88 kilogrammi di cocaina dissimulati in dui containeri sequestrati in u portu di Ambarlı

Chilògrami di cocaina piatta in dui cuntainer sò stati sequestrati in u portu di Ambarli
Chilògrami di cocaina piatta in dui cuntainer sò stati sequestrati in u portu di Ambarli

88 kilogrammi di cocaina sò stati sequestrati in i compartimenti sicreti di dui cuntainer, chì sò stati trovati risicatu in l'operazione realizata da e squadre di l'Infurzazione Doganale di u Ministeru di Cummerciu à u Portu Ambarlı.

I cuntenituri chì sò ghjunti in l'area di rispunsabilità sò stati analizati da e squadre di a Direzzione di Cuntrabandu è Intelligenza Doganale d'Istanbul, è quelli chì sò in risicu in quantu à u contrabbando di droga sò stati identificati.

I cuntenituri chì venenu da i paesi sudamericani cù una carica di banane sò stati mandati à u dispusitivu di scanning di raghji X. I cuntenituri cun concentrazioni sospette in a scansione di raghji X sò stati ancu verificati cù i cani detector di narcotici. Siccomu i cani detector reagiscenu à e rùbbriche di sti cuntenituri induve a densità sospetta hè stata rilevata, sti rùbbriche sò stati smantellati è cercati.

Hè statu determinatu chì un compartmentu sicretu hè statu creatu daretu à u muru internu di u primu cuntinuu rilevatu. Quandu u dittu compartimentu hè statu apertu, si trova chì i pacchetti di culore marrone è neru sò stati oculati. In l'analisi di a sustanza in questi pacchetti cù un dispositivu di prova di droga, hè statu determinatu chì era cocaine. A cocaïna, per un valore di 49 milioni di lire, chì pesa 60 kilogrammi, hè stata sequestrata in un totale di 45 pacchetti in questu compartimentu.

In u sicondu containeru, hè statu determinatu chì i contrabandisti di droghe ammucciavanu droghe in u dispusitivu di rinfrescante nantu à u muru esterno di u containeru. In a ricerca fatta in dui compartimenti separati induve si trova u mutore di rinfrescante, droghe chì valenu 25 milioni di lire, chì pesanu 28 kilogrammi, sò stati sequestrati in pacchetti 20.

L'inchiesta nantu à un totale di 88 kilogrammi di cocaina, sequestrati com'è u risultatu di l'operazione riescita, cuntinueghja davanti à l'Uffiziu di u Procuratore Pùblicu di Büyükçekmece.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*