I vincitori di u Concursu di Design di Istanbul Square anu ricevutu i so premi

I vincitori di u cuncorsu di design di piazza Istanbul anu ricevutu i so premii
I vincitori di u cuncorsu di design di piazza Istanbul anu ricevutu i so premii

I pruprietarii di i prughjetti chì vincenu i cuncorsi intitulati "Istanbul Reaching Its Squares" urganizati da l'Agenzia di Pianificazione di Istanbul (IPA), stabilitu sottu a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM), sò stati premiati cù una ceremonia. À a cerimonia tenuta in u campus principale di IMM in Saraçhane; Taksim, Bakirkoy è Kadıköy I prughjetti chì vincenu i cuncorsi ligati à e piazze è a spiaggia di Salacak sò stati presentati da i dirigenti di a squadra. U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluÀ a cerimonia tenuta cù a participazione di u sindaco di Bakırköy Bülent Kerimoğlu, Kadıköy U sindaco Şerdil Dara Odabaşı era ancu presente.

U presidente di l'IPA Emrah Şahan, chì hà fattu u primu discorsu in a cerimonia, hà spartutu infurmazioni detallate nantu à u prucessu di cumpetizione. Dà placche à i pruprietarii di i prughjetti vincitori, İmamoğlu hà iniziatu u so discorsu dicendu: "Hè un mumentu assai fieru per mè". Rimarchendu chì a cerimonia hè stata un principiu assai preziosu per Istanbul, İmamoğlu hà dettu: "Avemu sempre dettu qualcosa da u principiu: Avemu dettu chì seremu assolutamente trasparenti, sustenemu a participazione assoluta, è faremu sempre a mente cumuna dominante, chì hè u miccanisimu chì ci prutege da fà u minimu sbagli. Sempre difendemu questu in u modu più forte. A definizione più dolce di questu per Istanbul hè a definizione di "Istanbul hè a toia".

Enfatizendu chì includenu ogni parte di a cità chì vive in u prucessu di gestione dicendu "Istanbul hè u vostru", İmamoğlu hà dettu: "Avemu fattu", hà dettu u vicepresidentu di u gruppu di u partitu puliticu, chì hà spressu u sintimu di u weekend. Per a prima volta, mi piace l'usu di a parolla "noi". Iè; L'avemu fattu, facemu, cuntinuemu à fà. Perchè ellu hè trà noi, ci sò tutti i Istanbuliti. L'Istanbulisti anu soldi, travagliu, sudore, è ancu, cum'è vedemu oghje, anu ancu u putere di cuncepimentu ", disse.

Dicendu: "Parlemu di i mumenti chì anu datu à Istanbul a so identità", İmamoğlu hà dettu: "Eccu a Piazza Taksim... Una zona chì hà lasciatu a so marca in u seculu. Hè una zona assai preziosa di a cità cù u so amaru è dolce, sfurtunatamenti qualchì volta ricordi assai cattivi è à volte un grande entusiasmu. In verità, hè una piazza di a Republica, quandu si vede u so nome anticu cum'è a piazza Taksim, si parla di una zona assai impurtante per Istanbul, cù u Parcu Gezi è u circondu. Salacak, in my opinion, quella bella costa di Üsküdar hà a vista più bella in u mondu. Da a Torre di Maiden à u Palazzu Dolmabahçe. Da una banda, nantu à a penisula storica; Da u Palazzu Topkapi à Sultanahmet, finu à ghjunghje à Santa Sofia; Hè u locu induve u più accoltu è vede quella bella siluette. un periodu in u passatu KadıköyCum'è una persona di Bakırköy per un bellu pezzu, Kadıköy Sapemu chì Bakırköy Square accoglie milioni di persone è chì Bakırköy Square ospita milioni di persone. Per quessa, vulemu chì sti lochi diventenu un riflessu di tutte e nostre emozioni. In altre parolle, nimu ùn si distingue, abbraccia tutti, pò riunisce tutti, ognunu pò parlà è sprimesi ; ma di trasfurmà lu in spazii induve si pò esse spressione in modu mudernu è civilizatu.

QUI I PROGETTI

U vincitore di a cumpetizione per a piazza Taksim, unu di i simboli più impurtanti di a storia di Istanbul è di a Turchia, era u prughjettu cù a linea numero 15. premiu; Şerif Süveydan andò à a squadra custituita da Burcu Sevinç Yılmaz, Rıfat Yılmaz, Süleyman Yıldız, Sezer Bahtiyar, Murat Güvenç è Herman Salm. Ali Önalp, Elif Tan, Güney Gültekin, Burak Yanık, Erhan Arslan è Hatice Kübra Öztürk intraprenderanu a custruzzione di Bakırköy Square, l'architetti di u prugettu chì participanu à a cumpetizione cù u numeru di serie 9. Kadıköy A piazza serà rimodellata da i pruprietarii di u prughjettu numeratu 26, Selahattin Tüysüz, Hasan Sıtkı Gümüşsoy, Erhan Vural, Pelin Tüysüz, Nursen Gümüşsoy Kısar è Serkan Sınmaz. L'implementatori di u prughjettu numeratu 42, chì cambierà a faccia di e coste di Salacak, sò; Mehmet Cemil Aktaş, Pınar Cut Aktaş, Rümeysa Konuk, Ecem Sevin, Şeyma Kahraman, Ezgi Umut Türkoğlu è Başak İncekara seranu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*