Santa Farma piglia a so cuuperazione strategica un passu avanti cù Mealis

Santa Farma piglia a cooperazione strategica un passu più avanti cù Mealis
Santa Farma piglia a cooperazione strategica un passu più avanti cù Mealis

Santa Farma, una di e cumpagnie farmaceutiche domestiche più arradicate in Turchia, hà pigliatu a so cuuperazione strategica cù MEALIS Middle East Life Sciences un passu più avanti u mese passatu. Cù u novu accordu firmatu, i diritti di vendita, marketing è distribuzione di a droga utilizata in u trattamentu di l'anemia di carenza di ferru è chì cuntenenu i ingredienti attivi di l'idrossidu di ferru III, polymaltose è l'acidu folicu sò stati trasferiti à MEALIS.

Santa Farma hà messu in serviziu l'Industria Farmaceutica Turca in u 150 u so ultimu stabilimentu di produzzione è tecnulugia di custruzzione cù una zona chjusa di 43 mila metri quadrati, chì hè stata messu in opera in u distrittu Dilovası di Kocaeli cun un investimentu di 2015 milioni d'euros. In u stabilimentu, chì hà una capacità di pruduzzione annuale di 150 milioni di scatuli in un unicu turnu è hà certificati EU-GMP, TR-GMP è Jordan GMP, i prudutti di Santa Farma ùn sò micca solu pruduciati per Turchia è i paesi esportati, ma ancu supportu per u glubale. è cumpagnie farmaceutiche lucali, chì i prudutti sò impurtati da l'esteru.

MEALIS, chì hà iniziatu a so attività in Dubai è Beirut in 2013, aduttendu u cuncettu di vita sana à tutte l'età cum'è principiu, hà iniziatu e so attività in Turchia in 2014. MEALIS cuntinueghja a so attività in l'Europa di l'Est, u Mediu Oriente è l'Africa di u Nordu, cumpresa a Turchia, in 35 paesi diversi, in u campu di i farmaci, i dispositi medichi è i supplementi alimentari. MEALIS Turchia, chì adopra u principiu di cuntribuisce à u sviluppu è a sustenibilità di l'industria farmaceutica è l'avvene di a salute publica, realiza a prumuzione, a cummercializazione, a vendita è a distribuzione di prudutti di droghe originali è generichi.

Cù l'accordu di cooperazione strategicu firmatu, per risponde à i bisogni di ferru è di l'acidu folicu durante a gravidanza è l'allattamentu, licenziatu da Santa Farma in 2006 è prisentatu à a medicina turca; I diritti di vendita, di cummercializazione è di distribuzione di a droga chì cuntene l'ingredienti attivi di l'idrossidu ferru, polymaltose è l'acidu folicu, utilizatu in a prevenzione è u trattamentu di l'anemia per a carenza di ferru per diversi motivi, sò stati trasferiti à Mealis.

Anemia da carenza di ferru

U ferru hè una sustanza chì si trova in modu naturali in tutte e cellule di u corpu è ghjoca un rolu in parechji avvenimenti fisiologichi vitali, cum'è a produzzione di sangue è u trasportu di l'ossigenu à i tessuti. L'emoglobina hè una proteina chì cuntene u ferru in a so struttura è hè rispunsevule per u trasportu di l'ossigenu da u sangue à i tessuti. L'anemia, cunnisciuta popularmente cum'è anemia, si trova com'è u risultatu di a diminuzione di i globuli rossi è l'emoglobina in elli.

Sicondu a definizione di l'Organizazione Mondiale di a Salute, anemia; Hè definitu cum'è l'emoglobina sottu à 15 g/dl in l'omi di più di 13 anni, sottu à 15 g/dl in e donne di più di 12 anni è micca incinte, è sottu à 11 g/dl in e donne incinte.

L'anemia di carenza di ferru hè u tipu più cumuni di l'anemia in u mondu è in Turchia, è un quartu di a pupulazione mundiale hè affettata da l'anemia di carenza di ferru. L'anemia da carenza di ferru hè più cumuna in i zitelli è e donne incinte, seguita da e donne in età fertile. A so incidenza hè ancu alta in l'anziani. L'anemia da carenza di ferru si vede 1-2% in l'adulti è 65-12% in più di 17 anni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*