U Prughjettu di Gestione di i Rifiuti di TAI vince u Premiu d'Oro

U prughjettu di gestione di i rifiuti di Tusasin vince un premiu d'oru
U prughjettu di gestione di i rifiuti di Tusasin vince un premiu d'oru

Turkish Aerospace Industries (TUSAŞ) hè stata ritenuta degna di un premiu à i Green World Awards, unu di i premii più prestigiosi di u mondu in a gestione di i rifiuti. Cuntinuendu à sviluppà prughjetti per sensibilizà nantu à u riciclamentu di i rifiuti, TAI hà vintu u Premiu d'Oro in a categuria di Gestione di i Rifiuti à i Green World Awards, induve 500 prughjetti cuncorsi, cù u so prughjettu "Waste Management and Green Flag League".

L'unità vincitore di a bandiera verde di TAI serà determinata dopu avè puntuatu ogni quartu di l'annu cù u prughjettu di cumpetizione "Green Flag League", in quale sò determinati i dipartimenti più riesciuti chì ghjunghjenu obiettivi ambientali, chì hè stata lanciata u 5 di ghjugnu, u ghjornu mundiale di l'ambiente, in per sensibilizà l'ambiente è sustene u prugettu zero waste. A bandiera verde, chì serà purtata da u vincitore di ogni trimestre in u scopu di a liga, induve ci sarà una cumpetizione feroce in tuttu l'annu, hà da cuntinuà à cambià di mani secondu a classificazione annunziata è serà consegnata à u campione di l'annu à a fine di l'annu. I premii di u cuncorsu di quist'annu, induve prughjetti di parechji paesi di u mondu cumpetenu ogni annu, sò valutati da a ghjuria per i so aspetti ambientali è i migliori esempi di pratiche ambientali sò premiati, sò stati annunziati u 23 di nuvembre di u 2020, è TAI hè stata premiata u premiu. premiu d'oru in a categuria di Gestione di i Rifiuti. TUSAŞ, chì utilizza u 99 per centu di i so rifiuti per mezu di i metudi di riciclamentu è di ricuperazione, hà ancu ricevutu u titulu di "Ambasciatore di u mondu verde" in u mondu internaziunale cù u premiu vintu.

TAI, chì svolge un travagliu esemplare in a gestione di i rifiuti ambientali in parechje tappe da a separazione in situ à l'eliminazione di i rifiuti in e so strutture in Ankara, hè stata premiata u "Certificatu Zero Waste" da u Ministeru di l'Ambiente è di l'Urbanizazione per a prima volta trà a difesa. cumpagnie di l'industria in l'ultimi mesi.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*