İmamoğlu: "I taxi marittimi cumminciaranu à serve in l'estiu"

I taxi marittimi di imamoglu cumincianu à serve in i mesi d'estate
I taxi marittimi di imamoglu cumincianu à serve in i mesi d'estate

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğlu, hà participatu à u lanciamentu di i taxi marittimi da esse pruduciutu à u Cantieru di u Cornu d'Oro in u 170 anniversariu di a creazione di e Linee di a cità. Parlendu quì, İmamoğlu hà dettu: "U trasportu marittimu in Istanbul ùn hè micca in u locu chì si merita. U so postu in u trasportu publicu hè di circa 3 per centu. Vulemu aumentà questu à 10 per centu o ancu più altu. I nostri taxi marittimi seranu 50 in u primu locu. Pudemu aumentà u numeru secondu a dumanda. Avemu pensatu à mette in serviziu in l'estiu di u 2021 ", disse. İmamoğlu hà ancu nutatu chì u culore di i taxi d'acqua serà determinatu da a ghjente di Istanbul.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğlu, hà participatu à a ceremonia di lanciamentu di u taxi marittimu in u cantiere Golden Horn. U primu passu hè statu fattu per rializà a prumessa di Imamoglu, chì hè trà e so prumesse elettorali. A prumessa di "aumentà a parte di u trasportu marittimu in u trasportu publicu" hè realizatu. In u prugramma tenutu in u 170th anniversariu di City Lines, u membru di l'Assemblea di u Partitu CHP Eren Erdem, u vicepresidentu di l'IMM Hüseyin Aksu, u secretariu generale di l'IMM Can Akın Çağlar, u sindaco di Küçükçekmece Kemal Cebi, in particulare u vicepresidentu di u gruppu CHP di l'assemblea IMM, Doğan Sub-Chairman Vice-Presidente Doğan Subaşı, i membri di l'Assemblea è a dirigenza superiore di IMM eranu presenti.

SİNEM DEDETAŞ: "U TAXI MARITU CHIUDÀ UN GAP ENORME"

Parlendu à a ceremonia, u direttore generale di City Lines Sinem Dedetaş hà dettu: "Avemu principiatu stu travagliu, chì face parte di u nostru sognu di utilizà u mare in modu efficace". Dichjarà chì hè assai caru per serve cum'è trasportu publicu, Dedetaş hà dettu:

"Quandu avemu bisognu di accurtà u tempu chì passemu in u trasportu in parechji punti induve u trasportu marittimu ùn hè micca adattatu o quandu l'ore previste ùn vi cunvene micca, avete avà una nova alternativa. I taxi marittimi serviranu cum'è e navi più chjuche in a nostra flotta marina, ma cumpieranu un grande spaziu. Speremu chì i Taxi Marittimi, chì serviranu indipendentemente da una certa tarifa è rotta, seranu utilizati cù amore è diventeranu una parte di u so trasportu ".

U TEMPU FRADU ÙN DISTURNA

Ekrem İmamoğlu Per d 'altra banda, hà iniziatu u so discorsu affirmannu chì u clima fretu hè in generale incunificatu è cuntinuava: "Ma avà u fretu ùn ci disturba micca per tuttu. A neve è u fretu ci facenu felici. Avemu veramente affruntà cù una siccità. Vulemu chì sta siccità si trasformi in abbundanza è abbundanza u più prestu pussibule. Sta dumenica, salutemu i cari Istanbuliti da u cantiere navale, chì hè forse unu di i lochi più storichi è antichi di Istanbul.

Esprimendu chì Haliç Shipyard hè una zona enormosa, un locu assai putente cù a so storia di 600 anni, İmamoğlu hà attiratu l'attenzione à u fattu chì u cantiere navale hè statu un centru di custruzzione navale da u passatu à u presente. İmamoğlu hà dettu: "Speremu chì uttene una identità chì cuntinuerà à esiste in u futuru", è hà cuntinuatu u so discorsu cusì:

"In questa occasione, celebreremu i 170 anni di a vostra istituzione City Lines quì. Inseme, avemu da principià a pruduzzione di sta bella cirimonia di celebrazione è u Deniz Taxi, chì colorerà a ceremonia. Pensu chì ogni pezzu hè cum'è un pruduttu seriu è ùn lascia mai i scaffali. Semu ancu à u lanciamentu di u libru Istanbul cù i so battelli, simu inseme. Ci sò parechji nomi preziosi in stu libru. Leghjite l'infurmazioni preziose cun eccitazione ogni volta chì aghju l'uppurtunità. Hè per quessa chì simu felici di esse quì in trè tali occasioni ".

FETE FLICU DI REVELARE I PUNTI PREZIOSI DI A CITTA

Dichjarà chì unisce u passatu è u futuru hè a nubiltà di a cità, İmamoğlu hà dettu: "Avemu bisognu di fà chì sta nubiltà si sente in ogni mumentu è in ogni ambiente per pudè apprezzà sta cità è micca dannà sta cità. Dunque, mi rende incredibilmente felice di sperienze mumenti cusì preziosi è di truvà, revelà, mantene in vita è rinnuvà tali lochi è punti preziosi di a cità. Ogni volta, mi sentu eccitazione incredibile in questu sensu ".

ÙN HAVE A SIGNIFICARE DI FACCIA I SOLDI

Enfatizendu chì volenu fà u tempu passatu cù u trasportu marittimu di alta qualità, İmamoğlu hà dettu: "À u listessu tempu, sapemu chì avemu da offre à a ghjente di Istanbul in modu più prezzu. Vulemu veramente aumentà u trasportu marittimu, chì hè cascatu sottu à trè per centu, à deci per centu o ancu più altu. Di sicuru, hà i so esigenze. Spessu pudemu pensà à u trasportu cusì. Iè, hè impurtante chì torna a so propria ecunumia. Ma qualchì volta, u fattu chì u trasportu publicu, in particulare u trasportu marittimu in e nostre cità, ùn significa micca necessariamente guadagnà soldi ", disse. Imamoglu hà cuntinuatu:

U TRANSPORTU MARITU hè TRATTATU PER STEPTOPEN

"Soddisfà i bisogni di e persone è furnisce un mezzu di trasportu sanu à a cumunità sò trà e nostre responsabilità. A ghjente d'Istanbul duveria è sperimentarà u piacè di viaghjà nantu à u mare. Ovviamente, City Lines, chì era affiliata à l'imprese marittime turche, hè stata trasferita à IMM in 2005. Ma hè cum'è ch'elli ùn sò micca abbastanza inseme. Pensemu chì u trasportu marittimu in Istanbul hè trattatu un pocu cum'è un stepchild. Sta perspettiva era veramente problematica. Quandu guardemu u sviluppu di i battelli City Lines; avemu vistu i battelli storichi chì sò stati ghjittati in terra, guasi lasciati à putreri. In fattu, invece di i ferries di a cità, chì sò u simbulu di a cità, i battelli sò stati custruiti cù un disignu chì ùn hà nunda di fà cù Istanbul è rende infelici tutti i Istanbuliti. Fighjate à e cabine telefoniche è i taxi in Londra, dite Londra. Per Istanbul, i battelli City Lines sò solu un tali simbulu. Quandu li guardate, dite chì questu hè Istanbul. Vi piacerà. Patrimoniu da priservà, per dì cusì. Si deve esse prutettu. Prima di tuttu, hè u patrimoniu chì deve esse prutettu. Fighjemu esattamente cusì. Hè necessariu di prutezzione di u nucleu, a cellula madre di stu travagliu. Questu hè u locu, u cantiere navale di u Cornu d'oru ".

QUANDU VENU QUÀ A prima volta, aghju vistu l'impiegatu, malgradu

İmamoğlu hà spressu l'innuvazioni chì anu fattu in u trasportu marittimu dopu avè pigliatu l'uffiziu cusì:

"I servizii di ferry duveranu esse ininterrotti. Avemu cambiatu à l'intelligenza di furnisce un serviziu 24 ore. L'isuli sò una destinazione impurtante per Istanbul per i battelli. Avemu aumentatu i nostri viaghji quì. Avemu furnitu u latu anatolia è a cunnessione di l'Isule. À u listessu tempu, sviluppemu diverse tappe di viaghju in u Bosforu. Beykoz è Sarıyer sò uni pochi di elli. In ogni mumentu di a cità, l'avemu messa à a disposizione di u publicu cù trasportu à pocu pressu. Hà datu assai benefici in certi fusi orari è hà aumentatu u numeru. Quandu aghju vinutu prima à u nostru cantiere Haliç, chì era vicinu à chjude, aghju vistu a disperazione nantu à a faccia di l'impiegati. I so visi eranu sbulicati. I travagliadori, i maestri è l'apprendisti chì serve quì sò stati quì da 2-3 generazioni. Ci hè una tradizione incredibile. Sò fieru di fighjà ".

U TAXI DI MARE HAI STUT PROVATU PRIMA

Ricordendu chì l'applicazione di taxi marittimu hè stata pruvata da l'amministrazioni precedenti, ma ùn hà micca successu, İmamoğlu hà dettu: "Sfurtunatamente, queste cose ùn succede micca perchè a basa ùn hè micca ben stabilita è u sistema ùn hè micca ben studiatu. L'anni passanu, è à pocu sguassemu a manera chì questi taxi marittimi si trasformanu in basura in u Cornu d'oru. Avemu avutu sti taxi d'acqua, chì sò stati appena lasciati à putreri, purtati in un magazzinu.

20 TAXI DI MARE SERÀ PUBBLICU IN SERVIZI IN PRIMA TAPA

Dichjarà chì i novi taxi marittimi da esse pruduciuti cunformeranu cù u spiritu di Istanbul, İmamoğlu hà ancu sparte l'infurmazioni seguenti nantu à i taxi marittimi è a so pruduzzione:

"Serà un stakeholder cù a disciplina principale di IMM. Sarà cuscente chì questu hè tantu una identità cum'è un serviziu. Vulemu prisentà lu in l'istati di st'annu cù una struttura corporativa chì ti face sente. Vulemu aghjunghje 50 taxi di mare à u sistema. Sè 50 ùn hè micca abbastanza per un taxi marittimu, sia in quantu à u numeru, sia in quantu à esse più sustinevuli è serve, duvemu aspittà di più. I nostri taxi marittimi anu una capacità di 10 persone è vi traspurtaranu da Adalar à Sarıyer, da Beylikdüzü à Üsküdar, da Pendik à Bakırköy. Questi taxi seranu pruduciuti in questu cantiere navale, chì ci hè statu affidatu da Fatih Sultan Mehmet 565 anni fà. U taxi marittimu vinarà à a vita cù un sistema in quale cuntribuisce ancu a cumunicazione tecnologica digitale aggiornata. Ùn vi preoccupate, ùn esitate micca. Passeremu questi ghjorni difficili. A lotta di Covid-19 serà superata cù a scienza è a ragione. È Istanbul hè unu di i centri chì sperimentà u più grande entusiasmu in quantu à serve l'umanità. Vogliu chì tutti i nostri amichi sentenu sta eccitazione è energia. Perchè avemu da esse pronti in ogni modu. Istanbul deve esse pronta cù i so metro è i parchi enormi. Avemu bisognu di preparà sta cità per i turisti chì venenu à Istanbul. Prepararemu tutti questi cù i nostri principii ".

FIRMU PÀ U PRESIDENTE

Dopu à i discorsi, u libru intitulatu "Istanbul cù Ferries", preparatu da Adil Bali cù i cuntributi di Ahmet Güleryüz, hè statu firmatu da questi dui nomi è datu à u sindaco İmamoğlu.

SPREAD A PRIMA RESINA

Dopu à sta cerimonia, İmamoğlu è Dedetaş pusonu a prima resina nantu à u prototipu di u taxi marittimu è dissenu: "Felicitazioni à tutti i nostri Istanbul". A ghjente di Istanbul determinarà u culore di i taxi marittimi. I citadini chì vutaranu da i chioschi posti nantu à i moli di i battelli determinanu i culori chì volenu vede in i taxi marittimi. Pigliendu u kiosk dopu à u prugramma, İmamoğlu hà dumandatu à Eren Erdem, Doğan Subaşı è Kemal Çebi, chì eranu trà l'invitati, di vutà è disse: "Ùn saria micca ghjustu per mè di votu. Votate per piacè » è u primu votu hè statu fattu pè u taxi marittimu. U sistema, in quale tutti i Istanbulites voteranu, cuntinuerà finu à u 24 di ghjennaghju.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*