I Campioni Naziunali di Codificà a Nova Lingua di u Munnu da Boğaziçi

a nova lingua di u mondu codifica campioni naziunali da a gola
a nova lingua di u mondu codifica campioni naziunali da a gola

I studienti di u Dipartimentu di Ingegneria Informatica di l'Università Boğaziçi attiranu l'attenzione cù u so successu in cuncorsi di prugrammazione naziunale.

In u Concursu Algoritmu urganizatu da IEEE Turkey Student Branch, tutti eranu studienti di classi preparatorie; A squadra di i studienti di u Dipartimentu di Ingegneria Informatica di l'Università Boğaziçi Mesut Melih Akpınar, Halil Utku Çelik, İsmail Tarık Erkan, Atakan Yaşar è a squadra TRIE di Tarık Can Özden di Ingegneria Elettrica è Elettronica hà vintu u primu postu. In u Cuncorsu Naziunale di Programmazione Online urganizata da inzva, chì si focalizeghja nantu à l'intelligenza artificiale è i studii di l'algoritmu, u primu premiu hè andatu à u populu di Boğaziçi di novu. Trè squadre di u Bosforu chì participanu à a cumpetizione sò stati in i primi quattru trà 14 squadre da 42 università.

Sò vinuti prima cum'è l'unichi studienti preparatori in u cuncorsu.

I studienti di a Classe di preparazione di l'Università Boğaziçi Mesut Melih Akpınar, Tarık Erkan, Atakan Yaşar, Halil Utku Çelik è Tarık Can Özden anu participatu à a cumpetizione organizata da u IEEE Turkey Student Branch, chì hè aperta à i prufessiunali di l'ingegneria, l'informatica è a tecnulugia è sustene l'innovazioni tecnologiche per u benefiziu di l'umanità cum'è una cumunità glubale hà purtatu u gran premiu à l'Università Boğaziçi cum'è l'unicu studiente di classa preparatoria in a cumpetizione.

Mesut Melih Akpınar, unu di i squadre chì hè vinutu prima in a cumpetizione induve 33 squadre da 65 università anu participatu, hà dichjaratu ch'elli eranu a prima squadra cù u puntuatu massimu cum'è a prima squadra per risponde à l'ottu dumande currettamente è hà dettu: "A funzione cumuna. di tutti in a nostra squadra hè chì avemu avutu successu in l'Olimpiadi di scienza urganizati da TÜBİTAK in u passatu. Quattru di noi avemu medaglie naziunali in informatica è unu di noi in matematica. Inoltre, unu di i nostri membri di a squadra hè un medalist internaziunale in l'Olimpiadi Internaziunali in Informatica, una di e più prestigiose competizioni. Uni pochi di noi sò stati interessati à a prugrammazione da u liceu, è certi di noi ancu prima di u liceu. I studienti chì participanu à attività di prugrammazione cumpetitiva sviluppanu a so capacità di truvà suluzioni à i prublemi chì scontranu. In questu modu, u travagliu nantu à l'algoritmi crea una basa assai bona per quelli chì volenu travaglià in altri campi ", disse.

E persone di Boğaziçi anu marcatu u Cuncorsu Naziunale di Programmazione in Ligna

A squadra Binary Hoşaf Tree, custituita da studenti di Ingegneria Informatica di l'Università Boğaziçi, Kayacan Vesek, Cahid Enes Keleş è Atakan Yaşar, hè stata prima in a Cumpetizione di Programmazione Online organizata da inzva, una sucità senza prufittu focalizzata in l'intelligenza artificiale è l'algoritmi. In a cumpetizione, cpu_goes_brrrrr, furmatu da Yasin Kaya, Murat Ekici è Ekrem Bal da Boğaziçi, hà vintu u terzu postu, mentre chì a squadra Let's Write, composta da Eren Altunoğlu, Harun Sami Çelik è Yunus Emre İnci, hè stata quarta trà 15 squadre da 39 università.

Kayacan Vesek, un studiente di l'Ingenieria Informatica di 4th annu è membru di a squadra di Boğaziçi chì cuntinueghja à travaglià in a prugrammazione di l'algoritmu, i veiculi autonomi è l'apprendimentu prufondu, hà dettu chì 14 squadre da 42 diverse università cumpetenu ferocemente; Ellu disse chì anu pruvatu à risolve 11 diversi prublemi di prugrammazione in un tempu limitatu di cinque ore, senza errori è rapidamente. Vesek, affirmannu chì hà participatu à cuncorsi di codificazione da u liceu, hà dettu: "Provu à aiutà i studienti di u liceu quantu possu, soprattuttu in u campu di l'algoritmi, nantu à cumu amparà à codificà, è in u futuru, I. scopu di stabilisce una piattaforma di apprendimentu di l'algoritmu per i studienti in Turchia ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*