Turchia diventa speranza! A custruzzione di 50 mila Briquette Houses in Idlib hè finita

Turchia diventa speranza A custruzzione di mille case di briquette in Idlib hè ghjunta à a fine
Turchia diventa speranza A custruzzione di mille case di briquette in Idlib hè ghjunta à a fine

Una grande parte di a custruzzione di e case di briquette, chì sò state cuminciate à esse custruite in 124 punti diffirenti in a campagna di Idlib, hè stata finita per chì e famiglie chì anu persu a so casa per via di a guerra civile in Siria per campà in un locu. zona sicura. U Vice Ministru İsmail Çataklı hà visitatu cù a so delegazione e famiglie chì vivenu in e case di briquette custruite in a campagna di Idlib, è hà ancu esaminatu e zone induve e case sò in custruzzione. Enfatizendu chì u mondu uccidintali, in particulare l'Europa, ùn hà micca rializatu i so impegni à e vittime di a guerra, Çataklı hà dettu: "Hè assai impurtante chì tutte queste persone anu case induve ponu mette a testa u più prestu pussibule".

A manu d'aiutu di Turchia ghjunghje à i rifuggiati in Idlib, Siria. Mentre chì e famiglie chì soffrenu di a prova di a tenda in i duri cundizioni di l'inguernu in e regioni intornu à a cità contanu i ghjorni per passà à e case di briquette, l'ultima tappa hè stata ghjunta in a custruzzione di e case. A custruzzione di 52 mila 772 di e 27 mila 665 case di briquette previste per esse custruitu hè stata finita. Più di 80 mila persone sò digià stati posti in queste case, principalmente vedove, orfani è disabili. U nostru Vice Ministru, u sgiò İsmail Çataklı, hà dettu: "U mondu occidentale, in particulare i paesi europei, sò stati silenziu annantu à u dramma in Idlib, Siria. A nostra Turchia hà fattu sti travaglii cù a ricchezza di u core. Questu hè un grande muvimentu umanitariu. U nostru populu hà ghjuntu à l'oppressi ", disse.

Da a tenda à a temperatura di a casa

81 per centu di i civili chì fughjenu l'attacchi di u regime è si sò stallati in e cità di tenda nantu à a fruntiera turca in Siria sò donne è zitelli. 1 milione 146 mila 527 persone campanu in i campi in a Zona di Rilievu di Strain Idlib. Mentre u muvimentu di migrazione, chì hà cuminciatu di novu à a fruntiera turca per via di l'attacchi di u regime, si firmò cù a transizione à e zone di campu vicinu à a fruntiera, e famiglie si sò stallate in e tende stallate in Idlib è e so regioni circundante à a prima volta. stage, sta volta affruntatu l'effetti negativi di e cundizioni inguernu. Mentre chì e famiglie cuntanu i ghjorni per passà à e case di briquette in custruzzione, 52 mila 772 di e 27 mila 665 case di briquette previste per esse custruite finu à avà sò stati cumpletati. Più di 2 mila persone sò digià stati posti in queste case, ognuna di e quali costa trà 7 è 80 mila TL, principalmente per e vedove, orfani è disabili. In altri palori, 17 mila 553 famiglie si sò sbarazzati di e tende è ricuperanu u calore di casa. Cù u cumpletu di a custruzzione di 50 mila residenze permanenti, tutte e famiglie distrutte da a guerra sperimentaranu a felicità di mette a so testa sottu un tettu.

Per migliurà e cundizioni di vita di i civili in a regione, una campagna hè stata lanciata per custruisce residenze permanenti in Turchia l'annu passatu cù u slogan "Semu inseme, stamu da Idlib". U presidente Recep Tayyip Erdoğan è a so moglia Emine Erdoğan anu furnitu supportu finanziariu à a campagna, à a quale anu participatu l'urganisazioni d'aiutu, a Mezzaluna Rossa Turca è l'AFAD, è sò stati raccolti più di 700 milioni di lire.

Alloghju Permanente in 8 Regioni

A maiò parte di e residenze sò situate in i zoni trà Sarmada è u paese di Barişa, chì hè u primu grande insediamentu nantu à a strada chì porta à a Porta di a fruntiera di Cilvegözü chì si apre in Turchia da Idlib è induve operanu parechji cummircianti; Hè stata custruita in i distretti Atme, Killi, Meshed Ruhin, Deyr Hassan, Tel Kerema, Sheikh Bahr, Babiska è Bab al-Hawa. In cunfurmità cù a dumanda di i Siriani, i tanki d'acqua di 2 tonnellate sò stati posti nantu à i tetti di e case, chì sò stati cuncepiti cum'è 39 camere, cucina, bagnu, toilette è cortile nantu à 1 metri quadrati.

Tende Aduprate in Izmir Earthquake, Venite à aiutà in Idlib

U nostru Vice Ministru, Mr. İsmail Çataklı hà dettu:

"Custruemu 2 case in a regione Der Hassan. E case sò state custruite blocu per bloccu. Hà duie camere è un lavabo. Dopu à 100 mila case, i novi da custruisce seranu custruiti cù giardini. U prezzu di una casa di briquette varieghja trà 52 è 2 mila lire, senza l'infrastruttura. U mutivu perchè sti prezzi sò diffirenti hè dovutu à l'implicazione di diverse urganisazioni / ONG. Tuttavia, l'AFAD hà intrapresu tutte l'infrastruttura è i servizii di fognaria. L'insediamentu principiarà in a zona versu a mità di ferraghju. Ci sarà circa 7 famiglie, 2-100 mila persone. Tutti issi spazii sò custruiti cun zoni suciale in mente; A moschea, a scola, u centru di salute, l'edificiu di l'amministrazione sò ancu attribuiti. Ogni ONG hà ancu prughjetti di scola diffirenti. I prezzi di briquette eranu uguali à i prezzi ottenuti da l'ONG da a campagna. L'ONG hà pigliatu l'impegni da i citadini. I tetti di i primi casi eranu tende, avà sò fatti di cimentu, cusì u prezzu face a diferenza. Ci sò circa 12 milioni 13 mila persone quì.

Hè difficiuli di creà un situ di travagliu in Idlib, a priorità hè di stabilisce a sicurità. Avemu zoni di operazione in u Scudu di l'Eufrate, u Ramu d'Ulivu è a Primavera di a Pace, queste sò a nostra priorità. A nostra gamma di muvimentu hè limitata. Una settimana fà, ci hè stata piova in questa regione. Quasi mille tende diventenu inutilizabili. Cù a coordinazione di 11 ONG in u campu è u nostru Ministeru, 900 tende, mantelli è letti sò stati mandati in a regione. Avemu usatu sti tende durante u terrimotu in Izmir. L'avemu purtatu da quì ".

Fighjemu i so spettaculi micca e so parolle, simu pieni di e so parolle

U nostru presidente Mr. In u so discorsu à l'ambasciatori di i paesi di l'UE in Ankara, Recep Tayyip Erdoğan hà dichjaratu chì hà fattu una offerta à u presidente di a Cummissione UE, Ursula Von Der Leyen, per visità e case di briquette custruite in u nordu di Siria. In quantu à e visite di u Ministru di l'Affari Esteri irlandese Simon Coveney à a fruntiera Hatay è u Capu di a Delegazione di l'UE, Nikolaus Meyer-Landrut, à a fruntiera Kilis è Gaziantep, u Signore Çataklı hà dettu: "L'UE ùn hà micca rializatu l'impegni chì hà fattu per noi prima. . Dunque, guardemu avà l'azzioni di l'UE, micca e so parolle. S'elli facenu qualcosa, videremu ciò chì facenu. Semu pieni di e so parolle ", disse. U nostru Vice Ministru Mr. İsmail Çataklı hà dichjaratu chì alcune pruvucazioni anu avutu un impattu annantu à l'aiutu prumessu da l'UE, "Alcune persone dicenu chì ci hè bisognu di case è pruprietà in Turchia, è Turchia hà bisognu d'aiutu. Quandu l'intenzione hè mala, ogni bona azione chì facemu hè pruvatu à esse ignorata. Hè assai campy à l'internu. "Alcuni di elli, soprattuttu deputati di u Partitu IYI, ùn anu micca manera di ùn cunnosce a situazione quì", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*