Centinaie di telefoni cellulari illegali sequestrati à a porta di a dogana di Habur

Centinaie di telefunini cuntrabandati sò stati sequestrati à a porta di a dogana
Centinaie di telefunini cuntrabandati sò stati sequestrati à a porta di a dogana

Durante l'operazione realizata à a Porta Doganale di Habur da e squadre di l'Infurzazione Doganale di u Ministeru di u Cummerciu, 1,8 telefuni mobili per un valore di circa 669 milioni di TL sò stati sequestrati in un compartimentu secretu creatu in un camion.

In u risultatu di l'analisi realizatu da u persunale di a Direzzione di Cuntrabandu è Intelligenza Doganale di Habur, un camion chì arrivava in Turchia da l'Iraq era cunsideratu risicatu.

U camionu in quistione hè statu seguitu da u mumentu chì hà intrutu in a zona doganale è diretta à scanning di raghji X. In u risultatu di a scansione di X-Ray, a densità sospetta hè stata trovata in i punti di junction di rota, chì sò chjamati l'assi di u camion.

Dopu, u veiculu hè statu purtatu à l'hangar di ricerca è i pneumatici di u camionu sò stati sguassati per ghjunghje à e zone 3 induve a densità sospetta hè stata rilevata. Quandu i pneumatici sò stati sguassati, hè statu vistu chì 3 di l'articuli di rota di u trailer di camioni sò stati chjusi cù saldatura. Quandu u pezzu saldatu à questa zona hè stata tagliata è aperta, hè stata truvata chì centinaie di telefunini sò stati ammucciati in un compartimentu secretu apposta.

In u risultatu di l'operazione riescita, un totale di 800 telefuni mobili cù un valore di u mercatu di circa un milione 669 mila lire sò stati sequestrati in u camion cercatu.

Mentre i telefunini mobili è u camionu utilizatu per u trasportu sò stati cunfiscati, u cunduttore di u veiculu hè statu ancu arrestatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*