L'Aviò di Passeggeri Cinese C919 cumpleta cù successu e teste di u clima fretu

L'aviò civili chinesi c hà finitu cù successu e teste di u clima fretu
L'aviò civili chinesi c hà finitu cù successu e teste di u clima fretu

Hè statu annunziatu da l'autorità lucali chì l'aviò C919 di grande passageru, cuncepitu da circadori chinesi, hà realizatu cù successu teste di volu in cundizioni di bassa temperatura in Hulunbuir, a Regione Autonoma di Mongolia Interna in u nordu di a Cina.

I testi realizati per determinà se u rendiment di u sistema è l'equipaggiu di l'aeronautica seranu adattati à temperature assai bassu sò stati realizati in Hulunbuir, induve a temperatura di prova più bassa era minus 20 gradi Celsius per 40 ghjorni.

U mutivu perchè Hulunbuir hè statu sceltu per i voli di prova era a temperatura media di minus 25 gradi in l'invernu in questa cità, chì hè cunnisciuta per u so clima fretu. U C919, u primu aviò à longu andà cuncepitu in Cina, hà una capacità di passageru da 158 à 174 è una gamma di volu autonoma da 4 à 75 chilometri. L'aviò, chì hè surtitu da a linea di produzzione in 5, hà fattu successu u so primu volu in 555. L'aviò uttene una licenza di volu per esse emessa da l'autorità di l'aviazione è serà messu in serviziu quist'annu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*