I travagliadori subcontratti chì travaglianu in a fabbrica di vagoni TÜRASAŞ volenu u persunale

I travagliadori sottumessi chì travaglianu in a fabbrica di vagoni turasas volenu u persunale
I travagliadori sottumessi chì travaglianu in a fabbrica di vagoni turasas volenu u persunale

I travagliadori di subappaltatori, chì eranu impiegati cù salari bassi malgradu fà u listessu travagliu cum'è i travagliadori permanenti in a produzzione di vagoni in a fabbrica TÜRASAŞ, anu dumandatu à a Direzzione Provinciale di Sakarya per u travagliu è l'Agenzia di l'Impiegazione per determinà ch'elli eranu impiegati in una basa di cullaburazione. .

L'avucatu di i travagliadori sottumessi chì travaglianu in a fabbrica di carri, Atty. Muhammet Işık, in a so dichjarazione; Ellu hà dichjaratu chì i travagliadori di i subcontrattori di vagoni sò dimustrati cum'è s'ellu travaglianu in impieghi laterali, ancu s'ellu travaglianu in a fabricazione di vagoni, chì hè a linea principale di l'affari, è questu hè contru à i rigulamenti legali attuali. Işık hà dettu: "Pagà i travagliadori subcontratti cù salari bassi ancu s'ellu facenu u stessu travagliu in u stessu locu cum'è i travagliadori permanenti hè una usurpazione di i diritti individuali è cullettivi di i subcontraenti. Per questu mutivu, avemu fattu una dumanda à a Direzzione Provinciale di Sakarya per u travagliu è l'Agenzia di l'Impiegazione per stabilisce chì i clienti eranu impiegati in una collusione.

Işık hà dettu: "Inoltre, tutti i travagliadori chì travaglianu in l'unità di pittura sò tenuti à travaglià per un massimu di 7,5 ore à ghjornu, senza discriminazione, è i travagliadori permanenti beneficianu di stu dirittu, mentre chì i travagliadori subcontratti continuanu à travaglià 9 ore à ghjornu.

I prucessi chì avemu fattu per u travagliu extra cuntinueghjanu. Ancu se i clienti sò membri di u sindicatu Demiryol-İş, u sindicatu resta insensibile à questi prublemi di i travagliadori subcontratti è lascia i travagliadori subcontratti solu in a so lotta per i diritti. Aspittemu chì tutti i travagliadori è l'urganisazioni non governamentali in Sakarya sustenenu i travagliadori subcontratti chì travaglianu in a fabbrica di Wagon ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*