Trambus era di novu à l'agenda in l'Assemblea Metropolitana di Şanlıurfa!

Trambus hà tornatu à l'agenda in u cunsigliu metropolitanu di Sanliurfa
Trambus hà tornatu à l'agenda in u cunsigliu metropolitanu di Sanliurfa

À a riunione di l'Assemblea di a Municipalità Metropolitana di Şanlıurfa, l'agenda era di novu u trambus. Bozankaya Can Hallaç, Capu di u Dipartimentu di Trasportu, hà fattu una dichjarazione annantu à a dumanda di una cunciliazione pacifica cù Automotive A.Ş., "Avemu l'infrastruttura, purteremu u trambus u più prestu pussibule. Trambus serà ridutta da 24 metri à 18 metri.

Sicondu a nutizia di Özlem Dikmen è Esma Albayrak da Ajansurfa: "A Municipalità Metropolitana di Şanlıurfa a Seconda Reunione di l'Assemblea di Ghjennaghju hè stata oghje. A riunione hè stata in Mehmet Akif Inan Conference Hall sottu a presidenza di u Vicepresidente di l'Assemblea Ahmet Kaytan. In l'assemblea, dopu à l'apertura è a chjama, i punti di l'agenda sò stati passati.

U votu hè statu fattu per u Cumitatu di Audit, chì era nantu à l'agenda. Dopu à u votu, i seguenti nomi sò stati eletti à u Cumitatu di Audit. Tayyar Orphan, Hayati Dedeoğlu, Ali Keskin, Ubeyit Kurt, Fethi Yavuzel

KAYTAN: A DIFFERENZA DI PREZZU hè troppu altu

À l'agenda dopu à u votu "Bozankaya A dumanda di una cunciliazione pacífica cù Automotive A.Ş. hà purtatu di novu e discussioni di trambus à l'agenda di l'Assemblea. Spieghendu e dumande perchè era insistitu attraversu a stessa cumpagnia, u Vicepresidente di l'Assemblea Kaytan hà nutatu chì se un cuntrattu hè firmatu. cù una altra cumpagnia, u prezzu aumenta troppu.

Kaytan hà dettu: "Ci hè un sforzu per compie stu prughjettu andendu in un accordu, postu chì andà in un tribunale duverà assai tempu da a cumpagnia chì hà ricevutu l'offerta. Per esse l'amministrazione per eseguisce questi travaglii è transazzione, ci hè attualmente una dumanda d'autorizazione da u cunsigliu per assicurà chì a decisione di a tribunale hè presa nantu à a basa di a cunciliazione dopu à u prucessu di a tribunale, chì hè a terra di u stabilimentu. I veiculi di Metrobus devenu vene à travaglià u più prestu pussibule. Dunque, dopu avè ottenutu l'autorizazione di cunciliazione, pusate cù l'impresa. L'articuli seranu determinati ", disse.

Trambu serà ridutta da 24 metri à 18 metri

Mehmet Can Hallaç, Capu di u Dipartimentu di i servizii di trasportu, hà pigliatu a parolla è hà dichjaratu chì ci hè una infrastruttura per trambus in Şanlıurfa. Hallaç hà dichjaratu chì u prughjettu di trambus serà implementatu u più prestu pussibule è u trambus serà ridutta da 24 metri à 18 metri.

U capu di u dipartimentu Hallaç cuntinuò e so parolle cusì: "Siccomu ci sò stati grandi aumenti in i tassi di scambiu, a cumpagnia hè stata affettata in questu sensu. Una decisione hè stata presa in quantu à a terminazione mutuale o l'estensione di u tempu. Dopu a dumanda di a cumpagnia, a dumanda di estensione di u tempu hè stata accettata da u ministeru. Dopu sta estensione di tempu, stu periodu pandemicu hè accadutu di novu. Ci sò stati qualchi prublemi durante u periodu pandemicu. Semu ghjunti in questi ghjorni. Avà, una pruposta di suluzione hè stata avanzata per caccià sta situazione cumplessa. Serà pussibule di fà un cambiamentu in a forma di u veiculu in quantu à u stabilimentu cù a pace. Ci sarà un cambiamentu in a manera di caduta da 25 metri à 18 metri. Ci sarà uni pochi di cambiamenti di l'articuli riguardu à questu. Hè una materia legale di sicuru per risolve questu cun pace. Nominazione di un mediatore è appruvazioni di stu risultatu per decisione di a tribunale dopu avè righjuntu un accordu mutuale cum'è u risultatu di stu mediatore. Perchè ùn avemu micca patch sti cambiamenti in u scopu di l'offerta publica. Dopu chì a suluzione cù sta quistione hè finita, un accordu mutuale serà ghjuntu nantu à cumu serà sta suluzione, è un studiu serà cuminciatu per inizià stu travagliu novu cù un novu metudu.

1 Trambus Sarà Arrivatu Mancu in Urfa !

Nutendu chì u trambus di 25 metri cascarà à 18 metri è ci sarà una perdita di circa 7 metri, Fırat Sultan, Membru di l'Assemblea di u Partitu Felicity, hà dettu: "Si parlava di u trambus caduta da 25 metri à 18 metri. metri. Chì eranu l'altri accordi ? Cù chì drittu sta cumpagnia hà denunciatu a cumuna ? Vulemu sapè questu. In altre parolle, se l'estensione di u tempu cuntinueghja, allora l'offerta cuntinueghja. Allora andemu à chì pace è chì cunciliazione cù queste persone. 26 milioni di stu investimentu sò stati pagati. Molti soldi sò stati spesi in infrastruttura, ma questu modu di cunciliazione hè ancu pussibule, ancu s'è una crisa hè ghjunta in u paese è i tassi di scambiu sò avanzati. Bozankaya In fatti, un prucessu di cunciliazione cù a cumpagnia hè digià statu intrutu. O u cuntrattu hè statu finitu o u termini hè statu allargatu. Bazankaya Company hà sceltu per allargà u periodu. Avà, ciò chì mi dumandu hè, chì succede à u populu di Urfa in stu sacrifiziu, ancu s'ellu sustene a fine di u travagliu ? Se u trambusu di 25 metri hè cascatu à 18 metri, ci hè una perdita di circa 7 metri. In questu modu, 1 trambus mancarà in Urfa. S'ellu ci hè una cunciliazione, a nostra municipalità hà uni pochi articuli nantu à a cunciliazione. S'ellu porta questi punti à l'agenda, i punti d'interrogazione in a nostra mente seranu finiti. Dopu chì l'autorizazione hè datu, e dumande ùn devenu micca esse fatte per noi. Mentre damu l'autorità quì in u parlamentu, mettemu in u so locu l'articuli ligati à a cunciliazione. Facemu una dichjarazione à quelli chì anu vutatu per noi ", disse.

 Profittu da induve Turnemu a perdita

Nutendu chì e strade è i viali di Şanlıurfa ùn sò micca adattati per stu prughjettu, u membru di u Parlamentu HDP Bahri Yıldırım hà datu e seguenti dichjarazioni: "Diciamu chì questu hè un meritu per 3 anni. U pagamentu di u prugressu hè statu prubabilmente trasferitu à sta cumpagnia in una grande quantità di soldi. Forsi tutti i 70-80 trilioni sò stati trasferiti. Avà, per mezu di un novu cumprumissu, aghju chjusu sta lacuna. Perchè a fine di l'offerta era sempre aperta. E cundizioni ecunomiche di a Turchia sò à mezu, e cundizioni ecunomiche di u mondu sò à mezu, ci sò crisi ecunomiche, per via di a pandemia. Turchia hè affettata da questu. Turchia hè u paese più affettatu. U dollaru duppiò. Ci sò stati crisi. È istituziunale, andarà à una perdita di novu. Dunque, una ricerca diversa deve esse fatta. I carrughji di Urfa ùn sò micca adattati per questa situazione, a so architettura urbana. Allora, amichi, ricuperate quelli soldi quant'è pussibule. È aduprà diverse opere. In altri palori, induve vultà da a perdita, hè un prufittu. Mi avvicinu cù questa logica è questu approcciu ".

Bozankaya Saadet è i membri di u Parlamentu HDP anu rifiutatu a dumanda di un accordu pacificu cù Otomotiv A.Ş. Mentre era vistu chì certi nomi di u Partitu AK si sò astenuti, u puntu di l'agenda hè statu accettatu cù a maiurità di voti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*