I travaglii di perforazione sò cuminciati in u Prughjettu di Metro Mamak

I travaglii di perforazione sò cuminciati in u prughjettu di u metro di mamak
I travaglii di perforazione sò cuminciati in u prughjettu di u metro di mamak

U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, mantene a so prumessa à i citadini di a capitale chì a reta di u sistema ferroviariu serà allargata. U presidente Yavaş, chì hà dettu chì vulia finisce a linea Dikimevi-Natoyolu Light Rail System in u so propiu mandatu, hà annunziatu chì i primi travaglii di perforazione per a linea avianu cuminciatu nantu à i so cunti di e social media. U presidente Yavaş hà dettu: "Avemu fattu un novu passu in u nostru prughjettu di i sistemi ferroviari chì cunnette Mamak à a linea ANKARAY trà AŞTİ-Dikimevi. Avemu principiatu l'indagine in terra è i travaglii di perforazione di u nostru prughjettu, chì si compone di circa 7,4 chilometri è 8 stazioni.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, hà acceleratu i sforzi per espansione a reta di u sistema ferroviariu per aumentà l'usu di i veiculi di trasportu publicu in a capitale.

U sindaco Yavaş, chì hà spartutu l'ultime informazioni nantu à l'opere di u metro in a riunione di u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana in ghjennaghju, hà dettu: "Prevedemu di cumannà e 7.4 stazioni di u metro di 4 km, ind'u e pussibulità tecniche, è dopu à compie e stazioni rimanenti in u locu. u periodu di prughjettu ".

A Direzzione Generale EGO, chì hà cumpletatu l'applicazioni necessarie u 24 d'Aostu 2020 per u prugettu per esse inclusu in u prugramma d'investimentu è u 22 di Dicembre 2020 per u rapportu EIA, hà fattu un passu più in u scopu di u travagliu di l'acquistu di u serviziu di u prughjettu di u prughjettu. A linea Dikimevi-Natoyolu, dopu à a dichjarazione di u presidente Yavaş, per i travaglii di perforazione in terra, hà pigliatu azzione.

U sindaco metropolitanu Mansur Yavaş, chì hà datu a prima bona nutizia à a ghjente di a Capitale cù u video chì hà spartutu nantu à i so cunti suciali, hà dettu: "Avemu fattu un novu passu in u nostru prughjettu di i sistemi ferroviari chì cunnetta Mamak à a linea ANKARAY. trà AŞTİ-Dikimevi. Avemu principiatu l'indagine in terra è i travaglii di perforazione di u nostru prughjettu, chì si compone di circa 7,4 chilometri è 8 stazioni.

PRESIDENTE YAVAS: "Dopu à u prucessu di appruvazioni per via di i dati di u campu, andemu à a fase di offerta di custruzzione"

Annunziendu chì i travaglii di l'indagine in terra sò cuminciati, u sindaco Yavaş hà dichjaratu chì passanu à a seconda tappa dopu à a prima tappa, è hà dettu: "Dopu à u prucessu di appruvazioni basatu annantu à i dati di u campu, andemu à a fase di offerta di custruzzione".

U prucessu di appruvazioni di i prughjetti è e specificazioni da u Ministeru di u Trasportu è l'Infrastruttura hà da principià dopu chì i prughjetti finali per l'implementazione sò stati preparati per piglià e dati di u campu in quantu à a custruzzione di i prughjetti di stazione è linea. Dopu à tutte e tappe, a Direzzione Generale di l'EGO clarificà e fasi finali di implementazione di u prugettu è procederà à u prucessu di offerta di custruzzione.

24 PUNTI DI FORATURA DETERMINATI PÀ STRUTTURE NOVA DI STAZIONE DI LINEA

In u scopu di u "Travagliu Finale di u Prughjettu di a Linea A1 Linea (ANKARAY) Dikimevi-Natoyolu Rail System Extension Line", a nova linea, di circa 7,4 chilometri, sarà custituita da 8 stazioni separati.

U prucessu di custruzzione è u metudu studiatu nantu à l'alternative seranu clarificate dopu à a fine di u travagliu di u prugettu.

L'indagine in terra è i travaglii di perforazione per a preparazione di i prughjetti di a strada è di a stazione sò cuminciati u 13 di ghjennaghju di u 2021, mentre chì 24 punti di perforazione sò stati determinati per e strutture di a stazione. Mehmet Onur Kırık, Manager di Branch Monitoring Construction di u Dipartimentu di Pianificazione di Trasportu è Sistema Ferroviariu, chì hà esaminatu l'indagine in terra è i travaglii di perforazione nantu à a strada, induve hè previstu di realizà travaglii di perforazione à varie prufundità di 250-20 metri ogni 65 metri. a strada, hà datu l'infurmazioni seguenti:

"I primi travaglii di perforazione sò cuminciati in u scopu di l'acquistu di serviziu di prughjettu Dikimevi-Natoyolu di a linea di estensione ANKARAY. U nostru prughjettu serà custituitu da 8 stazioni è circa 7,4 chilometri da Dikimevi à Natoyolu. I posti di rotte è i posti di stazione sò stati determinati. In questu modu, u nostru prughjettu avanzarà più veloce è continueremu à travaglià per inizià i travaglii di custruzzione u più prestu pussibule ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*