451 Million Lira Support da u Ministeru à 14,5 Teatri Privati

millioni di lire supportu da u ministeru à u teatru privatu
millioni di lire supportu da u ministeru à u teatru privatu

U Ministeru di a Cultura è u Turismu hà aumentatu a quantità di sustegnu à i teatri, unu di i settori più affettati da l'epidemie di coronavirus, à 2021 milioni di lire à u principiu di u 36.

A quantità di sustegnu furnita da u Ministeru à i teatri privati ​​​​in a stagione d'arte 2020-2021 hè aumentata circa 3,5 volte in paragunà à a stagione precedente, è a cifra, chì era di 2019 milioni 2020 mila lire in a stagione 6-100, hè diventata 21,5 milioni in tutale, cumpresi supporti di teatru digitale.

In u risultatu di discussioni cù i rapprisentanti di i teatri privati ​​è l'attori di u settore, u Ministeru hà immediatamente implementatu cambiamenti legislativi è pratiche chì facilitanu l'attività di i teatri è in 2021; Hè statu decisu di furnisce un totale di 451 milioni 14 mila lire di sustegnu à 455 teatri privati ​​​​in u scopu di i prughjetti "Teatru Digitale" è "I nostri Teatri in DT Stages".

Cù sta figura per esse datu cum'è u primu pacchettu di supportu di l'annu novu, in u scopu di prughjetti per dà un respiro à i teatri privati ​​durante u periodu epidemicu, a quantità tutale di sustegnu hà righjuntu 36 milioni di lire.

Applicazioni per Prughjetti Cumpleti

U Ministeru di a Cultura è di u Turismu hà finitu l'applicazioni per i dui prughjetti annunziati in nuvembre è dicembre scorsu per u 2021 u 5 di ghjennaghju, in u scopu di i cambiamenti legislativi è di e pratiche chì facilitanu l'attività di i teatri, chì hà subitu subitu in vigore per via di riunioni cù rapprisentanti di teatri privati ​​è attori di u settore.

U Ministeru, chì furnisce un totale di 155 milioni 3 mila lire à 875 teatri privati ​​​​in u scopu di u prughjettu "Teatru Digitale / Audio Play", furnisce un totale di 255 milioni 8 mila lire supportu à 670 teatri privati ​​​​in u scopu. di u prughjettu "Teatru Digitale / Ghjocu Digitale".

Un totale di 41 milione 1 mila lire serà datu à 910 teatri privati ​​​​per i tour di ghjennaghju di u prughjettu "I nostri Teatri in DT Stages". Cusì, a quantità di sustegnu di u Ministeru in u scopu di i prughjetti righjunghji un totale di 451 milioni 14 mila lire per 455 teatri privati.

Cù prughjetti chì assicuraranu chì i teatri sò minimamente affettati da l'effetti negativi di u prucessu epidemicu, u Ministeru portarà i drammi di teatri privati ​​​​à l'amatori di l'arti in l'ambienti fisichi è digitali è introducerà i novi drammi di dramaturgi lucali in u settore.

Teatru digitale

Cù u prughjettu di u "Teatru Digitale" di u Ministeru, i drammi di scrittori lucali chì ùn sò mai stati messi in scena, saranu interpretati da teatri privati ​​è l'arregistramentu audio di i drammi seranu spartuti in digitale da u Ministeru.

Sottu u titulu di "Audio Play" di u prughjettu, chì include tutti i cumpunenti di u teatru, cumpresi i pruprietarii di u teatru, u Ministeru sustenerà i pruduttori di teatru privati, l'attori di voce è i scrittori. In u periodu à vene, una fonte d'infurmazione impurtante serà creata per quelli chì volenu accede à i drammi di scrittori lucali.

In u sicondu tìtulu di u prugettu, 'Digital Play', i teatri privati ​​trasmetteranu a registrazione video di una dramma chì mettenu in scena à u Ministeru per a publicazione, è queste opere seranu presentate à l'amatori d'arte in un ambiente digitale.

In u scopu di u prugettu, serà pussibule aduprà i tappe di u Teatru Statale designatu per a registrazione di u ghjocu, è in casu di sparà in tappe speciali, un sustegnu significativu serà datu à i pruprietarii di a sala cù u sustegnu supplementu per esse furnitu.

I nostri Teatri sò in DT Stages

Cù un altru prughjettu di sustegnu, "I nostri Teatri sò in DT Stages", i tappe di i Teatri Statali seranu attribuiti à i teatri privati.

In cunfurmità cù e cundizioni di l'epidemie, i teatri privati ​​metteranu in scena i so pezzi nantu à i palchi DT duie volte in dui ghjorni consecutivi.

U Ministeru furnisce ancu u sustegnu finanziariu necessariu per i tour di teatri privati ​​​​in u scopu di stu prughjettu. I teatri privati ​​​​ùn avarà micca preoccupazioni per questioni cum'è a vendita di biglietti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*