Impostazione di Curfew per i servizii di treni d'alta velocità

fissazione di curfew nantu à i treni à alta velocità
fissazione di curfew nantu à i treni à alta velocità

TCDD hà cessatu i servizii di treni d'alta velocità, regiunale è principali in marzu dopu l'iniziu di l'epidemie di coronavirus. Versu a fine di maghju, i servizii di treni à alta velocità sò stati riavviati. I servizii di treni righjunali è di linea principale ùn sò ancu dispunibili.

Sicondu a nutizia di Olcay Aydilek da Habertürk; "TCDD Tasimacilik porta passageri in treni d'alta velocità cù una capacità di 50 per centu cum'è parte di a lotta contru l'epidemie. U numaru di servizii di treni ogni ghjornu hè ancu ridutta. U numaru di spidizioni, chì era 48 per ghjornu, hè statu aumentatu à 20.

TCDD Tasimacilik hà fattu un altru passu impurtante a settimana passata in quantu à i servizii di treni à alta velocità in u scopu di e novi misure pigliate contr'à l'epidemie di coronavirus. I curfews di u weekend sò stati aghjustati per i voli. I servizii di treni nantu à e linee Ankara-Konya, Ankara-Eskişehir sò stati fermati in fine di settimana perchè ùn ci era "nessuna dumanda di passageri". In precedenza, ci era dui voli reciprochi nantu à e linee citate u weekend.

I servizii di treni d'alta velocità Ankara-Istanbul, Ankara-Konya cuntinueghjanu in a settimana.

Allora, quandu i voli cumincianu à sti linee? Ùn si sà ancu quandu i voli parteranu di novu. Hè dichjaratu chì i voli seranu riavviati dopu chì a restrizione hè stata alzata è a dumanda di passageri aumenta.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*