Cuntrolu strettu di a Sicurezza Generale è Precauzioni Coronavirus à l'annu novu

Cuntrolu strettu di e misure di sicurezza generale è coronavirus à u principiu di l'annu
Cuntrolu strettu di e misure di sicurezza generale è coronavirus à u principiu di l'annu

U Ministeru di l'Affari Interni continuarà e so ispezioni malgradu u curfew à a vigilia di l'annu novu. In più di e misure di coronavirus, e misure pigliate contr'à a sicurità generale, l'ordine publicu, u terrurismu, u trafficu, a migrazione irregulare / u cuntrabandu d'immigranti seranu ispezionate.

Un totale di 31 mila 18.00 persunali di l'infurzatori di a lege, cumprese 1 mila 08.00 agenti di polizia, 45 mila 22 persone di gendarmeria è 119 mila 744 persone di a guardia costiera, participeranu à l'ispezioni da esse realizate cù 86 mila 270 squadre trà 2:125 208 dicembre è 139:14 u 729 di ghjennaghju. 8 mila 390 di sti persunali seranu rispunsevuli di l'ispezioni di trafficu. Inoltre, in u scopu di e misure di l'annu novu, i cuntrolli necessarii seranu realizati da e unità di polizia è gendarmeria in XNUMX mila XNUMX punti di applicazione in tuttu u paese.

L'ISPEZIONI SERÀ FATTE DA ARIA È MARE

In parte di e misure di l'annu novu, l'enfasi serà pusata nantu à l'ispezioni di l'aria è di u mare. L'attività d'ispezione cuntinueghjanu da l'aria cù un totale di 113 elementi volanti (helicopteri è droni) assignati da unità di applicazione di a lege, è da u mare cù 109 elementi flottanti.

U MINISTRU DI L'INTERNI SÜLEYMAN SOYLU, MA I MINISTRI DEPUTATI È L'ELI EXECUTIVES SERÀ IN CAMPI.

Per esaminà è seguità e misure in situ, i Viceministri è i dirigenti anziani di u Ministeru, in particulare u Ministru di l'Affari Interni Süleyman Soylu, seranu nantu à u campu. Vice Ministri Mehmet Ersoy hè in Izmir, Muhterem İnce hè in Istanbul, Prof. Dr. Tayyip Sabri Erdil in Konya è Aksaray, Direttore Generale di a Pulizzia Mehmet Aktaş in Eskişehir è Bursa, Comandante di a Guardia Costiera Rear Admiral Ahmet Kendir in Istanbul, Direttore Generale di l'Amministrazione di l'Immigrazione Dr. Savaş Ünlü serà in Şanlıurfa, è u generale generale di a gendarmeria, u generale generale Halis Zafer Koç esaminerà e misure pigliate in Kırıkkale.

E PRECAUZIONI PER L'ANNU NOVU SERÀ SEGUITE IN GAMER

Sottu a presidenza di u Vice Ministru di l'Affari Interni İsmail Çataklı, u Tenente Generale Generale di Gendarmerie, u Tenente Generale Ali Çardakcı, u Vice Direttore Generale di a Pulizzia Erhan Gülveren, u Vice-Comandante di a Guardia Costiera, l'Ammiragliu Cengiz Fitoz è u presidente GAMER, Hakan Kafkas, hà discututu a pratica è a situazione generale. seguitaranu e misure pigliate in tuttu u paese da u Centru di Coordinazione di Situazioni di Sicurezza è Emergenza (GAMER).

L'agenza di stampa Hibya

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*