Accordu di Cooperazione cù l'Albania in u campu di l'educazione

accordu di cooperazione in u campu di l'educazione cù l'Albania
accordu di cooperazione in u campu di l'educazione cù l'Albania

U Primu Ministru di a Republica d'Albania, Edi Rama, chì hà fattu una visita ufficiale in Turchia à l'invitu di u presidente Recep Tayyip Erdoğan, hà tenutu riunioni bilaterali è interdelegazioni in u Complex Presidenziale. Dopu à e discussioni, hè accadutu a ceremonia di firma di l'accordi di cuuperazione trà i dui paesi. U Ministru di l'Educazione Naziunale Ziya Selçuk è u Ministru albanese di l'Educazione, a Ghjuventù è u Sport Evis Kushi hà firmatu l'Acordu di Cooperazione in u Campu di l'Educazione trà a Republica di Turchia è a Republica d'Albania.

U Primu Ministru di a Republica d'Albania, Edi Rama, chì hà fattu una visita ufficiale in Turchia à l'invitu di u presidente Recep Tayyip Erdoğan, hà tenutu riunioni bilaterali è interdelegazioni in u Complex Presidenziale.

Dopu à e discussioni, u presidente Erdoğan è u primu ministru albanese Rama stavanu davanti à e camere per l'accordi di cooperazione trà i paesi è a cunferenza di stampa.

U Ministru di l'Educazione Naziunale Ziya Selçuk è u Ministru albanese di l'Educazione, a Ghjuventù è u Sport Evis Kushi anu firmatu l'Acordu di Cooperazione in u Campu di l'Educazione trà a Republica di Turchia è a Republica d'Albania.

Prima di a cerimonia di firma, i Ministri si sò riuniti in riunioni bilaterali è interdelegazioni.

Cù l'accordu, i prublemi di cooperazione sò stati urganizati in i sughjetti basi di l'educazione, da l'insignamentu di u turcu è l'albanese in Albania è in u nostru paese, da l'educazione speciale à i tecnulugii educativi, da e borse di studiu à u scambiu di maestri è accademichi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*