Narlıdere Metro Cuminciarà à Servì i Populu di Izmir in 2022

U metro di Narlidere hà ancu cuminciatu à serve à a ghjente di Izmir
U metro di Narlidere hà ancu cuminciatu à serve à a ghjente di Izmir

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyerhà celebratu u novu annu cù i travagliadori è ingegneri in u situ di custruzzione di u Metro Narlıdere, chì cuntinueghja i so travaglii 30 metri sottu à a terra. Dicendu chì i prughjetti di trasportu di u Metropolitanu marcaranu u 2021, Soyer hà ringraziatu l'impiegati chì anu finitu l'escavazione di u tunnel di più di 10 chilometri malgradu l'epidemie è i disastri.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer, hà dettu "salutu" à l'annu novu cù i travagliadori chì cuntinueghjanu u so travagliu 30 metri sottu à a terra trà Fahrettin Altay-Narlıdere District Governorship. U presidente Soyer hà ringraziatu l'impiegati per a so dedicazione è hà tagliatu a torta di l'annu novu cun elli. U presidente esaminendu u travagliu in u tunnel di u metro Tunç SoyerMustafa Özuslu, Vice Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir, Sicritariu Generale di a Municipalità Metropolitana di Izmir Dr. Buğra Gökçe, u Vice-Segretariu Generale Eser Atak è u Capu di l'Investimenti Suburbani è Ferroviari Mehmet Ergenekon sò stati accumpagnati.

"Travagliandu cum'è formiche, anu cumpletu u tunelu"

U presidente Soyer, in u so discorsu quì, hà dettu chì Narlıdere Metro hè un travagliu di cui sò fieri. Dichjarà chì u 2020 hè passatu cù disastri, disastri è crisi, ma mentre tutti questi accadevanu, u presidente hà dichjaratu chì più di 10 chilometri di tunnel sò stati scavati sottu terra. Tunç Soyer, hà datu a bona nova chì u travagliu serà finitu à tempu. Nutendu chì centinaie di persone in u situ di custruzzione anu finitu stu tunelu travagliendu cum'è formiche malgradu i disastri è i disastri sperimentati sopra, Soyer hà dettu: "L'annu passatu, avemu creatu una risorsa di 125 milioni d'euros per u metro per esse cumpletu à tempu. Cuminciarà à serve u populu di Izmir in 2022, esattamente à a data chì avemu prumessu. Hè per quessa chì simu cusì fieri. Sò fieru di tutti i mo amichi. Cumincià cù u core, anu travagliatu cù amore. Malgradu l'epidemie di coronavirus, ùn anu micca pigliatu una pausa malgradu u terrimotu. Sò fieru di ognunu di elli. Hè per quessa chì vogliu principià l'annu novu felicitendu i mo amichi. Vuliu ch'elli sappianu chì sò fieru di elli ".

"Serà un annu quandu faciliteremu u trasportu in İzmir"

Dicendu chì u 2021 serà l'annu di u trasportu per İzmir, u presidente Soyer hà cuntinuatu: "I nostri travaglii chì marcaranu u novu annu seranu i travaglii da fà in u campu di u trasportu. Avemu fattu l'offerta per u Tram Çiğli. Un travagliu cù un budgetu seriu. Un travagliu febbrile ci aspetta in parechji campi. Quist'annu, dui battelli, unu Fethi Sekin è l'altru Uğur Mumcu, cuminciaru à operà in a Baia di Izmir. Ùn mancate micca i dui battelli. U costu di i dui hè 136 milioni di lire. Quessi sò investimenti assai caru. Ma avemu fattu questu cù l'intenzione di flussu di u trafficu in u Golfu è di facilità un pocu di u trafficu urbanu trasferendu à u Golfu. Spergu chì serà un annu in quale facilità u trasportu in İzmir ".

"U più grande investimentu in a storia di Izmir"

Fornendu infurmazioni nantu à i travaglii realizati per u metro di Buca, Soyer hà dettu: "In ghjennaghju, andemu à l'offerta per u metro di Buca, unu di i più grandi investimenti in a storia di İzmir. Hà un budgetu enormu di 1 miliardi 70 milioni d'euros. Stu travagliu marcarà a storia di Izmir. Prima, avemu trovu l 'acqua di vita di 80 millioni d'euros. Dopu quì, avemu furmatu un cunsorziu di 490 milioni d'euros. Hè per quessa chì l'offerta internaziunale serà fatta in ghjennaghju ", disse. Dichjarà chì volenu mette in serviziu almenu certe stazioni di u Metro Buca in u 2023, Soyer hà annunziatu chì dopu à a fine di l'opere, darà un seriu sollievu in u trafficu urbanu. Nutendu chì dopu chì u Metro di Buca hè messu in serviziu, a ghjente di Izmir respira è rilassate in Buca, induve u trafficu hè u più occupatu, Soyer hà dettu: "Questa hè tutta a nostra eccitazione è fretta". U presidente Soyer hà ancu desideratu chì u 2021 sia un annu sanu, pacificu è felice per tutti è chì tutti l'incubi di u 2020 stanu in quellu annu.

L'escavazione è a produzzione di cimentu di u tunnel sò state finite

I travaglii di scavazione è di cimentu di tunnel trà e Stazioni di Balçova sò stati cumpletati. Opere A custruzzione tutale di u tunnel in a linea di metro trà Fahrettin–Altay–Narlıdere District Governorship, per a quale a Municipalità Metropolitana di İzmir hà stabilitu a fundazione in ghjugnu 2018, hà righjuntu 10 metri. Quandu Fahrettin Altay finisce, tutta a linea di metro di 614 chilometri passerà sottu terra.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*