Più di 2 ghjurnalisti vanu in prima linea in u focu di Covid-19

Più di mille ghjurnalisti sò andati à dece fronti in l'epidemie di covid
Più di mille ghjurnalisti sò andati à dece fronti in l'epidemie di covid

In u so discorsu di a matina di u 1 di ghjennaghju di u 2021, u presidente di China Media Group (CMG), Shen Haixiong, hà felicitatu tutti i telespettatori nantu à e trasmissioni China Radio International è Internet. Ricordendu chì u 2021 hè l'annu di u toru secondu u calendariu lunar cinese, u presidente di CMG Shen Haixiong hà dettu: "U toru, chì hà cuntribuitu assai à a civilizazione è hà ghjucatu un rolu impurtante in l'attività agricula, hè un animali travagliatore, energicu è forte chì resiste à e difficultà à l'ochji di i Cinesi. In questa occasione, vi auguru un felice annu novu da Pechino è vi auguru di esse sanu è forte cum'è un toru in l'annu novu ".

Dichjarà chì u 2020 porta grandi sfide à u mondu, Shen hà dichjaratu chì u populu cinese, sottu a guida di u presidente Xi Jinping, hà fattu un prugressu significativu in a prevenzione è u cuntrollu di l'epidemie luttendu duramente contru l'epidemie, è hà dettu: "Oghje, l'epidemie cuntinueghja. per sparghje rapidamente in parechji paesi di u mondu. Avemu sparte a soffrenza di i populi di diversi paesi. "U nostru solu desideriu hè chì ogni paese supere e difficultà è chì tutti sò sani", disse.

Esprimendu chì i media cinesi anu ancu datu una bona prova durante stu periodu, Shen hà dettu: "Cum'è membru di i media, hè a nostra rispunsabilità più impurtante di rapportà a verità. In i primi tempi di l'epidemie, più di 2 XNUMX di i mo culleghi sò andati in prima linea di a lotta contru l'epidemie in Cina. Programmi cum'è u documentariu intitulatu 'Let's Fight Against the Epidemic', traduttu in parechje lingue cù cunnessione in diretta da i ghjurnalisti da i sala di i pazienti chjamati a "zona rossa", mostranu obiettivamente à u mondu sanu a situazione reale in a lotta contru à l'epidemie. epidemia in Cina.

Ricordendu chì l'esperti medichi di diversi paesi sò stati invitati à u prugramma "Frontline Against Covid-19" preparatu da CMG in questu prucessu, l'esperienze di l'esperti in salute chinesi chì eranu in prima linea di u prugramma sò state sparte, Shen hà dettu, Richard Horton, Editore. -in-Chief of The Lancet, unu di i principali ghjurnali accademichi di u mondu, è hà fattu interviste esclusive cù nomi cum'è Peter Forster, u primu autore di u rapportu di variazione di u virus Covid-19 di l'Università di Cambridge, è hà dettu chì i rumuri circa l'epidemie sò stati refutati da dati scientifichi.

"Avemu firmatu un documentariu cumuni fattu trà a Cina è i Stati Uniti"

Dichjarà ch'elli eranu in cuntattu è scambiati opinioni cù l'urganisazioni di media principali di parechji paesi durante u periodu epidemicu, Shen hà dettu: "China Media Group hà ancu approfonditu a so cooperazione basata in nuvola cù più di 100 urganisazioni media di parechji paesi in Europa è in u latinu. America. In u scopu di i cuntatti, i passi da piglià in a lotta contru l'epidemie sò stati discututi è a cooperazione istituzionale hè stata stabilita cù parechje urganisazioni media.

Dichjarà chì anu fattu un sforzu speciale per annunzià i sviluppi in Cina sia à u populu cinese sia à u mondu, Shen hà dettu chì grazia à questi approcci, assai sviluppi attiravanu una grande attenzione da l'opinione publica mundiale. Sottumentendu chì anu registratu a lotta di 100 milioni di persone in Cina per esce da a miseria cù un documentariu multilingue intitulatu "Fighting Poverty in China", coproduttu da a Cina è i Stati Uniti, è chì anu implementatu prugrammi cum'è "Global Action Initiative 2020". - Riduzzione di a Povertà ", Shen hà dettu chì in questu periodu, anu utilizatu a so infrastruttura tecnologica. Hà dettu ancu chì anu rinfurzatu.

"Continueremu à cumpiendu a nostra rispunsabilità"

"Avemu utilizatu tecnulugia '5G + 10K / 5K + AI' per trasmette perfettamente à l'audienza scuperte scientifiche maiò, cum'è u viaghju di u veiculu Chang'e-4 di Cina à a Luna è u submarinu "Fengdouzhe" submarinu à una prufundità di 8. milla metri ", disse. Shen hà cunclusu u so discorsu di l'annu novu dicendu: Credu sempre chì a vita di i media hè a verità. Notizie affidabili è informazioni affidabili riflettenu a rispunsabilità è a qualificazione di i media. Sfurtunatamente, certi media anu trasmessu nutizie nantu à a Cina induve a ghjustizia hè stata rimpiazzata da u preghjudiziu, è a verità hè stata rimpiazzata da bugie. Sia in a lotta contru l'epidemie di Covid-19, sia in Hong Kong, Xinjang, etc. anu fattu nutizie false nantu à i prublemi; aghjunghjenu infurmazioni falsi è ancu fantasie à e so nutizie.

L'opinioni ponu differisce, ma ci hè una verità: In l'annu novu, i prufessiunali di i media à scala glubale anu a respunsabilità di impedisce à u publicu internaziunale di esse esposti à bugie. Ci hè un famosu dittu in Auropa: A verità hà parechji amichi. In l'annu novu, China Media Group hà da cuntinuà à cumpiendu e so rispunsabilità cum'è una urganizazione internaziunale di media mainstream, mantenendu a so pusizioni ghjusta è ghjusta, è trasmette a verità, a voce di a ghjustizia è a bellezza di a civilizazione à u mondu sanu.

Fonte: China Radio International

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*