A breve storia di 135 anni di Mersin Love: "MTSO hà 135 anni"

storia corta di l'amore annuale di mirtu mtso anni
storia corta di l'amore annuale di mirtu mtso anni

U presidente di a Càmera di Cummerciu è Industria di Mersin, Ayhan Kızıltan, hà dettu a breve storia di u so amore per Mersin per 135 anni; "A Càmera di Cummerciu è Industria di Mersin hè stata creata in u 1886 cù l'iniziativa di i cummercianti di Mersin. In altri palori, Mersin hà avutu una visione chì hà capitu a necessità di l'istituziunalisazione ecunomica 135 anni fà. U più grande successu di u mondu cummerciale di Mersin hè sta cultura di 135 anni. A Càmera di Cummerciu è Industria di Mersin, chì era una di e prime dece Camere stabilite durante u periodu Imperiale, hà mantinutu a so pusizioni cum'è questa Camera di punta in u periodu Republicanu. A nostra Camera, chì serve 135 membri 243 anni fà, serve avà 26.500 XNUMX membri. L'avvenimentu data di prima di a creazione di a nostra Camera.

L'attività ecunomica chì principia attornu à u Mercatu di u Village, chì avemu cunnisciutu oghje cum'è Mercatu di u Iogurtu, in u 1832, s'hè apertu à u mare cù un molo custruitu vicinu à sta regione. Stu molo simplice si trasformò in un molo doganale quandu l'attività ecunomica s'intensificava è u cummerciu s'allargava à l'esteru.

In lu 1886, nasce un investimentu chì cambia a furtuna di a cità ; Ferrovia Mersin-Adana. Mersin hè avà diventatu un locu cù cunnessione maritime è ferroviaria. Mersin Chamber of Commerce and Industry hè stata stabilita in u stessu annu, perchè Mersin principia à diventà una destinazione internaziunale è u mondu cummerciale di Mersin hà vistu questu assai rapidamente.

A causa di l'aumentu di u trafficu cummerciale di a cità, una linea dekovil (sistema di ferrovia ligera) hè stata stabilita trà a Stazione è a Piazza Custom. Questu era un signu di esse una cità muderna è di caminari nantu à sta strada. Cù a ricchezza à pocu à pocu è l'aumentu di a classe media, a faccia architettonica di a cità hà cuminciatu à cambià. In u 1900, ci eranu fabbriche chì prucessanu tunnellate di cuttuni è facenu tessuti in u centru di Mersin. Sta pruduzzione hè stata trasportata in u paese per ferrovia è à l'esteru per mare.

A Republica, pruclamata in u 1923, divintò ancu più veloce u mutore di l'ascesa di Mersin. A morale, a visione è i scopi chì u grande Atatürk hà datu à u populu di Mersin durante i so visiti à Mersin sò a basa di u sviluppu di u Mersin mudernu è ancu oghje u mondu cummerciale di Mersin camina versu i so scopi cù questi valori. Mersin divintò pruvincia (provincia) incù a Republica in lu 1924. Hà guadagnatu parechje istituzioni pubbliche novi.

In u 1926, u primu "Mercatu di verdura-frutta" hè statu apertu in u locu induve si trova oghje u bazar di i macellari. In u stessu annu, u Bancu Ottomanu è Mersin Commodity and Grain Exchange sò stati aperti. In u 1927, u Merchant Club hè statu apertu. Stu locu ùn hè micca un locu simplice, hè diventatu un locu induve i burocrati è i membri di u mondu cummerciale di tutti i periodi si scontranu è parlanu di prublemi ecunomichi. In u 1931, a Banca Centrale hè stata aperta.

"U sviluppu ùn hè micca solu cù l'ecunumia"

Mersin Public House hè stata aperta in u 1936. Perchè a Republica ùn hà micca cunnessu u sviluppu solu à l'ecunumia, ma vulia chì questu sia sustinutu da a cultura, l'arti è l'educazione. In questu sensu, a Casa di u Populu hè diventata u più grande pilastru di Mersin in quantu à a cultura, l'arte, l'educazione è ancu u sport. Senza quelli fundamenti posti à quellu tempu, senza quella cultura, Mersin ùn averebbe un Opera oghje.

Mersin hè stata a cità di i primi in a so storia. In u 1950, una donna - Müfide İlhan - divintò u sindaco di una pruvincia per a prima volta in Turchia. Daretu à questu, di sicuru, era u patrimoniu culturale di Mersin è u so impegnu à i valori di a Republica. In u 1954, invece di un molo d'aspettu primitivu, sò stati posti i fundamenti di un portu mundiale induve e navi ponu attraccate direttamente. U portu di Mersin hè statu messu in serviziu in u 1960 è ancu oghje hè u più grande di Turchia è unu di i pochi porti di u Mediterraniu.

"U portu hà ancu attivatu grandi investimenti"

A custruzzione di u portu hà attivatu grandi investimenti è a raffineria Ataş hè stata stabilita in u 1962. In u 1968, a Radio Regionale TRT Çukurova hè stata aperta in Mersin. In u 1976, a decisione di stabilisce a Zona Industriale Organizzata Mersin-Tarsus hè stata presa. Sfurtunatamente, a creazione è a cumissioni di MTOSB hè stata fatta in u 1993. Sè stu investimentu ùn aspittàvanu in a rota di burocrazia, Mersin è a so regione saria un Marmara in pruduzzione industriale oghje. Hè u megliu esempiu di ciò chì a burocrazia lenta è u ritardu di i grandi investimenti causanu a perdita di e nostre cità è di u nostru paese. Speremu chì i stessi sbagli ùn saranu micca da avà, Turchia serà u vincitore.

Ci era un altru primu in u 1987 è a prima zona franca di Turchia hè stata stabilita in Mersin. Mersin Free Zone, chì hè l'unica zona libera cù u so propiu molo, hè u puntu più efficau è di creazione d'impieghi di u nostru paese oghje.

"L'Università di Mersin hè stata creata"

È l'annu hè 1992 ... Cù a dumanda insistente longu è u sustegnu di u mondu cummerciale di Mersin, Mersin forse hà righjuntu una di e so più grande carenze è l'Università di Mersin hè stata stabilita. Oghje, avemu 2 università statali è 2 fundazioni, inseme cù i nostri Università Tarsus, Toros è Çağ. Videmu sti istituzioni, chì furmà qualità è risorse umane qualificate di Mersin è sustegnu studii nantu à a basa di R & D, cum'è u valore più impurtante di a nostra cità, è avemu travagliatu in cuuperazione.

In cortu, sta storia di 135 anni di a nostra Càmera, a storia ecunomica cunnisciuta di Mersin di circa 200 anni, hà purtatu Mersin à questi ghjorni ingrandendu, glurificandu è aumentendu ciò chì li era datu. Mersin ùn hà micca persu o distruttu nunda chì hè datu, à u cuntrariu, hà aumentatu, facendu questi investimenti è valori micca solu a ricchezza di Mersin, ma ancu di Turchia. Daretu à tuttu questu, a forza motrice più grande è u sustegnu più grande chì avemu vistu per almenu 150-200 anni hè statu u mondu cummerciale di Mersin. A storia di Mersin hè a storia di l'imprenditore Mersin. In questu sensu, simu fieri di esse una parte di sta grande istituzione, sta grande cumunità. U nostru scopu hè di trasfirià i nostri duveri è sta cultura à i nostri fratelli più ghjovani aghjunghjendu opere più grandi à sta cronologia. In questu sensu, vulemu sprime a nostra gratitùdine à tutti quelli chì anu purtatu Mersin finu à oghje in termini suciali è ecunomichi è cuntribuiti. L'annu 2020 hè statu un annu difficiule, ma ogni annu novu porta novi speranze. Vulemu chì questu annu novu purterà salute, pace è felicità à a nostra nazione è à tutti i citadini di Mersin chì anu pigliatu cum'è guida per alzà sopra à u livellu di a civilizazione cuntempuranea dimustrata da u grande capu Atatürk, vulemu chì 2021 pona e basi per i novi speranze è successi, è celebremu u novu annu di u mondu cummerciale di Mersin è tutti i nostri citadini di Mersin ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*