U travagliu di l'illuminazione di a pista di l'aeroportu di Trabzon hè finitu

I travaglii di illuminazione di a pista di l'aeroportu di trabzon sò stati finiti
I travaglii di illuminazione di a pista di l'aeroportu di trabzon sò stati finiti

À l'aeroportu di Trabzon, chì hè trà i più impurtanti aeroporti in Turchia, i travaglii di rinnuvamentu di i sistemi di illuminazione di a pista sò stati cumpletati.

A causa di i travaglii di illuminazione chì anu cuminciatu u 20 d'ottobre à l'aeroportu di Trabzon, era chjusu à u trafficu di volu trà 08.00 di a matina è 18.00 di sera, è u sistema di illuminazione è i cavi di a pista sò stati rinnuvati. DHMI, chì hà decisu di rinnuvà i so sistemi di illuminazione per via di a diminuzione di u numeru di passageri per via di u virus Corona (Covid19), chì hà affettatu u mondu sanu, hà finitu u travagliu in u tempu specificatu.

U travagliu in l'aeroportu di Trabzon, chì serà riapertu dumane à 17.30, per serve 24 ore à ghjornu, hà iniziatu u 20 d'ottobre 2020. Mentre l'illuminazione LED hè stata iniziata in l'aeroportu cù i travaglii realizati, u guvernatore di Trabzon, İsmail Ustaoğlu, hà dichjaratu chì i travaglii sò finiti in questa tappa è chì i studii di prova cuntinueghjanu, è chì l'aeroportu cumencia à serve 17.30 ore à ghjornu da 24. dumane.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*