Sinovac firma un cuntrattu di produzzione di vaccini cù a Malesia

Sinovac firma un cuntrattu di produzzione di vaccini cù Malasia
Sinovac firma un cuntrattu di produzzione di vaccini cù Malasia

Un accordu di cooperazione di vaccinazione Covid-19 hè statu firmatu trà Chinese Sinovac, cunnisciutu per a so vacuna CoronaVac, è l'istituzione farmaceutica publica di Malaysia Pharmaniaga. Sutta u cuntrattu, Sinovac furnisce gradualmente 14 milioni di vaccini Covid-19 micca trasfurmati in Malesia è cullaburerà cù Pharmaniaga per finisce a produzzione finale di a vacuna in Malesia.

U Ministru malese di Scienza, Tecnulugia è Innuvazione, Khairy Jamaluddin, hà dichjaratu in a cunferenza di stampa tenuta dopu à a cerimonia di firma in linea, chì sta cooperazione aiuterà u guvernu malese à acquistà abbastanza vaccini Covid-19 è à aumentà a capacità di a Malaysia di ricerca è di pruduce vaccini.

Indicà chì u guvernu malese hè cuntentu cù i dati di prucessi clinichi di a vacuna sviluppata da Sinovac, Jamaluddin hà dettu chì prestu firmà un cuntrattu di compra di vaccini cù Sinovac è Pharmaniaga è chì spera chì l'agenzia d'ispezione di droghe di Malaysia appruvarà l'usu di u vaccinu. vaccina u più prestu pussibule. U focu di Covid-19 resta seriu in Malesia. In una dichjarazione ieri, u primu ministru Perdana Menteri hà nutatu chì u rè di Malesia, Sultan Abdullah, appruva a decisione d'urgenza naziunale.

Fonte: China Radio International

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*