Ford annuncia u rapportu di tendenza 2021

Ford hà annunziatu u so rapportu di tendenza annu
Ford hà annunziatu u so rapportu di tendenza annu

Cumu i cumpurtamenti cambianti cù a pandemia affettanu u prossimu periodu?

• Ford Trend Report 2021 mette in risaltu cumu a ghjente in u mondu face affruntà i prublemi è u so putere di adattà à u cambiamentu. Coprendu 14 paesi, l'indagine palesa cumu e famiglie è l'individui riscrivenu e regule in u travagliu, in a so vita di famiglia, in i so circuli suciali, è ancu in u cunsumu di prudutti è servizii.

• Sicondu u rapportu, u 69% di i cunsumatori glubale hà dichjaratu ch'elli si sentenu sopraffatti da i cambiamenti in u mondu durante u periodu di a pandemia, mentre chì quandu si dumandanu quantu si sò adattati à i cambiamenti durante a pandemia, u 47% hà dettu chì era "più faciule ch'è elli". imaginatu'.

• Hè osservatu chì ci sò differenzi sorprendenti trà e generazioni in quantu à a resistenza è l'adattazione à u cambiamentu durante u periodu pandemicu. Mentre u 63% di i rispondenti Gen Z dicenu chì hè più difficiule di adattà di ciò chì pensanu, sta rata hè di 42% per i Boomers.

2020 hè statu un annu chì nimu ùn pudia prevede. Causendu un caosu ecunomicu, puliticu è emutivu, COVID-19 hà pruvatu i limiti di l'individui, e famiglie, i sistemi di salute è ogni settore di a sucetà. Tuttavia, a pandemia hà ancu dimustratu quantu a ghjente riesce à truvà modi per affruntà è adattà.

In u so rapportu di tendenza "2021 Looking Ahead", publicatu per a nona volta quist'annu, Ford analizeghja i cambiamenti in u cumpurtamentu è l'attitudini di i cunsumatori per capisce cumu i cambiamenti sperimentati da u prucessu pandemicu ponu affettà u nostru mondu in 2021 è oltre.

I tendenzi prominenti di i cunsumatori in a ricerca globale chì copre 14 paesi in America, Asia, Europa è Mediu Oriente sò i seguenti:

Punti di pressione: A preoccupazione hè alta in u mondu, cù teme di cuntrattà Covid-19 è preoccupazioni per cumu a pandemia affetterà l'educazione, l'impieghi è altre aree. U 63% di l'adulti dicenu chì si sentenu più stressati cumparatu cù un annu fà, cù 5 di 4 dicenu chì anu bisognu di più preoccupatu di a so salute emotiva. Cuscenti assai di l'effetti di a pandemia nantu à a salute mentale, e persone trovanu modi innovatori per trattà è cunnetta cù a situazione.

Veiculu di fuga: "Quale ghjornu hè oghje?" Cum'è e fruntiere trà u travagliu è a vita privata cumincianu à sguassate. Hè diventata una quistione cumuna chì tutti dumandanu. Mentre i cunsumatori cercanu novi rotte di fuga per superà a pandemia è a monotunia di esse chjusi in casa, parechji si rifuggianu in i so veiculi per scappà. Più di 4 di 1 adulti chì pussede un veiculu à scala glubale dicenu chì utilizanu u so veiculu per rilassate. Circa 5 da ogni 1 persone dicenu chì usanu a so vittura per esse solu è 17% per travaglià.

a solitude : A pandemia hà riformulatu u sensu di esse famiglia mentre mette in risaltu a necessità di l'amicizia di i cunsumatori. A sulitudine hè cusì cumuna in u mondu chì una in duie persone dice regularmente chì si sentenu sola. Sò i ghjovani generazioni chì sentenu questu più intensamente. U tassu di Gen Z chì dicenu chì si sentenu soli nantu à una basa regulare hè quasi duie volte più di a generazione Boomer (2% è 64%). In u risultatu, assai ripensendu induve campà, avvicinassi à a famiglia, è truvà novi modi per fà amici in linea o offline.

Cuscenza: Cù l'impattu sproporzionatu di a pandemia nantu à e cumunità à pocu redditu, e minoranze etniche è e donne in particulare, i lacune in l'ineguaglianze è i squilibri in u mondu si allarganu. Cum'è a cuscenza di i cunsumatori di sta lacuna aumenta, e marche portanu a so pusizioni attivisti è imprenditoriali à u primu pianu. À una scala glubale, u 76% di l'adulti pensanu chì aspettanu chì e marche piglianu una postura nantu à i prublemi suciali, mentre chì u 75% pensanu chì e marche cercanu di agisce in modu ghjustu oghje.

A nova normalità: Cosa è cumu compremu hà attraversatu una seria trasfurmazione durante u periodu pandemicu. Cum'è l'imprese, grandi o chjuche, si adattanu à sta trasfurmazioni à un ritmu vertiginu, assai cunsumatori s'abbraccianu è godenu a nova nurmale. In u mondu, u 75% di l'adulti dicenu chì li piacenu e migliure chì l'imprese anu fattu à a so sperienza di shopping da quandu a pandemia hà iniziatu, mentre chì u 41% dicenu chì ùn volenu micca vultà à a manera di cumprà prima di a pandemia.

Cunversione in u trafficu: Ancu s'è a pandemia ci hà fattu sentu cum'è eramu bloccati in casa, in realtà ùn avemu micca fermu. Cù a pandemia, u trasportu individuale hè ancu sviluppatu. Cume a vendita di biciclette face un saltu, e cità chjude e strade per fà spaziu per i ciclisti. E persone tendenu à cumprà vitture perchè ponu cuntrullà u so propiu ambiente. L'implementazione più cumpleta di a guida autònoma cù una pianificazione urbana intelligente hè in espansione. In u mondu sanu, u 67% di l'adulti dicenu chì anu "speranza nantu à u futuru di i veiculi autònumi", mentre chì u 68% di i genitori dicenu chì preferiscenu confià i so figlioli à una vittura autònuma piuttostu chè à un straneru.

durabilità: Mentre i curfews sò stati imposti in u mondu in i primi ghjorni di a pandemia, a migliione di a qualità di l'aria si mostrava cum'è u "parte pusitiva di u prucessu". In ogni casu, cum'è u cunsumu di plastica è altri dispunibuli aumentanu, questu ottimisimu svanisce rapidamente, è si vede chì esse è stà sustinibili ùn sò micca sempre in a manu. In particulare i ghjovani generazioni sò preoccupati di sta situazione. In u mondu, u 46% di i travagliadori di a Generazione Z dicenu chì a pandemia ci hà fattu più sprechi, è u 47% dice chì a pandemia affetterà negativamente l'ambiente à longu andà.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*