U Puntu Zero di a Storia Göbeklitepe Disinfected

Gobeklitepe hè stata disinfettata à u puntu zero di a storia
Gobeklitepe hè stata disinfettata à u puntu zero di a storia

Göbeklitepe in Şanlıurfa, chì hè nantu à a Lista di u Patrimoniu Mondiale di l'UNESCO è qualificatu cum'è u "puntu zero di a storia", hè statu disinfettatu in u scopu di u novu tipu di misure di coronavirus (Covid-19).

A squadra di disinfezione di a Municipalità Metropolitana di Şanlıurfa hà realizatu u travagliu di disinfezione in Göbeklitepe in u scopu di e misure Covid-19. E squadre in vestiti speciali anu disinfettatu cù cura u centru di i visitori, a sala di spettaculu d'animazione, a tenda, a cafeteria, u parcheghju, i spazii di caminata è i servizii in Göbeklitepe.

SINDACALE BEYAZGÜL: ''AMU PIAMU E NOSTRE PRECAUZIONI SUBITO A PANDEMIA INIZIATA''

U sindaco di a municipalità metropolitana di Şanlıurfa, Zeynel Abidin Beyazgül, hà dichjaratu chì e squadre cuntinueghjanu u so travagliu di disinfezione à intervalli in Göbeklitepe, Balıklıgöl è e zone storiche, chì sò nantu à a Lista di u Patrimoniu Mondiale di l'UNESCO, è hà dettu: "Appena a pandemia hà iniziatu, avemu chjamatu à tutti. i pruprietarii di veiculi in Şanlıurfa è dissenu, disinfettemu i vostri veiculi. "è avemu stabilitu stazioni di disinfezione in parechji lochi. "Avemu offertu stu serviziu à i citadini gratuitamente", disse.

U sindaco Beyazgül hà dettu: "Semu in Balıklıgöl, avemu alimentatu i nostri pesci, ma i nostri amichi alimentanu periodicamente i nostri pesci, uccelli, misgi è cani, è questu hè u nostru duvere perchè ùn anu micca a lingua per parlà, avemu da cura di elli. . Avemu anziani è persone in bisognu, è cuntinuemu à furnisce l'assistenza per elli. U periodu pandemicu hà u so propiu settore di attività, distribuemu pacchi alimentari à quelli chì anu bisognu, è avemu cuminciatu à distribuisce tablette à i nostri figlioli in bisognu perchè i studii interattivi sò iniziati. U nostru travagliu di igiene per u nostru populu cuntinueghja, è u nostru travagliu nantu à i nostri lochi storichi cuntinueghja. Quandu avemu principiatu u travagliu di igiene, era qualcosa chì avemu fattu assai intensivamente nantu à i nostri veiculi. Facemu tuttu u travagliu chì ci vole à fà in stu periodu cù tutte e nostre forze. Avemu intrutu in un periodu, stu periodu hè veramente un periodu diversu, stu periodu hà i so propri bisogni è situazioni cambianti, tuttu ciò chì noi, cum'è Municipalità Metropolitana di Şanlıurfa, accolti assai. Duranti stu periodu, avemu distribuitu 100 mila scatuli, 16 mila scatuli di igiene, ùn avemu micca impostu limiti durante stu periodu, ùn avemu micca risparmiatu nunda à nimu in bisognu, perchè avemu intrutu in un periodu induve a sulidarità suciale deve esse sperimentata assai più. "Alcuni di i nostri imprenditori filantropici è alcune istituzioni filantropiche da u mondu esternu ci anu sustinutu, è questu duverebbe cuntinuà", disse.

BALIKLIGOL È I SOS INTORNI SIANU ANCHE DISINFECTED

I lochi storichi è turistici di Şanlıurfa ùn sò micca stati scurdati in u scopu di i travaglii di disinfezione realizati contr'à u novu tipu d'epidemie di coronavirus in tutta a cità, chì era seguita personalmente da u sindaco metropolitanu Zeynel Abidin Beyazgül.

Moschea Dergah è Moschea di u Prufeta, in particulare Balıklıgöl, chì sò visitati da centinaie di turisti lucali è stranieri in cunfurmità cù a nova normalizazione. İbrahim Cave hè stata disinfettata da e squadre di a Municipalità Metropolitana di Şanlıurfa. Una attenzione assai attenta hè stata pagata à u prucessu di disinfezione, in quale u persunale chì portava vestiti antibacterial speciali hè stata utilizata.

I PESCI, I CATTI È L'ACCELLI ùn sò micca scurdati

In cunfurmità cù a decisione presa da u Ministeru di l'Affari Interni, e squadre di a Municipalità Metropolitana di Şanlıurfa cuntinueghjanu à sustene l'alimentazione è l'alimentu per i pesci, i misgi, i cani è l'uccelli chì anu fami per via di a circulazione umana assai bassa in u weekend, è cuntinueghjanu u so travagliu in diverse parti. di a cità.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Şanlıurfa, Zeynel Abidin Beyazgül, chì hà alimentatu i misgi è i pesci cù e so mani in u campus di Balıklıgöl, hà alimentatu i pesci, chì sò cunsiderati sacri per tutta a Turchia. Allora hà datu manghjà à i misgi cù e so mani.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*