I Pacienti di Cancru duveranu avè u Vaccine Covid-19?

I malati di cancru duveranu riceve a vacuna covid
I malati di cancru duveranu riceve a vacuna covid

E persone in u gruppu di risicu seranu vaccinati contr'à Covid-19 in un futuru assai vicinu. I malati di cancru è i so parenti "I malati di cancru deve esse vaccinati contr'à Covid-19?" Enfatizendu chì ellu hè curiosu di a risposta à a quistione, Anadolu Medical Center Medical Oncology Specialist Prof. Dr. Serdar Turhal hà dettu: "Ricumandemu di vaccinà se a cundizione generale di u paci hè bona".

Sottulineendu chì i malati di cancru sò cunsigliati per esse vaccinati, u Prof. Dr. Serdar Turhal hà dettu: "Nisunu di i vaccini Covid-19, chì sò previsti per esse applicati in a sucetà è pruduciuti cù diverse tecnulugia, sò vaccini di virus vivi. Ancu s'è i studii ùn includenu micca i malati di cancro è l'efficacità prevista hè prevista per esse bassu, in particulare in i pazienti chì ricevenu chimioterapia attiva, ricumandemu chì i malati di cancro ricevenu unu di i vaccini Covid-19 appruvati da u Ministeru di a Salute, cunziddi chì l'amministrazione di qualsiasi sti vaccini riduceranu u risicu di l'infezione da Covid-19 in i pazienti.

Dichjarà chì ùn ci hè micca assai infurmazione nantu à quale tipu di vaccina seria più adattatu per i malati di cancru, u Prof. Dr. Serdar Turhal hà dettu: "Pensemu chì tutte queste vaccine ponu esse applicate in teoria. In altre parolle, ricumandemu sia a vacuna mRNA sia a vacuna inattivata.

Se a cundizione di u paci hè bona, a vacuna pò esse amministrata in ogni stadiu.

Dichjarà chì ogni malatu di cancro pò esse vaccinatu, ùn hè micca cunsigliatu di fà sti vaccini quandu i pazienti anu una infezione attiva da Covid-19, o quandu anu amatu di cancru, u Prof. Dr. Serdar Turhal hà dettu: "U ricumandemu à u paziente in bona cundizione generale. Ùn avemu micca una restrizione di stage, sti vaccini ponu esse fatti in ogni stadiu.

Effetti latu sparisce dopu à pocu tempu

Dichjarà chì ùn ci hè micca infurmazione sparta in quantu à l'effetti secundari ligati à l'applicazione di vaccini in particulare à i malati di cancro, u Prof. Dr. Serdar Turhal hà dettu: "In quantu sapemu, l'effetti secundari assuciati à sti vaccini ùn sò micca assai severi. Ùn pensemu micca chì ci sarà un prublema supplementu, postu chì i pussibuli effetti latu sparisce dopu à uni pochi di ghjorni se sta vaccina hè amministrata durante u periodu quandu a cundizione generale di i malati di cancru hè bona.

U 5 per centu di i malati di cancru mori per via di Covid-19

Dichjarà chì i malati di cancro anu a paura di mori definitivamente quandu piglianu stu virus, u Prof. Dr. Serdar Turhal hà dettu: "Cù l'aiutu di u Ministeru di a Salute, avemu seguitu 1523 pazienti cun COVID-19 chì sò stati trattati per u cancer in Turchia. In u nostru seguitu di 1 mesi, a rata di mortalità in questi pazienti era 5.1%. In u studiu realizatu da a Società di Oncologia di Radiazione, a tarifa hè stata trovata di novu à 5 per centu. I figuri di u 40 per centu precedentemente riportati da a Cina ùn sò micca stati visti in i nostri pazienti di seguitu, una rata di mortalità assai più bassa hè stata vista. Sti dati sò stati publicati in a prestigiosa rivista di l'UICC (Union for International Cancer Control) International Journal of Cancer à principiu di dicembre. Pudemu dì chì u fattu chì hè publicatu quì hè un indicazione chì i dati di Turchia sò preziosi ".

"In più, un altru rapportu recente da u Sloan Kettering Cancer Center di New York hà i primi rapporti chì i malati di cancru restanu contagiosi finu à dui mesi quandu cuntranu Covid-19", hà enfatizatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*