Cina aduprà tutte e pussibilità per impedisce a diffusione di l'epidemie

U geniu aduprà tutti i mezi per impedisce a diffusione di l'epidemie.
U geniu aduprà tutti i mezi per impedisce a diffusione di l'epidemie.

Ma Xiaowei, presidente di a Cummissione Naziunale di Salute Cinese, hà annunziatu chì anu da aduprà tutti i mezi per prevene a nova epidemia di coronavirus (Covid-19).

Ma Xiaowei hà fattu un discorsu in a riunione nantu à a prevenzione è u cuntrollu di l'epidemie in a pruvincia di Hebei, tenuta via videoconferenza l'altru ghjornu.

Indittendu chì l'urgenza di prevenzione è cuntrollu di l'epidemie deve esse capitu è ​​a prucedura di risposta d'urgenza deve esse iniziata, Ma Xiaowei hà dichjaratu chì tutti i mezi seranu usati per impedisce a diffusione di l'epidemie in a pruvincia di Hebei.

Ma Xiaowei hà dumandatu à assicurà a qualità di e teste di l'acidu nucleicu, à mette in quarantena rapidamente e fonti d'infezzione, è à revelà a catena di infezzione u più prestu pussibule.

U presidente di a Cummissione Ma hà ancu sottolineatu chì hè necessariu di ghjunghje l'obiettivu di "infezzione zero" in ospedali cun determinazione.

Da u 7 di ghjennaghju, u guvernu lucale di Hebei hà mandatu 3 mila persunali medichi da altre cità di a pruvincia à Shijiazhuang per aiutà à cumbatte l'epidemie in Shijiazhuang, u centru di a pruvincia di Hebei.

I casi anu cuminciatu à aumentà di novu in a cità di Shijiazhuang, situata à 300 chilometri di distanza da a capitale Pechino. Per quessa, sò stati iniziati testi di l'acidu nucleicu à grande scala chì coprenu tutti i residenti di a cità. Finu a ora, 10 milioni 250 mila persone sò stati pruvati. 354 di e teste anu datu risultati pusitivi. Hè statu informatu chì u 87 per centu di quelli chì anu pruvatu pusitivu eranu in u distrittu Gaocheng di Shijiazhuang.

Hè dichjaratu chì a situazione epidemica in Shijiazhuang resta sempre seria.

Fonte: China Radio International

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*