15 chilò di cocaina sequestrati in l'aeroporti Sabiha Gökçen è Atatürk

Chilogrammi di cocaina sò stati sequestrati in operazioni in dui aeroporti di Istanbul
Chilogrammi di cocaina sò stati sequestrati in operazioni in dui aeroporti di Istanbul

E squadre di u Ministeru di u Cummerciu di l'Infurzazione Doganale anu decifratu i metudi incredibili utilizati da i contrabandisti di droghe in l'Aeroporti Sabiha Gökçen è Atatürk, è pigghiaru un totale di 15 kilogrammi di cocaina, chì era impregnata in cusmetichi è prudutti tessili è ammucciata in a parti di a macchina.

Grazie à l'operazioni riesciute realizate da e squadre di Cunsigliu Doganale una dopu à l'altra in u 2020, i contrabandisti di droga, chì sò stati colpi duramente, anu ricursu à metudi incredibili per evità d'esse catturati, ma ùn anu ancu pussutu passà e squadre di Cunsigliu Doganale.

I passageri è i carichi ritenuti risicatu sò stati identificati in l'analisi realizata in u quadru di luttà contra l'attività di contrabbando di droga realizata da a Direzzione di l'Infurzazione Doganale di l'Istambul per u Contrabbandu è l'Intelligenza. L'aerei chì portavanu questi passageri è a so carica sò stati tracciati è i bagaglii è i trasporti di carichi di i passageri suspettati di cuntenenu droghe sò stati cuntrollati individualmente cù cani detector di narcotici è sistemi di scanning di raghji X. Cusì, in l'ultimu mese di u 2020, 15 kilogrammi di cocaina sò stati sequestrati in trè operazioni successive.

Cocaina impregnata in tessuti rilevati

In a prima operazione, un passageru straneru chì arrivava à l'Aeroportu Sabiha Gökçen era cunsideratu risicatu. I dui valigie chì accumpagnavanu u passageru sò stati prima cuntrollati cù i cani detector di narcotichi è dopu cù u dispusitivu di raghji x di bagaglii. A sustanza in polvere, chì hè stata rilevata in u bagagliu chì hè statu decisu di esse apertu è cercatu dopu à i cuntrolli, ammucciatu in forma di piatti trà i prudutti tessili è impregnate cù i tessuti, hè stata trovata cocaine in l'analisi preliminare fatta cù droga. salviette di prova. U passageru suspettatu hè statu arrestatu in relazione à 1,8 kilogrammi di cocaina cù un valore di mercatu di circa 2,5 milioni di lire.

3,5 kilogrammi di cocaina rilevati in forma di crema cosmetica

In un'altra operazione da e squadre di l'Infurzazione Doganale, l'infurmazioni di l'intelligenza ricevute in quantu à a pussibilità di cuntrabandu di droga in Turchia in prudutti liquidi hè stata presa in contu. I passageri chì arrivanu à l'Aeroportu Sabiha Gökçen sò stati analizati per quessa, è i bagaglii di un passageru suspettatu sò stati verificati. Dopu à u cuntrollu, i prudutti cusmetichi truvati in i bagaglii sò stati evaluati com'è risicatu. L'analisi preliminare hè stata realizata cù salviette di teste di droga pigliandu campioni di prudutti cusmetichi in forma di crema. In l'analisi, hè statu determinatu chì questi prudutti cuntenenu droghe di cocaine in un statu impregnatu. Una persona hè stata arrestata, mentre chì 2,6 kilogrammi di cocaina cù un valore di u mercatu di circa 3,5 milioni di lire sò stati sequestrati.

9 kilogrammi di cocaina sequestrati in una parte di macchina metallica

In l'operazione di droga realizata in Atatürk Airport Cargo Terminal, sta volta, u scopu di e squadre era una spedizione chì era cunsiderata risicatu.

Sospettendu un pezzu di machina purtatu in Turchia da a Colombia, i squadre anu verificatu prima sta spedizione cù un dispositivu di raghji X di carica è dopu cù i cani detector. Dopu à l'scan, u postu chì truvò densità suspettuosa, è dopu i cani detector reagiscenu, hè statu apertu è cercatu. Quandu a parte di a machina metallica di a spedizione hè stata tagliata, era capitu chì era cumplettamente pienu di droga. In questu incidente, un totale di 9 kilogrammi di cocaina per un valore di 6,6 milioni di lire sò stati sequestrati.

In tutti i trè incidenti, 3 kilogrammi di droga cù un valore di u mercatu di circa 11 milioni sò stati sequestrati è i suspettati sò stati arrestati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*