Vertiv Diventa Leader Globale di u Mercatu di Raffreddamentu di i Data Center in rapida evoluzione

vertiv diventa u capu glubale di u mercatu di rinfrescante di u centru di dati in rapidu sviluppu
vertiv diventa u capu glubale di u mercatu di rinfrescante di u centru di dati in rapidu sviluppu

Un studiu di Omdia palesa l'adopzione più diffusa di tecnulugii sustinibili è innovatori, cum'è l'acqua refrigerata è u raffreddamentu evaporativu, è ancu e forme di raffreddamentu liquidu.

 Vertiv (NYSE: VRT), un fornitore globale di soluzioni di infrastruttura digitale critica è di continuità, hè statu classificatu cum'è u più grande fornitore globale di raffreddamentu di centri di dati da l'analista di tecnulugia Omdia. A ricerca recentemente publicata da Omdia mette in risaltu chì e tecnulugia integrate di dissipazione di u calore cum'è l'Espansione Diretta (DX), l'Acqua Chilled è u Raffreddamentu Evaporativu sò diventate più sustinibili mentre mantene una forte presenza di u mercatu. Nuvelle tecnulugii, cum'è i tipi di raffreddamentu di liquidu, sò previsti chì crescenu cum'è l'operatori di u centru di dati cercanu modi per aumentà ancu l'efficienza è affruntà i calculi sempre più intensivi d'energia.

Basatu nantu à i dati Omdia 2020 è 2018 publicati à a fine di 2019 Rapportu di Gestione Termale di Data Center 2020dichjara chì Vertiv hà una parte di 23,5 per centu in u mercatu globale di raffreddamentu di u centru di dati. Questa tarifa hè 10 per centu più altu ch'è u cuncurrente più vicinu di Vertiv. Sicondu Omdia, u mercatu di tecnulugia termale di u centru di dati, chì era di $ 2020 miliardi in 3,3, hè previstu di cresce à più di $ 2024 miliardi in 4,3. Vertiv hè ancu u capu di u mercatu di tecnulugia termale ambientale cù una quota di mercatu di 37,5 per centu. Inoltre, cù questa pusizioni, hà una parte di 20 per centu più di u sicondu fornitore più grande in u settore.

In più di analizà a so pusizioni di u mercatu, u rapportu furnisce ancu insight è insight in quantu a tecnulugia di raffreddamentu di u centru di dati hè in evoluzione. I tecnulugii integrati cum'è i chillers è u cooling ambientale continuanu à custituiscenu una grande parte di u mercatu. Sicondu Omdia, split DX hè sempre a forma primaria di dissipazione di u calore in a gestione termale di u centru di dati, ma a dissipazione di calore evaporativa diretta è fredda hè ancu guadagnatu impulsu. L'unità di trattamentu di l'aria (AHU) anu ancu ottenutu una crescita à duie cifre cù u rapidu momentu catturatu da i fornitori di servizii di nuvola è di co-hosting. Omdia prevede una forte crescita in i tipi di raffreddamentu liquidu (raffreddamentu à immersione è raffreddamentu direttu à chip) per duppià trà 2020 è 2024. XNUMX. Diversi fattori sò cuntribuiscenu à stu cambiamentu, cum'è l'aumentu di u cunsumu di l'energia di u chip è di u servitore, a crescita di u bordu, a densità di l'armadiu, è ancu l'efficienza energetica è i requisiti di sustenibilità.

Lucas Beran, analista principale per a pratica di ricerca in nuvola è data center d'Omdia è autore di u rapportu, hà dettu: "U mercatu di gestione termale di u centru di dati hè à a cusp di un puntu di svolta. Attualmente, i prudutti è e soluzioni termali basati in l'aria esistenti guidanu a crescita. Tuttavia, e capacità di questi prudutti sò limitati à rinfriscà 10kW + densità di cabinet. Nuvelle tecnulugia, prudutti è disinni venenu à u mercatu per sustene queste implementazioni d'alta densità è operazioni più efficaci chì cambianu a dinamica di u mercatu per u 2024 ".

"A dirigenza duratura di Vertiv in a gestione termale; dimustra chì i nostri clienti valutanu a nostra cumpetenza in u duminiu, una cartera larga, è l'investimentu aumentatu in tecnulugia, ricerca è sviluppu ", dice. "A nostra roadmap d'innuvazione in avanti cù i prudutti di rinfrescante è e soluzioni chì lancemu in tuttu u 2020; continuerà à furnisce i nostri clienti cun tecnulugii di punta chì li permettenu di ottene obiettivi di efficienza è sustenibilità più altu ".

Vertiv hà annunziatu uni pochi di innovazioni recenti in a tecnulugia termale. In EMEA, Vertiv hà annunziatu u Vertiv™ Liebert® OFC, un novu è altamente avanzatu refrigeratore à turbocompressore senza oliu sviluppatu in partenariatu cù Geoclima. U Liebert OFC hè statu cuncepitu per utilizà refrigeranti à pocu GWP, cumpresu R1234ze, è furnisce una alta efficienza energetica. In più, l'intera gamma di raffrescamentu d'aria à pavimentu - cumpresu u Vertiv Liebert PDX cù compressori veloci è l'ultime Vertiv Liebert PCW in a gamma di acqua refrigerata - hè stata recentemente riprogettata per ottene a massima efficienza.

In più di l'innuvazioni in-house, Vertiv travaglia ancu cù gruppi di dirigenti pensati di l'industria è hè diventatu pocu tempu Platinum Fellow di u Open Computing Project (OCP). U rolu di Vertiv quì includerà l'iniziativi di supportu in l'adopzione di u raffreddamentu liquidu attraversu i prughjetti Advanced Cooling Solutions (ACS) è Advanced Cooling Facility (ACF). L'obiettivu hè di portà linee guida è e migliori pratiche per i tecnulugii di rinfrescamentu di liquidu direttu-on-chip è di immersione, è ancu di permette l'applicazioni per e facilità di u centru di dati per aduttà u raffreddamentu liquidu.

A ricerca propria di Vertiv in tecnulugii termali punta ancu à l'innuvazione futura. Sicondu u rapportu "Data Center 2025: Closer to the Edge" di Vertiv, l'operatori di iperscale di l'industria di i centri di dati sperimentanu un cambiamentu massivu versu esse ecunomicu, guidatu da i fornitori di colocazione, mentre chì sustenenu simultaneamente l'armarii d'alta densità cumunimenti utilizati in l'informatica d'alta prestazione ( HPC) hà avvicinatu a rimozione di u calore più vicinu à i servitori per via di backdoor è sistemi di rinfrescamentu liquidu pensati per Di i più di 800 prufessiunali di u centru di dati chì anu rispostu à l'indagine, u 42 per centu aspetta chì u so futuru rinfrescante deve esse cumpletu da i sistemi meccanichi, mentre chì u 22 per centu dicenu ch'elli seranu accolti da u liquid cooling è l'aria esterna. Stu risultatu hè probabilmente duvuta à a densità eccessiva di cabine osservata oghje.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*