A porta aperta continua à sorridere

porta aperta cuntinueghja à fà a ghjente surrisu
porta aperta cuntinueghja à fà a ghjente surrisu

L'unità Open Door, chì hè stata stabilita in dicembre 2017 sottu u Ministeru di l'Interior, cuntinueghja à fà a ghjente felice cù u serviziu chì furnisce.

Mentre a cuscenza di l'unità Open Door, chì serve à i punti 1000, cumprese 81 guvernatori provinciali è 221 guvernatori di distrittu cù circa 302 persone, aumentatu da i citadini, u numeru di applicazioni superò 4 milioni 830 mila. 99% di l'applicazioni fatte sò stati risposti.

Unità di porta aperta induve i citadini ponu dumandà ogni tipu di prublemi, lagnanze, richieste è denunzii; In seguitu à e dumande entrate cun sensibilità, diventa un ponte trà l'istituzione publica è i citadini. In questu modu, mentri a perdita di tempu di i citadini in ghjunghje sin'à e diverse istituzioni publiche è a densità in l'istituzioni publiche sò ridutte, u tempu per pruduce suluzioni hè accurtata.

A vittima di l'identità finisce cù una porta aperta

Storii interessanti sò ancu scontri in Open Doors, chì sò unità chì cuntattate direttamente i citadini. Un paziente di cancro di 70 anni chì vive in Eskişehir, NE, hè statu scuzzulatu da l'avvisi di preclusione chì venenu à a so casa pocu dopu avè persu a so identità. U prublema di NE, chì hà patitu una grande lagnanza per via di l'imprese aperte in Kocaeli da i fraudsters, ùn pudia ancu ottene droghe per u cancer è ùn pudia micca ottene una pensione di invalidità, hè stata risolta cù a coordinazione è u seguimentu persistente di l'unità Eskişehir è Kocaeli Open Door. Dopu, NE, chì a so pensione di invalidità hè ancu pagata, pò sbarazzà di u timore di l'esclusione è pò avà facilmente piglià a so medicazione.

Recuperatu da a dipendenza da droghe

CK, chì hà dumandatu personalmente à l'unità di a Porta Aperta di u Governatore di Istanbul, residente in Mush, dicendu "salvami da sta malatia", spiegò chì avia usatu droghe da circa un annu è hà dumandatu aiutu. Allora u prucessu di trattamentu principia. Dopu trè mesi di travagliu, cù u seguimentu persunale di u guvernatore di Istanbul è a coordinazione di l'istituzioni pertinenti, CK hà tornatu à Muş, guarì è liberatu da a dipendenza. Hè graduatu da l'università è hà ricevutu 1 punti da KPSS.

Open Door hè di turnu in a Violenza contr'à e donne

In casi di viulenza contr'à e donne, l'unità Open Door ponu riceve applicazioni è seguità. Di novu in Eskişehir, a donna chì hè stata sottumessa à a viulenza da u so maritu hà dumandatu à l'unità Open Door in l'uffiziu di u guvernatore è hà dumandatu aiutu. In rimborsu di sta dumanda, hè statu furnitu cù un avucatu da l'associu di l'avucatu, è hè stata presa a decisione di suspende a so moglia viulente. À u listessu tempu, l'assistenza finanziaria necessaria hè stata furnita à i vittimi di a viulenza, cù e risorse di u guvernatore.

E porte si apreranu più

U travagliu cuntinueghja à aumentà u nùmeru di unità Open Door, chì l'urganizazione è a furmazione di u persunale sò monitorati sottu u Dipartimentu di u Ministeru di l'Internu Strategy Development.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*