I primi cunduttori femini di u Metro di Mosca cuminciaru à travaglià

I primi cunduttori femini di u metro di Mosca cuminciaru a so funzioni
I primi cunduttori femini di u metro di Mosca cuminciaru a so funzioni

Dopu à a decisione di u Ministeru di u travagliu Russu, u numeru di occupazioni induve e donne ùn sò micca permessi di travaglià hè ridutta, e donne seranu avà capaci di diventà machinisti. 12 meccaniche femine cuminciaru à travaglià ieri in u Metro storicu di Mosca.

Sicondu a nutizia in SputniknewsIn cunfurmità cù l'istruzzioni di u Ministeru di u travagliu Russu, da u 1 di ghjennaghju di u 2021, e donne sò permesse di travaglià cum'è cunduttori in metro.

U vice-sindaco di Mosca, Maksim Liksutov, hà dettu chì 25 donne sò in furmazione dapoi u ferraghju, 12 d'elli qualificati per serve.

Cusì, 12 meccaniche femine cuminciaru à travaglià ieri in u Metro di Mosca.

Liksutov hà dettu: "Oghje, ognunu, sia omu o femina, deve esse capace di fà ciò chì volenu. In questu sensu, simu assai felici chì Mosca hè una di e prime cità à dà à e donne l'uppurtunità di travaglià in u metro è di ottene una nova professione ".

Liksutov hà dichjaratu chì u numeru di meccanica femina serà aumentatu cù u tempu, è ci sò richieste per u compitu.

Per d 'altra banda, i cunduttori femini puderanu decide per elli stessi s'ellu portanu pantaloni o faldidi mentre sò in turnu, grazia à l'uniforme speciale pensatu per elli. Hè dichjaratu chì hè previstu di recrutà almenu 50 cunduttori femminili in u Metro di Mosca l'annu prossimu.

Ancu s'è e donne in Russia sò in turnu in quasi tutti i campi di a vita, i treni in u metro sò stati utilizati da l'omi in u passatu, perchè esse un meccanicu era trà e professioni chì eranu cunsiderate dannusu per a salute di e donne. I treni ùn sò più vistu trà l'occupazioni assuciati cù a forza fisica pesante, postu chì anu sistemi automatizati.

A nova decisione di u Ministeru di u travagliu Russu nantu à e zone induve e donne sò pruibiti di travaglià hè entrata in vigore da u 1 di ghjennaghju. Mentri ci eranu restrizioni per e donne per travaglià in 456 campi prima, u novu documentu chì hè ghjuntu in vigore include 100 occupazioni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*