu un mobo senza permessu in un puntu di a strada Tevfik İleri, in a ghjuridizione di IMM. A municipalità di Pendik hà rispostu à i sforzi di e squadre IMM chì vulianu correggere a violazione bluccà a strada. Dopu chì a polizia hè stata chjamata, a strada hè stata aperta è u mobo hè statu spustatu in un puntu sottu à a ghjuridizione di a municipalità di Pendik.

A Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) hà eliminatu u mobo piazzatu da a Municipalità di Pendik in Fevzi Çakmak Mahallesi Tevfik İleri Caddesi, No: 125. Capendu chì un mobo hè statu piazzatu da a Municipalità di Pendik in un puntu in a ghjuridizione di l'IMM, i squadre di a Direzzione di Mantenimentu di Strada anu infurmatu à a Pulizzia nantu à a situazione. Cù l'arrivu di a Pulizia IMM à a scena, a rimuzione di u mobo, chì hè stata postu in l'arteria principale senza permessu, hè stata iniziata.

A MUNICIPALITÀ DI DISTRICT CHIUSU A STRADA DA E DUE LATI

Tuttavia, a municipalità di Pendik, chì ùn vulia micca chì u mobo sia sguassatu, hà bluccatu a strada in i dui sensi attraversu e so unità di polizia; Hà impeditu u travagliu di e squadre IMM. Quandu l'avvirtimenti è e negoziazioni di l'IMM ùn anu micca datu risultati, a polizia hè stata chjamata in a zona. A pulizza hà apertu a strada bluccata da a municipalità di u distrittu. Dopu chì a strada hè stata aperta, u mobo hè statu lasciatu in i magazzini di Güllübağlar da e squadre IMM, à a dumanda di a municipalità di Pendik. L'abitanti di a strada Tevfik İleri, chì anu vistu chì a strada era bluccata in u mità di a cità, eranu stupiti da l'incidentu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*