Truvatu in Trabzon BC. I puntelli di u 4u Millenniu cumincianu à esse esposti à u Museu di a Ruta di a Seta

I punte di lancia chì appartenenu à u millenniu Mo truvati in Trabzon sò stati esposti in u Museu di a Ruta di a Seta.
I punte di lancia chì appartenenu à u millenniu Mo truvati in Trabzon sò stati esposti in u Museu di a Ruta di a Seta.

Dui puntelli, datati à a fine di u 4u millenniu aC in Trabzon, sò stati esposti in u Museu Privatu di a Strada di Seta di a Càmera di Cummerciu è Industria di Trabzon, Ministeru di Cultura è Turismu. Dichjarà chì a storia di a cità hè scientificamente pruvata da 6 anni cù l'ultimi ritrovamenti archeologichi, u presidente di a Camera di Cummerciu è Industria di Trabzon (TTSO) M. Suat Hacısalihoğlu hà presentatu un certificatu di apprezzamentu à i scientisti è i citadini chì anu cuntribuitu à purtà u punte di lancia à u museu.

Sò esposti à u TTSO SPECIAL SILK ROAD MUSEUM

I dui puntelli truvati in Trabzon sò stati datati à a fine di u Calcoliticu è a prima età di u Bronzu, a fine di u quartu millenniu aC è u principiu di u terzu millenniu aC, da u Dipartimentu di Archeologia di l'Università Tecnica di Karadeniz. Spearheads cuminciaru à esse esibiti à u Ministeru di a Cultura è u Turismu, a Camera di Cummerciu è di l'Industria di Trabzon, u Museu Privatu di a Strada di Seta.

HACISALİHOĞLU: AMU FATTU CHE A STORIA DI TRABZON ARRIVA A 6 MIL'ANNI

Una cerimonia hè stata fatta per dà un certificatu di apprezzamentu à quelli chì anu cuntribuitu à purtà i punti di lancia à u museu. Parlendu à a ceremonia, u presidente di TTSO, M. Suat Hacısalihoğlu, hà dettu: "Ci sò novi scuperte in quantu à a storia di Trabzon. I nostri prufessori di u dipartimentu di archeologia è a nostra università cuntribuiscenu assai à l'acquistu di sti artefatti. Ci vole à cummemurà cun gratitùdine i nomi di i nostri citadini chì li anu trovu è li mustrò un esempiu di rispunsabilità purtendu à a storia. Abidin Karbuzoğlu è Gökhan Baki truvaru questi artefatti, i priservanu è i purtonu in a storia. Cù sti dui travaglii, avemu dimustratu chì a storia di Trabzon hà righjuntu 6 mila anni. Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu ", disse.

AKGÜL: SPERIAMU CHE RIGUARDÀ L'INIZIO DI L'ESCAVAZIONI ARCHEOLOGICHE

U Dipartimentu di Archeologia KTU Lecture Dr. Hülya Çalışkan Akgül hà dettu: "Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu truvatu è donatu queste opere è l'anu purtatu à u museu. I scuperti archeologichi, chì chjamemu a fine di u 4u millenniu aC è u principiu di u 3u millenniu aC, è a fine di u tardu Calcoliticu è u principiu di a prima età di bronzu, sò emersi per a prima volta in Trabzon. Per quessa, hà ritruvatu a storia di a cità à u 4u millenniu aC. Si cuntamu da oghje, sti punte di lancia sò a prova chì campemu in terri cù 6 mila anni di vita umana. Truvate archeologiche assai impurtanti. Spergu chì u restu vinarà è, più impurtante, serà strumentale per inizià una scavi archeologica in a nostra cità.

KTU Dipartimentu di Archeologia Lettore Assoc. Dr. Serkan Demirel hà dettu: "Sfurtunatamente, i studii archeologichi in u nostru paese sò fatti cù sforzi individuali. A cooperazione suciale pò pruduce risultati megliu in questu sensu. Ringraziemu a Càmera di Cummerciu è Industria di Trabzon è u so presidente, Suat Hacısalihoğlu, per u so sustegnu in a scuperta di i puntelli è di i studii archeologichi.

ERUZ : A POSSIBILITÀ DI RISCRIVIRE A STORIA DI TRABZON HA APPARUTA

U presidente di l'Associazione per a Preservazione di i Valori Naturali è Storichi di Trabzon. Dr. Coşkun Erüz hà dettu: "Hè assai impurtante chì queste opere si trovanu in Trabzon. A chance di riscriva a storia di Trabzon cù evidenza scientificamente pruvata è materiale hè apparsu. U presidente Suat è Hülya Hodja anu fattu un sforzu seriu per cunvince i citadini chì pussede sti artefatti è li portanu à u museu. Grâce à elles, ces œuvres restèrent à Trabzon sans aller ailleurs et furent portées au musée. Sò grati à elli per a so cuntribuzione in nome di Trabzon è a riscrittura di a storia di a regione ".

CERTIFICATE DI RINGRAZIAMENTE STATU DATA A QUELLI QUI CONTRIBUTI

U presidente di TTSO M. Suat Hacısalihoğlu hà ringraziatu Dr. Hülya Caliskan Akgul, Assoc. Dr. Serkan Demirel, Assoc. Dr. Coşkun Erüz hà datu un certificatu di apprezzamentu à Gökhan Baki è Olcay Öztürk. Eyyüp Ergan, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Trabzon Commodity Exchange, hà assistitu ancu à a cerimonia di certificatu di apprezzazione è ringraziò quelli chì anu cuntribuitu à u museu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*