U primu trenu d'esportazione di blocchi trà Turchia è Russia hè statu mandatu da a stazione di Ankara

U primu trenu d'esportazione in bloccu trà Turchia è Russia hè statu annunziatu da a stazione di Ankara
U primu trenu d'esportazione in bloccu trà Turchia è Russia hè statu annunziatu da a stazione di Ankara

U primu trenu d'esportazione di blocchi trà Turchia è Russia hè statu mandatu da a Stazione Storica di Ankara cù una cerimonia tenuta u venneri 29 di ghjennaghju di u 2021 à 10.00:XNUMX am.

À a ceremonia; Ministru di l'Energia è e Risorse Naturali Fatih Dönmez, Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu, Direttore Generale di Ferrovie Statali di a Repubblica Turca Ali İhsan Uygun, Direttore Generale di TCDD Taşımacılık AŞ Hasan Pezük, ufficiali è membri di a stampa.

Parlendu à a ceremonia, u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu; Ùn vedemu micca questi trasporti cum'è solu una attività cummerciale. U cummerciu è u scambiu sò unu di l'elementi più impurtanti di e relazioni multidimensionali trà Turchia è Russia è rinfurzà i ponti d'amicizia trà i dui paesi. Questa amicizia serà rinfurzata cù i voli chì continuanu à aumentà in 2021.

Spergu chì u nostru trenu d'esportazione à a Federazione Russa serà un bonu principiu per i nostri novi rializazioni. Chì a strada di u nostru trenu sia chjaru ", disse.

U primu trenu d'esportazione di bloccu chì opera trà Turchia è Mosca, a capitale di a Federazione Russa, hè un pruduttu di i sforzi di l'industriali turchi per aumentà l'efficienza di a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars è a so cumpetitività. U primu trenu d'esportazione di bloccu porta 15 biancheria bianca prodotta in Turchia in 15 containers carricati in 3 vagoni.

Si copre 4 mila 650 km in 8 ghjorni.

U primu trenu d'esportazione di bloccu da Turchia à Russia darà u pruduttu di l'industriale turcu in Russia cù 15 vagoni.

U trenu, chì parte da Ankara, passerà per Georgia-Azerbaijan è viaghja circa 4 km à Vorsino (Mosca), a destinazione in a Federazione Russa, in 650 ghjorni.

U terzu trenu d'esportazione chì opera trà Turchia è Cina via BTK partì dopu à u trenu d'esportazione di blocchi in Russia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*