Cargo turcu porta vaccini Kovid-19

a carica turca porta vaccini covid
a carica turca porta vaccini covid

Turkish Cargo, chì cuntinueghja à cuntribuisce à a continuità di a catena di fornitura glubale creendu un ponte globale di merci aeree cù voli aerei in tuttu u mondu, hà cuminciatu à trasportà i vaccini Covid-19 cù a so flotta forte, una larga rete di volu è una carica speciale. qualità di serviziu.

Turkish Cargo, chì cuntinueghja à cuntribuisce à a continuità di a catena di fornitura glubale creendu un ponte globale di merci aeree cù voli aerei in tuttu u mondu, hà cuminciatu à trasportà i vaccini Covid-19 cù a so flotta forte, una larga rete di volu è una carica speciale. qualità di serviziu.

Furnendu serviziu à 127 paesi in u mondu, Turkish Cargo hà trasportatu i vaccini Covid19 pruduciuti in Cina à u Brasile, chì si trova à circa 17 mila chilometri di distanza. I vaccini Covid7, carricati in 19 containeri cù sistemi di raffreddamentu speciali, sò stati spediti in modu sicuru da Pechino à Sao Paulo, a più grande cità in Sudamerica, via Istanbul.

Cargo turcu; Purtendu medicini à destinazioni impurtanti è certificati cum'è Mumbai, Bruxelles, Istanbul, Singapore, Dubai, Basilea, Londra è Amsterdam, hà creatu un corridore di medicina globale trà più di 400 destinazioni, è cuntinueghja a so determinazione di furnisce i vaccini Covid19 prudutti è pruduciuti. in u prucessu di esse pruduciutu à u mondu sanu.

Turkish Cargo, chì hà u certificatu farmaceuticu IATA CEIV (Centru di Eccellenza per Validatori Indipendenti), mantene a catena di friddu in cundizioni ideali cù u pruduttu "TK Pharma" pensatu per u trasportu farmaceuticu è risponde à i standard globali. A marca di successu, chì hà trasportatu intensivamente medicine in tuttu u mondu durante u periodu pandemicu, hà trasportatu più di 40 mila tunnellate di medicini, prudutti di salute è equipaggiu medicale trà ghjennaghju è settembre, è hà registratu una crescita di più di 50 per centu in u trasportu di medicina durante questu. periodu.

Turkish Cargo hà aumentatu a capacità per u trasportu di a vacuna Covid-19

Cargo turcu; Per risponde à a crescente dumanda di vaccini, medicine è trasportu di carichi cuntrullati à temperatura, hà cumandatu un magazzinu intelligente cuntrullatu à a temperatura cù un spaziu supplementu di 1200 m2. Inoltre, cum'è u risultatu di l'accordi fatti cù i più grandi fornitori di containeri attivi di l'industria, Turkish Cargo hà aumentatu a so capacità di trasportu di a catena di friddu di 30 per centu è hà aumentatu a so scala di trasportu di a catena di friddu à 150 mila tunnellate per mese, cù una capacità chì pò istantaneamente. accoglie 25 paletti di aerei supplementari.

Turhan ÖZEN, Vice Direttore Generale di Turkish Airlines (Cargo) : "Cù i nostri prucessi di cummerciale chì avemu cuntinuatu ininterrottamente durante a pandemia, avemu fattu cuntributi significativi à a continuità di a catena di furnimentu è hà allargatu a nostra impronta di a catena fredda in u mondu. Cum'è Cargo turcu, per mantene a catena di fretu trà cuntinenti; Offriamu suluzioni industriali cum'è stanze speziale di magazzini cuntrullati in temperatura in a gamma -20/25 gradi, squadre di cura farmaceutica, cuntenituri attivi, trasportatori termali. "Semu pronti à furnisce i vaccini esistenti è futuri à u mondu sanu cù u nostru trasportu speciale di carichi per quale avemu tutte e qualificazioni è certificati globali", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*