L'aeroportu di Kayseri diventerà per serve 18 aerei cun cunfortu

L'aeroportu di kayseri hà da pudè serve l'aviò facilmente
L'aeroportu di kayseri hà da pudè serve l'aviò facilmente

U presidente Büyükkılıç, chì hà esaminatu u New Terminal Building di l'Aeroportu di Kayseri è i travaglii di Custruzzione di Grembiule in situ, hà dettu chì u prugettu hè statu sviluppatu più in favore di Kayseri.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Kayseri Dr. Memduh Büyükkılıç hà esaminatu i travaglii di custruzzione di l'Aeroportu di Kayseri New Terminal Building è u Prughjettu di Custruzzione di Grembiule, chì serà a porta di uscita di Kayseri cù a so architettura moderna è pò serve 8 milioni di passageri. U presidente Büyükkılıç hà dettu: "Parlemu di un aeroportu induve 18 aerei ponu parcheggiare facilmente quandu u prugettu hè finitu. Hè ancu piacevule per noi chì u numeru di soffiate serà rivisu da 5 à 7.

U travagliu di custruzzione di u New Terminal Building di l'Aeroportu di Kayseri, chì hè statu tenutu in nuvembre scorsu cù a participazione di u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu è u Ministru di a Difesa Naziunale Hulusi Akar, cuntinueghja à piena velocità.

Sindaco Metropolitanu Dr. Memduh Büyükkılıç hà ricevutu infurmazioni da l'autorità nantu à i travaglii di custruzzione di l'Aeroportu Kayseri New Terminal Building è u Prughjettu di Custruzzione di Grembiule.

Mentri miscelatore prufonda è pile bored è i metudi di rinforzu di terra sò stati usati in i travaglii di custruzzione di u prugettu, chì costanu 304 milioni 937 mila TL, chì revelarà u potenziale reale di l'aviazione di Kayseri, chì hè unu di l'impurtante industriale, cummerciale è culturale. i centri di Turchia, u presidente Büyükkılıç hà dettu in una dichjarazione quì: "Videmu i travaglii ligati à l'attività di u 2021 in situ, u più impurtante, esaminemu a custruzzione di u terminal di l'aeroportu, chì hè statu custruitu cù i sforzi di a Direzzione Generale di Turchia. DHMI, u Ministeru di i Trasporti è u nostru presidente. Per quantu pudemu vede, boni travaglii sò fatti cù a logica di rivisione pusitiva è di più crescita in cunfurmità cù e cundizioni di stu locu ".

PER SERVIZI 18 AIRCRAFTS CON CONVENIENZA

Enfatizendu chì 18 aerei puderanu parcherà quandu u prugettu hè finitu, u sindaco Büyükkılıç hà cuntinuatu e so parolle in questu modu: "Parlemu di un aeroportu chì serà in una pusizioni di serve facilmente è parcheghja 18 aerei quandu u prugettu hè finitu. Hè ancu piacevule per noi chì u numeru di soffiate serà rivisu da 5 à 7. À a nostra cumpagnia di cuntrattu, u nostru direttore generale, u nostru ministru, u nostru presidente, i ministri è i diputati di u nostru Kayseri, chì cuntribuiscenu à l'emergenza di un tali aeroportu, chì cunvene à a nostra Kayseri, a regione di Cappadocia, l'Anatolia Centrale è e faldidi di Erciyes, in una cundizione cumplettamente rinnuvata cù e linee naziunali è internaziunali di u nostru bastimentu terminal.Grazie. Bona furtuna à a nostra cità. Di sicuru, u nostru Kayseri ama u nostru presidente, u nostru presidente ama ancu u nostru Kayseri, vulemu ghjorni megliu in manu.

CU A SUA ARCHITECTURA MODERNA, SERÀ A PORTA DI KAYSERİ PER L'OLTRE MARE È FORNI SERVIZI À 8 MILIONI DI PASSAGERI

In u scopu di u prughjettu di u New Terminal Building di Kayseri, l'edificiu di a terminal domestica, a rinnuvazione di l'edificiu di u terminal internaziunale, l'edificiu di u centru di l'energia, l'edificiu di a barriera di u grembiule, 5 m1 di piazzale supplementu è taxiway per serve 50.000 aerei di corpu mediu è 2 grande, guardia di entrata è novu edifiziu ARFF. , pruduzioni infrastrutturali, ponti 5, trasportatori di bagaglii 4, linee domestiche è internaziunali, un totale di 60 mila metri quadrati di custruzzione è rinnuvamentu di l'area terminale, diventerà a porta di uscita di Kayseri cù a so architettura muderna. Cù a realizazione di u prugettu, Kayseri Airport New Terminal Building hà da pudè serve 8 milioni di passageri.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*