Controlu di Prezzi Esorbitanti di i Prodotti di Necessità di Base da u Ministeru di Cummerciu

U cuntrollu di u prezzu esorbitante hè statu realizatu da u Ministeru di u Cummerciu per i bisogni basi.
U cuntrollu di u prezzu esorbitante hè statu realizatu da u Ministeru di u Cummerciu per i bisogni basi.

U Ministeru di u Cummerciu hà esaminatu i prezzi di 19 mila 20 prudutti nantu à a basa di 562 imprese durante l'ispezioni realizate in Turchia u 9-870 di ghjennaghju, per detectà l'aumentu di i prezzi di i prudutti di bisogni basi chì ùn anu micca cunfurmà cù a dumanda di offerta. equilibriu.

I dati ottenuti in u risultatu di l'inchiesta seranu valutati da u Cunsigliu di Valutazione di Prezzi Injusti è dopu chì e difese di l'imprese sò state ricevute, ammende amministrative chì varianu da 10 mila lire à 100 milla lire seranu imposte à quelli chì si trovanu chì anu impegnatu. aumenti di prezzu inghjustu, è ammende amministrative chì varienu da 50 mila lire à 500 mila lire seranu imposte à quelli chì si trovanu impegnati in attività di stoccaggio.

L'ispezioni nantu à l'oliu di girasole, l'ova, u pollulu è i prezzi di l'alimenti per i zitelli sò stati aumentati

U Cunsigliu di Valutazione di Prezzi Injusti, chì hè custituitu da rapprisentanti di i ministeri di a Ghjustizia, u Tesoru è e Finanze, l'Industria è a Tecnulugia, l'Agricultura è a Foresta, TOBB, TESK, l'urganisazioni di pruduttori è di cunsumatori è u settore di vendita, sottu a coordinazione di u Ministeru di u Cummerciu, hà decisu 3 mila 208 schedari à a data. Hè statu decisu di impone una multa amministrativa tutale di 375 milioni 11 mila lire à 885 cumpagnie chì anu cunsideratu chì anu aumentatu i prezzi esorbitanti di i bisogni basi cum'è i prudutti di pulizia è di igiene.

Tuttavia, dopu à e lagnanze è l'applicazioni in quantu à l'aumentu di i prezzi esorbitanti per l'oliu di girasole, l'ova, u pollo è i prudutti di l'alimentariu per i zitelli, chì sò trà i prudutti alimentari di basa è chì sò stati sottumessi à u Ministeru di pocu tempu, l'ispezioni nantu à questi prudutti anu aumentatu, è i pruduttori. / importatori / fornitori è quelli chì vendenu sti prudutti à i cunsumatori A difesa hè stata dumandata da certi mercati lucali è naziunali.

In u risultatu di a valutazione di l'infurmazioni è i ducumenti ricevuti, e sanzioni necessarie saranu applicate à quelli chì si trovanu chì anu causatu aumenti di prezzu inghjustu.

L'ispezioni di u Cunsigliu di Publicità ùn anu micca rallentatu ancu.

Per d 'altra banda, in u risultatu di l'investigazioni realizate da u Cunsigliu di Publicità, una multa amministrativa tutale di 2020 milioni di lire hè stata imposta à 19 cumpagnie chì anu fattu aumenti esorbitanti di i prezzi di i so prudutti in 303 è anu pruvatu à turnà a Covid- 13,3 epidemia in una opportunità attraversu publicità ingannevoli.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*