Grazie à u Codice HEPP, u trasportu sicuru in u trasportu publicu hè furnitu

Grazie à u codice he, u trasportu sicuru hè statu furnitu in trasportu publicu.
Grazie à u codice he, u trasportu sicuru hè statu furnitu in trasportu publicu.

L'applicazione HES Code, lanciata da a Municipalità Metropolitana di Kayseri per rende u trasportu publicu più sicuru è minimizzà u risicu di trasmissione di virus, dà risultati pusitivi. 516 persone chì anu pruvatu à usà u trasportu publicu, ma sò stati determinati à esse risicatu grazie à l'applicazione, sò stati identificati è ùn anu micca permessu di utilizà u trasportu publicu è infurmatu à u Ministeru di a Salute.

In cunfurmità cù a circular intitulata "HES Code Inquiry in Urban Public Transportation" publicata da u Ministeru di l'Affari Interni, da u 1 di dicembre, i passageri in Kayseri cuntinueghjanu à imbarcà i veiculi di trasportu publicu cù carte chì currispondenu à u codice HES. In questu cuntestu, da 845 mila persone chì utilizanu attualmente u trasportu publicu in a cità è chì anu a mobilità nantu à e so carte, 435 mila titulari di carte anu currispondenu à u Codice HES finu à a data, mentre chì Ulatma A.Ş. Hè statu determinatu chì 516 persone, trà i titulari di carte chì u codice HES era cumminatu da , eranu in u gruppu di risicu.

Cù l'inchiesta HES è l'applicazione di a lista negra fatta finu à avà, 516 persone risicate sò state impedite di utilizà u trasportu publicu, è queste persone sò state signalate à u Ministeru di a Salute. Sicondu i dati di Transportation Inc., ci sò sempre 219 persone cù carte di trasportu publicu, è se queste persone pruvate d'utilizà u trasportu publicu, seranu rilevati immediatamente è seranu impediti di utilizà u trasportu publicu è seranu signalati à u Ministeru di u trasportu publicu. Salute.

"KAYSERİ VA À UN BON PUNTU, MA ÙN SUBSTANZA"

Sindaco Metropolitanu Dr. Memduh Büyükkılıç hà dichjaratu chì l'impurtanza di u codice HES, chì hè statu implementatu in u trasportu publicu in u scopu di a lotta contru a pandemia, hè stata di novu capita è hà dettu: "Vogliu ghjorni sani à i mo concittadini di Kayseri. U nostru Kayseri hè in un bonu puntu durante u prucessu di pandemia, ma ùn hà ancu ghjuntu à u livellu chì vulemu. Vogliu sparte chì aspittemu chì i nostri citadini sustene u nostru travagliu cuntinuendu i nostri sacrifici è sforzi in questu campu. "Questa hè una regula simplice, ùn ci hè micca prublema chì ùn pudemu micca superà sempre chì rispettemu e regule di maschera, distanza è igiene", disse.

AMU PUTU I PRIMA IN A LOTTA CONTRA A PANDEMIA

Dichjarà chì a municipalità metropolitana di Kayseri hà fattu un novu terrenu in Turchia in a lotta contru a pandemia, Büyükkılıç hà dettu: "Cum'è a municipalità metropolitana di Kayseri, avemu ottenutu un bonu travagliu cù u travagliu dedicatu fattu in u trasportu, sia cù u sustegnu chì furnimu à a traccia di cuntattu. squadre è cù e nostre pratiche in u trasportu di passageri. "Implementendu un primu in Turchia, ùn avemu micca accettatu passageri in piedi è hà iniziatu l'applicazione di codice HES, avemu ghjuntu à u piccu di stu sacrificiu", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*