"ATAK" ùn hà micca feritu à i venditori di velenu: 14 chilò di droga sequestrati

l'attaccu ùn hà micca feritu i contrabandisti di velenu, i kilogrammi di droghe sò stati sequestrati
l'attaccu ùn hà micca feritu i contrabandisti di velenu, i kilogrammi di droghe sò stati sequestrati

E squadre di a gendarmeria anu pigliatu 14 kilogrammi di droga in una operazione chì anu realizatu à un indirizzu in Fatih, chì anu seguitu per un bellu pezzu. A.Ş., chì travaglia cum'è un corriere per a distribuzione cù VY, chì prova di mette a droga in quistione nantu à u mercatu. è HY sò stati catturati.

I sospetti VY, A.S. è HY sò stati arrestati da l'autorità ghjudiziarie da quale sò stati liberati dopu a so prucedura à a Gendarmeria è sò stati trasferiti in prigiò.

In u risultatu di i studii di intelligenza realizati da e squadre di cummandu di a Gendarmeria Provinciale d'Istanbul per cumbatte u contrabbando di droga; A.Ş., u cusì chjamatu dealer, a sustanza narcotica chì VY hà acquistatu illegale. è HY, hè statu infurmatu chì si preparava à lancià in tuttu Istanbul.

Gendarme seguitatu passu à passu

E squadre di Gendarmerie, esaminendu l'indirizzu di u suspettatu chjamatu VY in Fatih, determinanu chì u suspettatu hà ammucciatu a droga in questu indirizzu, chì hà utilizatu com'è magazzinu. Detectendu chì a persona è i currieri si sò riuniti à a casa di VY per pianificà a distribuzione di droghe, i squadre anu pressatu u buttone per l'operazione.

Attaccu di Gendarme Acted

U cane detector ATAK hà ancu sustinutu e ricerche di e squadre di gendarmeria in a casa di u suspettatu. Dopu chì ATAK hà vultatu à a camera, i squadre di a Gendarmeria anu cuncentratu a so ricerca quì, è quandu ATAK hà rispostu in particulare à a basa di u lettu, anu cacciatu u lettu. I squadre, chì anu apertu a valigia negra sottu u lettu, pigliò u skunk, chì hè cunsideratu cum'è un totale di 14 kilogrammi di droghe in pacchetti preparati per a distribuzione generale.

Adupranu Corrieri Femminili

Suspect VY's, A.Ş. è HY, induve si scontra à spessu in casa soia, è dopu à a pianificazione, e donne curriere A.Ş. è HY per a fase di distribuzione di a droga. Hè statu determinatu chì l'individui accunsenu à scuntrà in casa è pianificà u ghjornu di l'operazione.

VY, A.S. è HY sò stati arrestati da l'autorità ghjudiziarie è mandati in prigiò dopu à e so prucedure à a Gendarmeria.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*