Aras Kargo Accelera a Trasformazione Tecnologica è Investimenti Infrastrutture

Aras Cargo hà acceleratu a so trasformazione tecnologica è l'investimenti infrastrutturali
Aras Cargo hà acceleratu a so trasformazione tecnologica è l'investimenti infrastrutturali

Aras Kargo, a cumpagnia di carica leader è innovativa di Turchia, hà acceleratu a so trasfurmazione tecnologica è l'investimenti infrastrutturali chì hà iniziatu prima di u prucessu pandemicu. Aras Kargo, chì hà investitu quasi 2 milioni di TL in totale in l'ultimi anni 300, in infrastruttura IT è arrangiamenti operativi; Hè cumpletu a trasfurmazioni tecnologica di u Centru di Trasferimentu di Ankara in 2020. Trasfurmendu un totale di 8 centri di trasferimentu cù Ankara, a cumpagnia hè diventata u megliu in l'industria cù un aumentu di 3 volte in a so capacità di trasfurmazioni orarie.

Aras Kargo, una di e cumpagnie di carica cù a più larga rete di distribuzione in Turchia, cuntinueghja i so sforzi per rinnuvà i so centri di trasferimentu è rinfurzà a so infrastruttura tecnologica per gestisce bè u tempu è a capacità. Oghje, Aras Cargo, chì porta più di 28 milione di spedizioni per ghjornu cù un totale di 1 centri di trasferimentu; In l'ultimi dui anni, secondu u voluminu crescente di e-commerce è e dumande cambiante; investitu quasi 300 milioni di TL in u centru di trasferimentu, infrastruttura IT è arrangiamenti operativi.

Fornendu infurmazioni nantu à u sughjettu, u direttore generale di Aras Kargo, Utku Ayyarkın, hà dettu: "Prima di tuttu, avemu rinnuvatu u Centru di trasferimentu İkitelli, chì hè unu di i più grandi centri di trasferimentu in quantu à u voluminu di transazzione è metri quadrati, è hà aumentatu a so capacità oraria da 5 mila 500 pacchetti à 27 mila 600 pacchetti. In u primu trimestre di u 2019, avemu rinnuvatu u nostru Centru di Trasferimentu in Orhanlı, in u Latu Asiaticu di Istanbul, è in Izmir, tecnologicamente è cambiatu à u sistema di classificazione. Avemu ottenutu un aumentu di capacità di più di 8 per centu cù questi investimenti chì avemu fattu in i nostri 300 centri di trasferimentu, cumprese i nostri Centri di trasferimentu in Ankara è Anatolia ".

1 mila pacchetti di carica sò trattati in 220 ghjornu

Cumpiendu a trasfurmazioni di u Centru di Trasferimentu di Ankara in 2020, Aras Kargo hà aumentatu l'area di u centru di trasferimentu cù una superficie di 4 metri quadrati à 500 metri quadrati. Ankara Transfer Center, chì prima serviva cù una capacità di 10 mila 500 pacchetti per ora, hà aumentatu a so capacità à 5 mila 500 pacchetti inseme cù l'opere di rinnuvamentu è infrastruttura tecnologica, purtendu a so qualità di serviziu più.

Grazie à l'aumentu di a capacità, u numeru di pacchetti di carichi processati in un ghjornu in u Centru di Trasferimentu di Ankara, induve a distribuzione à i centri di trasferimentu in 28 cità hè realizatu, hà righjuntu 1 mila.

Obiettivu d'investimentu di 1 miliardi TL

Indittendu l'impurtanza di u compitu assuciatu da i centri di trasferimentu in u settore di a carica, Ayyarkın hà aghjustatu chì questi centri ponu esse qualificati cum'è u core di l'operazione di u prucessu di distribuzione. Esprimendu chì sò i migliori in l'industria cù un aumentu di 3 volte in a capacità di trasfurmazioni orarie per via di i so investimenti in u centru di trasferimentu, Ayyarkın hà dettu:

"Com'è in questu annu, continueremu à investisce in tecnulugia in i nostri centri di trasferimentu esistenti in l'anni à vene. I nostri obbiettivi per u periodu à vene includenu un investimentu tutale di 1 miliardi TL chì copre u centru di trasferimentu, l'infrastruttura IT è l'accordi operativi. Dopu à e quattru grandi cità, ci concentreremu nantu à l'investimenti tecnologichi di i nostri centri di trasferimentu in Anatolia da l'annu prossimu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*