Turchia Righjunghji u Stadiu Criticu in Studi di Vaccina: Puderia esse u primu per Covid-19

Turchia hà ghjuntu à un stadiu criticu in i studii di vaccinazione. Pò esse u primu per Covid.
Turchia hà ghjuntu à un stadiu criticu in i studii di vaccinazione. Pò esse u primu per Covid.

Turchia hà ghjuntu à un stadiu criticu in i studii di vaccini basati in particelle simili à virus (VLP), chì sò cunsiderate unu di i metudi di vaccinazione più innovatori contr'à Covid-19. U Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Mustafa Varank hà inspeccionatu a facilità induve l'unicu studiu di vaccinu basatu in VLP in Turchia hè statu realizatu.

Dichjarà chì travaglianu per inizià i studii umani à a fine di ghjennaghju in coordinazione cù u Ministeru di a Salute, u Ministru Varank hà dettu: "In u primu stadiu, a capacità di pruduce 50 milioni di dosi di vaccina hè stata stabilita. "Siccomu questu hè un metudu di vaccinazione innovativu, pò esse dumanda da u mondu sanu". disse.

PARTICULI DI VIRUS

U Ministru Varank hà osservatu in situ u studiu di a vacuna, chì hè unicu in u mondu è sviluppatu cù un unicu VLP in u scopu di a piattaforma TÜBİTAK Covid-19 Turkey. Varank hà visitatu l'Impianto Farmaceuticu Biotecnologicu di Nobel İlaç in TÜBİTAK Marmara Teknokent (MARTEK) è hà ricevutu informazioni da l'autorità nantu à i studii realizati.

U Ministru Varank era accumpagnatu da u Vice Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Mehmet Fatih Kacır, u presidente TÜBİTAK Prof. Dr. Era accumpagnatu da Hasan Mandal è u direttore generale di TÜBİTAK MARTEK Mehmet Ali Okur.

PRESENTAZIONE VACCINE

Durante a visita ospitata da u presidente di Nobel Pharmaceuticals Hasan Ulusoy, Nobel Pharmaceuticals Biotechnology and New Product Evaluation Director Dr. Hasan Zeytin hà fattu una presentazione à Varank nantu à u so travagliu. Dopu à a presentazione, Varank hà esaminatu u laboratoriu induve sò stati realizati studii di vaccinazione è poi hà rispostu à e dumande di i ghjurnalisti nantu à a visita. Varank hà dettu in riassuntu:

UN TECHNOPARK IMPORTANTE

Semu una cumpagnia cù facilità impurtanti in Turchia in quantu à a medicina biotecnologica è chimica. Pudemu dì chì unu di i investimenti più impurtanti in a regione hè quì. TÜBİTAK MARTEK hè un technopark impurtante. A ricerca avanzata hè fatta.

TÜBİTAK COVID-19 Türkiye PLATFORM

Cum'è TÜBİTAK, avemu riunitu tutti i scientisti in Turchia prima chì u virus vene ancu in Turchia. "Qualunque prughjettu avete chì pò cummattiri u virus, puderia esse una vacuna, una medicina, o materiali protettivi. Vulemu sustenevi, sempre chì Turchia cuntribuisce à a lotta di u mondu contru à stu flagellu è prutege i so citadini. avemu dettu. Basatu annantu à questa idea, avemu creatu a piattaforma TÜBİTAK Covid-19 Türkiye.

VACCIN VLP

Supportemu 17 prughjetti diffirenti sottu sta piattaforma. 8 di questi sò studii di vaccinazione. Avemu seguitu u prucessu da vicinu cum'è u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia, TÜBİTAK è u Ministeru di a Salute da u primu ghjornu. Avemu pruvatu à aiutà i scientisti è cuntribuisce à e risorse umane. Unu di i prughjetti più impurtanti sottu sta piattaforma hè un studiu di vaccinazione basatu nantu à particelle virali chjamate VLP.

UNA ETAPA IMPORTANTE

Mentre i nostri prufessori İhsan Gürsel è Mayda Gürsel stavanu in realtà sviluppatu stu prughjettu per un'altra piattaforma, quandu l'epidemie hè scoppiata, l'hanu adattatu immediatamente à a so propria piattaforma è anu iniziatu rapidamente u studiu di vaccinazione nantu à VLP. Avemu ghjuntu à una tappa impurtante in stu studiu di vaccine. Per chì a vacuna passa à a fase di fase, vale à dì, prucessi umani, deve esse pruduciutu.

SENMU FIGURI

Quì à Nobel Pharmaceuticals, a produzzione necessaria per a nostra vacuna per passà à studii di fase è studii umani hè attualmente realizata in queste strutture per quale u nostru Ministeru di a Salute hà emessu prima un certificatu GMP. I cuntrolli di qualità di sti prudutti deve esse realizatu. Inoltre, i studii di toxicità, vale à dì, studii nantu à s'ellu dannu l'omu o qualsiasi criatura vivente, deve esse realizatu. Avemu pensatu à compie tutti questi travaglii à a fine di u mese è passà à a fase di fase.

AFFIDABILE E ALTAMENTE EFFICACE

Ci sò studii in u mondu in questu campu (vaccina VLP), in particulare quelli chì sò stati inclusi in a lista di l'Organizazione Mondiale di a Salute, ma finu à avà solu un studiu hè intrutu in a fase 1. Spergu chì seremu u 2u. Stu studiu hè un metudu assai innovativu. Siccomu hè un studiu basatu in a proteina, credemu chì hè un studiu assai affidabile è assai efficace. Di sicuru, i studii di fasi è i prucessi umani anu da esse cumpletati per pruvà questi.

DAMU BONA NOTIZIA

Vulemu principià i studii umani in coordinazione cù u nostru Ministeriu di a Salute à a fine di u mese, sperendu, in u nostru studiu di vaccine basatu nantu à particeddi simili à virus, chì credemu chì farà un splash in u mondu. Basatu nantu à i risultati chì avemu da ottene quì, credemu chì pudemu pruduce una vacuna chì avarà un grande impattu in u mondu cù u sustegnu di u nostru settore privatu. Credu chì se pudemu inizià i studii di fasi u più prestu pussibule, pudemu dà una bona nutizia à u mondu da quì.

Ci pò esse dumanda da u mondu

Se sta vaccina hè successu in studii di fase, andrà in a produzzione di massa. In u primu stadiu, una capacità di pruduce 50 milioni di dosi di vaccina hè stata stabilita. Pudemu aumentà questu se necessariu. Siccomu questu hè un metudu di vaccinazione innovativu, pò esse dumanda da u mondu sanu. Facemu tutti questi prucessi in coordinazione cù u nostru settore privatu è u nostru Ministeru di a Salute.

UNA DI I PRIMI TECHNO CENTS DI TURCHIA

MARTEK hè stata fundata in u 1992 in u campus TÜBİTAK Gebze cum'è unu di i primi technoparks di Turchia. MARTEK, chì furnisce ambienti esperti per l'imprese chì realizanu attività di R&D in u campu di a scienza è a tecnulugia dapoi 29 anni, favurizeghja l'abbinamentu di l'imprese cù scopi cumuni è l'aumentu di i sforzi di clustering è networking. MARTEK assicura a pruduzzione di prughjetti centrati in R&D cù partenarii glubale.

POTENZALE DI PRODUZIONE DI 2 MIL LITRES

Nobel Pharmaceuticals hà stabilitu a Facilità di Medicina Biotecnologica in 2019. A facilità, chì hà u putenziale di sviluppà 4 prudutti biotecnologici è pruduce 2 mila litri annu, hà a capacità di pruduce 40 serie di droghe biotecnologiche.

UN TIPI NOVU DI VACCINE

I vaccini VLP sò sviluppati da particelle simili à virus chì evocanu una risposta immune, ma ùn causanu micca a malatia. Sti vaccini, sviluppati cù un novu metudu, sò digià utilizati in l'omu per alcune malatie. Tuttavia, ùn ci hè micca una vacuna VLP appruvata per u virus Covid-19 in u mondu.

CEZERİ SCONNU CU A SUA SQUADRA

Dopu à Nobel Pharmaceuticals, u Ministru Varank hà visitatu Baykar Cezeri Artificial Intelligence Robotics Technologies Office, ancu situatu in MARTEK. Varank, chì hà ricevutu infurmazioni nantu à u travagliu da l'autorità, hà esaminatu u travagliu fattu in situ.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*