I citadini di più di 90 anni anu cuminciatu à esse vaccinati in casa

I citadini più di età cuminciaru à esse appiccicati in e so case
I citadini più di età cuminciaru à esse appiccicati in e so case

Ministru di a Salute Dr. Dopu à a dichjarazione di Fahrettin Koca chì i citadini di più di 90 anni seranu vaccinati, inseme cù case di anziani, disabili è case di anziani, i studii di vaccinazione sò iniziati stamane in 81 pruvince.

A dichjarazione di u Ministeru di a Salute hè a siguenti; Ministru di a Salute Dr. Dopu à a dichjarazione di Fahrettin Koca chì i citadini di più di 90 anni seranu vaccinati, inseme cù case di anziani, disabili è case di anziani, i studii di vaccinazione sò iniziati stamane in 81 pruvince.

A squadra di implementazione di vaccini di u Distrettu di Ankara Gölbaşı hà vaccinatu prima Rabia Yurtseven, di 95 anni, in casa soia. Allora, Zeliha Tura di 91 anni è Mehmet Buyraz di 97 anni sò stati vaccinati di novu in casa. I citadini chì anu manifestatu a so satisfaczione chì e squadre venenu in casa è vaccinati, ringrazianu l'autorità.

I vaccinazioni per questa fascia d'età sò fatti in casa da e squadre di salute. Per ùn sperimentà alcuna negatività, a squadra prima cuntrolla a salute di e persone, dopu mantene a persona vaccinata sottu vigilanza per almenu una meza ora.

In u scopu di a vaccinazione, ci sò 90 mila 11 persone in Ankara è 942 mila persone in Turchia. Quelli chì anu avutu Covid-198 in l'ultimi 6 mesi ùn sò micca vaccinati.

Hè destinatu à compie studii di vaccinazione per questu gruppu d'età in tuttu u paese in pocu tempu. A vaccinazione continuarà in cunfurmità cù u calendariu stabilitu da u Cumitatu Scientificu Coronavirus.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*