U prughjettu di a funivia di Ferhat Mountain porterà Amasya à una cima

U prughjettu di a funivia di a muntagna di ferhat farà d'amasya una cima
U prughjettu di a funivia di a muntagna di ferhat farà d'amasya una cima

In u scopu di u "Cable Car Project" da esse implementatu da a Municipalità di Amasya, l'area 380-decare in cima di Ferhat Mountain hè stata trasferita à a municipalità cù u protokollu fattu cù a Direzzione Regionale di Foresta.

U sindaco di Amasya Mehmet Sarı, chì hà firmatu u protokollu di trasferimentu cù u Direttore Regionale di Amasya Forest Halil Oflu, hà enfatizatu chì u prugettu, chì ellu hà qualificatu cum'è un sognu è una prumessa, farà una cuntribuzione significativa à u sviluppu di a cità in u campu di u turismu. Spieghendu i dettagli di u protocolu, u sindaco Sarı hà dettu: "U locu di a stazione di partenza di a funivia ci appartene. Avà ci hè un puntu di partenza. Avemu firmatu un protokollu per u trasferimentu di 380 decares di terra forestale per u nostru prughjettu di telecabina. "In questa regione, fora di e zone di recreazione, u centru sportivu, e case di bungalow è i centri di divertimentu per i zitelli, averemu spazii di picnic chì anu bisognu di i residenti di Amasya", disse.

Dichjarà chì serà situatu in questa zona di novu nantu à a terrazza di vetru chì hà una vista d'uccello di a cità, Sarı hà dettu: "Aspittemu chì a ghjente di a nostra cità crede chì rispettemu e nostre promesse. Dighjà ci credenu in questu sensu. "Ùn ci pò mai esse una situazione induve si alluntanassi da a nostra prumessa", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*