Karaismailoğlu: Salveremu i nostri citadini rapiti da i pirati è riuniteremu e so famiglie

Salvemu i nostri citadini rapiti da i pirati di karaismailoglu è li riuniteremu cù e so famiglie.
Salvemu i nostri citadini rapiti da i pirati di karaismailoglu è li riuniteremu cù e so famiglie.

U Ministru Karaismailoğlu hà scontru cù i genitori di Vedat Aksan, u membru di l'equipaggiu di a nave chì hè statu attaccatu è rapitu da i pirati in u Golfu di Guinea.

U Ministru di Trasportu è Infrastruttura Adil Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu seguitu u prucessu da u primu mumentu. Semu in alerta cù u nostru Ministru di l'Affari Esteri. I negoziati cuntinueghjanu. U statu turcu ferma sempre da i so citadini. "Salveremu i nostri citadini da e mani di questi banditi è riunitemu cù e so famiglie u più prestu pussibule", disse.

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu, chì si n'andò in Sinop per fà una serie di visite è ispezioni, hà ancu scontru cù i genitori di Vedat Aksan, u membru di l'equipaggiu di a nave chì hè statu attaccatu è rapitu da i pirati in u Golfu di Guinea.

"Salveremu i nostri citadini da e mani di questi banditi è riunitemu cù e so famiglie u più prestu pussibule", disse.

Dichjarà chì anu seguitu da vicinu u prucessu riguardanti a nave chì hè stata attaccata è rapita da i pirati in u Golfu di Guinea sabbatu, u Ministru Karaismaioğlu hà scontru cù u babbu Murat Aksan è a mamma Seyhan Korkmaz di Vedat Aksan, u persunale di a nave chì hè statu attaccatu è rapitu da i pirati.

U Ministru Karaismailoğlu, chì hà scontru cù Murat Aksan, u babbu di u persunale di a nave rapitu Vedat Aksan, hà dettu: "Vedat, u figliolu di u nostru fratellu Murat, hè trà i nostri amici chì eranu nantu à a nave chì sfurtunatamenti hè stata rapita da i pirati u sabbatu. Avemu pruvatu à riunite u nostru zitellu cù Murat è a so famiglia u più prestu pussibule. Avemu seguitu u prucessu da u primu mumentu. Semu in alerta cù u nostru Ministru di l'Affari Esteri. I negoziati cuntinueghjanu. U statu turcu ferma sempre da i so citadini. "Salveremu i nostri citadini da e mani di questi banditi è riunitemu cù e so famiglie u più prestu pussibule", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*