Firme per 47 milioni di treni d'euro per travaglià nantu à a linea GAZİRAY

Signature sò state fatte per milioni di treni d'euro per travaglià nantu à a linea GAZIRAY
Signature sò state fatte per milioni di treni d'euro per travaglià nantu à a linea GAZIRAY

In cuuperazione cù a Municipalità Metropolitana di Gaziantep è a Republica di Turchia State Railways (TCDD), u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu, Ministru di a Ghjustizia Abdulhamit Una cerimonia di firma di u protocolu hè stata realizata cù a participazione di Gül, u sindaco metropolitanu Fatma Şahin è u guvernatore di Gaziantep Davut Gül.

A cerimonia di firma per l'acquistu di 8 treni elettrichi per u Prughjettu GAZİRAY, chì facilità assai u trasportu di Gaziantep è portanu l'innuvazione à l'identità metropolitana di a cità, hè stata tenuta in a Sala di Reunione di l'Assemblea. U protocolu hè statu firmatu da u Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu, u Ministru di a Ghjustizia Abdulhamit Gül, u sindaco metropolitanu Fatma Şahin, u guvernatore di Gaziantep Davut Gül, i membri di u Parlamentu di u Partitu Gaziantep AK Mehmet Erdoğan, Müslüm Yüksel, Derya Bakbak, Mehmet Sait Sait I deputati Sermet Atay, Muhittin Taşdoğan, u presidente provinciale di Gaziantep, Eyüp Özkeçeci, u direttore generale di TÜRASAŞ, Mustafa Metin Yazar, è i membri di u cunsigliu di a municipalità metropolitana anu assistitu.

In u scopu di u protokollu firmatu, un grande prugressu hè statu fattu cù i pezzi 47 di 8 vagoni di treni elettrici, chì saranu cumissioni in u prugettu, chì hè realizatu sottu a rispunsabilità di u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, TCDD è A municipalità metropolitana di Gaziantep. U Prughjettu GAZİRAY, chì avvicina Gaziantep un passu più vicinu à aumentà u livellu di cunfortu in u trasportu è u trasportu ambientalista, cunnetterà u centru di a cità è tutte l'industria organizzata è e regioni gatem di a cità nantu à l'asse Est-Ovest è serve i citadini cum'è 32. - Linea suburbana di u sistema ferroviariu di chilometri. U trenu, chì serà custituitu da 25 veiculi cù una vitezza operativa di 120 chilometri, purterà un totale di 4 16 passageri. U viaghju in trenu à alta velocità serà ancu pussibule cù 3 stazioni principali cunnessi à u prughjettu GAZİRAY Suburban, chì hà 190 stazioni. GAZİRAY, chì hè descritta cum'è u trenu di trasportu domesticu è naziunale di Turchia, hè previstu di trasportà XNUMX mila persone per ghjornu in trasportu urbanu.

KARAİSMAİLOĞLU: GAZİANTEP METROPOLITANU CUN GRANDE ORIZONTE, È GESTITU SUCCESSU

Parlendu à a cerimonia di firma, u Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà dettu: "Semu quì per una cooperazione assai impurtante trà TÜRASAŞ è a Municipalità Metropolitana, a nostra puma di l'ochju, chì face a produzzione domestica per esse aduprata per u Prughjettu GAZİRAY, chì hè di grande impurtanza per a nostra cità oghje. Cum'è u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, avemu travagliatu in tuttu u nostru paese dapoi 18 anni. Sta cultura intraprendente ci hà purtatu à u puntu di stabilisce a dominazione nantu à i corridori cummerciale di u mondu è cum'è una superpotenza logistica in a nostra regione. Turchia hè ghjunta à questi ghjorni cù a dirigenza è a visione di u nostru presidente. Oghje, appena entre in una cità in Anatolia, hè pussibule di dì chì cumuna hè in amministrazione per via di l'ordine, a pulizia, u sviluppu è u patrimoniu di quella cità. Perchè in a nostra tradizione, u modu di successu hè di esse cù a ghjente è di sente i so bisogni. U municipalismu hè di determinà bè i bisogni di e persone è di dà priorità à scuntrà ciò chì volenu. Lode sia, a municipalità metropolitana di Gaziantep hè gestita cun una cunniscenza di a municipalità chì hà questu orizzonte è hà successu. Cum'è u guvernu è a municipalità, implementemu parechji prughjetti inseme. Dopu Marmaray in Istanbul, İZBAN in İzmir è Başkentray in Ankara, sperimu l'eccitazione è a felicità di portà GAZİRAY per furnisce un serviziu suburbanu mudernu à i residenti di Gaziantep in u cunfortu di u metro. Stu prughjettu hè statu realizatu in cuuperazione cù a Municipalità Metropolitana di Gaziantep è TCDD. Hè un investimentu gigante di 2.3 miliardi di lire è purterà un soffiu d'aria fresca à u trafficu cumminendu u centru di a cità è 2 zoni industriali. TÜRASAŞ, chì hà presentatu l'offerta più vantaghju, hà vintu l'offerta internaziunale per u disignu, a fornitura è l'installazione di 32 treni elettrici cumposti da 8 veiculi da esse utilizati in GAZİRAY da a Municipalità Metropolitana di Gaziantep. Hè una fonte separata di gioia è orgogliu chì a nostra urganizazione naziunale hà guadagnatu è chì hè stata custruita cù risorse lucali. Revela a nostra propria sapè fà è sperienza tecnologica. U costu di pruduzzione di i set fatti per GAZİRAY hè di 47 milioni d'euros. U trenu, chì serà custituitu da 120 veiculi cù una vitezza operativa di 4 chilometri, purterà un totale di XNUMX XNUMX passageri. GAZİRAY hà un grande duvere è rispunsabilità di purtà à a vita. Avemu cooperatu cù i nostri citadini cù l'idea di "Lasciate a ghjente vive per chì u statu pò campà". Semu a speranza di i nostri figlioli per dumane. Semu quelli chì stanu contr'à u mondu cun curagiu ", disse.

MINISTRU GÜL: U PRESIDENTE ŞAHİN TRAVAGLIA CU GRANDI SACRIFIZI COME A CONTERIA DI ŞEHRIN

U Ministru di a Ghjustizia Abdülhamit Gül, esprimendu a so felicità chì u Prughjettu GAZİRAY hè statu purtatu à Gaziantep, hà dettu: "Semu assai fieri di fà tuttu ciò chì dicemu à i nostri compatrioti in tutte l'elezzioni. U nostru sindaco metropolitanu hè qualchissia chì travaglia ghjornu è notte cum'è a surella maiò di sta cità in un grande sacrificiu. Oghje, avemu firmatu un prughjettu in u quale avemu ricevutu u fruttu di stu travagliu. U ringraziu ancu in nome di a nostra cità. Malgradu l'epidemie, Gaziantep era trà i primi 5 in l'esportazioni. U nostru desideriu quì hè cumu cuntribuiscemu à u paese, cumu diventemu pane è sali, avemu un spiritu chì sparte u nostru pane dicendu "U tavulinu hè rottu", chì gira i roti di l'industria cù a logica di "Cumu spartemu, aumentemu in abbundanza', è i cummercianti aprenu i so buttreghi. Sottu a dirigenza di u nostru presidente è cù u sustegnu di u guvernu cintrali, avemu fattu firme assai impurtanti in l'amministrazione lucale. Più di 40 miliardi di dollari sò stati investiti in Gaziantep durante l'era di u Partitu AK, è cuntinueghjanu. Quandu andemu à dì à i nostri concittadini di Gazi, l'istruzzioni di u nostru presidente hà dettu: "Fate immediatamente, tuttu ciò chì hè necessariu per a nostra cità Gazi hè degnu di u megliu". C'era un trenu neru, avà hè ghjuntu u trenu d'alta velocità. Questa visione di u nostru guvernu in u trasportu è l'infrastruttura hè veramente impurtante per noi ".

ŞAHİN: PORTARE I NOSTRI LAVORATORI CU SERVIZI NON SERA ADATTO PER NOI, U TEMPO HA CAMBIO ORA

Facendu u discorsu d'apertura di u prugettu in quantu à a ceremonia di firma di u protocolu, u sindaco metropolitanu Fatma Şahin hà enfatizatu chì ogni firma hè un successu è un risultatu, è hà enfatizatu chì u guvernu cintrali, in particulare u presidente Recep Tayyip Erdoğan, hà un grande sustegnu in u Prughjettu GAZİRAY. Şahin hà cuntinuatu u so discorsu cusì: "Tutti i nostri prublemi in Ankara sò ghjunti à a fine immediatamente. Cù u protocolu firmatu, i novi Cezeris è i novi Hezarfens seranu alzati. Questa ùn hè micca una operazione di tram. Hà un grande centru di design è R & D. Tutta l'Assemblea si unì è andò in Ankara. Una guaranzia di tesoru era necessariu per accelerà u travagliu in u Fondu di Sviluppu Islamicu. Andemu à u nostru presidente è risolviu i nostri affari. Induv'ellu ci eramu impilati, i nostri affari sò stati risolti sottu a guida di u nostru Ministru di a Ghjustizia. Avemu ancu fiducia in l'ingegneria, a praticità è u municipalismu di u nostru Ministru di Trasporti è Infrastrutture. Oghje faremu questu per una reta di trasportu ecologica, còmoda è sicura. Ci hè un OIZ, chì hè purtatu da 4 mila navette di u travagliu è impiega 200 mila persone per ghjornu. U trasportu cù servizii ùn ci cunvene micca. I tempi sò cambiati. Avemu da ottene questu quandu avemu ricevutu e preghiere di u populu. Credu chì quandu queste cose sò finite, quandu u tempu è a vita sò finiti, avemu avutu realizatu a pretendenza di u nostru tardu maestru Necmettin Erbakan è l'orizzonte di u tardu Turgut Özal. A più impurtante, avemu firmatu a pusizione chì u nostru presidente hà dettu: "O fermemu o mureremu". Semu i nipoti di Şahinbeys è Şehitkamil. I nostri figlioli si vantà di noi. Avemu fattu stu travagliu cun grande sforzu chì Transportation Inc. Tuttu u squadra hà travagliatu duru. Ùn avariamu micca pussutu ottene questu senza questa infrastruttura è squadra ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*