ASELSAN hà apertu una succursale in Qatar

Aselsan Qatar Branch Acti
Aselsan Qatar Branch Acti

In a notificazione fatta da ASELSAN à a Piattaforma Public Disclosure (KAP) u 19 di ghjennaghju di u 2021, hè statu annunziatu chì una nova filiale hà cuminciatu à operare in Qatar. In a citata dichjarazione, hè statu enfatizatu chì l'attività internaziunale crescente di ASELSAN deve esse supportata.

In a dichjarazione fatta da ASELSAN à a Piattaforma Public Disclosure, "ASELSAN, per sustene e so attività crescente in Qatar, hà dichjaratu chì "ASELSAN Elektronik Sanayi ve Ticaret A.Ş. Hà apertu una filiale sottu u nome di "QSTP-B". dichjarazione hè stata data.

Esportazione di a rilevazione di a pusizione di tirò SEDA è u sistema di missile anti-tank SERDAR in Qatar

In a notificazione fatta da ASELSAN à a Piattaforma Public Disclosure (KAP) u 31 dicembre 2020, hè statu annunziatu chì un cuntrattu cù un valore apprussimativu di 38 milioni di dollari hè statu firmatu. U cuntrattu in quistione hè statu firmatu trà un cliente internaziunale è ASELSAN, è e spedizioni sò previste per esse fatte à a fine di u 2021.

Cliente Potenziale: Qatar

In u scopu di u cuntrattu sopra citatu, ASELSAN furnisce u cliente cù u Sistema di Missile Anti-Tank SERDAR è u sistema di rilevazione di locu di tirò SEDA. Ci hè una alta probabilità chì u paese di l'utilizatori hè Qatar. I sistemi SERDAR è SEDA sò usati in Ejder Yalçın TTZAs esportati in Qatar da Nurol Makina. Inoltre, e Forze Armate di Qatar anu firmatu un cuntrattu per a fornitura di Ejder Yalçın supplementari da Nurol Makina.

Un cuntrattu hè statu firmatu prima trà Nurol Makina è Qatar per a fornitura di 100 Yörük 4×4 è 400 Ejder Yalçın. In u scopu di u cuntrattu, Sarp Dual hè statu esportatu inseme cù Ejder Yalçın, veiculi NMS 4 × 4, chì si distinguenu cù u so disignu modulare, è u Sistema di Lanciamentu di Missile IGLA è u Sistema di Lanciatore di Missile Anti-Tank sò stati esportati.

Nurol Makina hè statu sceltu novu per i veiculi blindati per esse furniti per l'armata di Qatar. I spedizioni saranu in forma di "dui" lotti; Hè statu annunziatu chì u primu gruppu serà consegnatu in 2021 è u sicondu batch in 2022. Hè dichjaratu chì i veiculi blindati per esse preferiti da Nurol Makina seranu Ejder Yalçın è Yörük 4 × 4.

source: Difesa Turca

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*