U prublema di u trafficu di a Zona Industriale Organizzata di Balıkesir hè risolta

U prublema di u trafficu di a Zona Industriale Organizzata di Balikesir si risolve
U prublema di u trafficu di a Zona Industriale Organizzata di Balikesir si risolve

A Municipalità Metropolitana di Balıkesir usa un scalpel per i prublemi di trafficu in a Zona Industriale Organizzata. A strada alternativa di 100 corsie, chì furnisce un trasportu còmode per 4 mila persone, serà cumpletata in un cortu periodu di 4 mesi.

A Municipalità Metropolitana di Balıkesir, chì metterà fine à u trafficu in a strada di a Zona Industriale Organizzata per anni; Hà cuminciatu a custruzzione di a strada di 3 metri di lunghezza, 100 metri di larghezza, doppia corsa, 20 corsie cù a so forza di travagliu è i so risorse. A strada chì hè destinata à esse cumpletata in un cortu periodu di circa 4 mesi; Rilasciarà l'ingorgu di trafficu à l'interruttore di u trenu accantu à a strada Gaziosmanpaşa Mahallesi Yakup Şevki Paşa è a fabbrica di tessitura di cotone.

L'ANNI DI SOGNU SI REALI

U numaru di l'impiegati in a Zona Industriale, chì era di circa 2015 mila in 5, hà righjuntu 2021 mila 12 in 800. A causa di l'investimentu crescente è i bisogni di l'impiegati in l'OIZ, u numeru di l'impiegati hè previstu di ghjunghje à circa 4 mila in un cortu periodu di 15 mesi. A causa di u sviluppu di e fabbriche è l'aumentu di u numeru di l'impieghi, a congestione in u trafficu di i veiculi privati ​​​​è di serviziu di Yakup Şevki Paşa Caddesi, chì hè a più trafficata trà u centru di a cità è l'OIZ, stava causando prublemi maiò. U sindaco metropolitanu Yücel Yılmaz hà avutu i prughjetti stradali preparati appena hà pigliatu u postu in 2019 per risolve u prublema stradale, chì hè diventatu assai impurtante per a cità è l'OIZ. Dopu à e riunioni di cunsultazione cù u presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di l'OIZ, u guvernatore Hasan Şıldak, u vicepresidentu di u Cunsigliu di Amministrazione Hüseyin Bekki, u sindaco di a municipalità metropolitana di Balıkesir Yücel Yılmaz, altri membri di u cunsigliu è membri di u cumitatu intraprendente, i travaglii di custruzzione di a strada principiatu.

STRADA 20 METRES LARGHEZZA 4 STRADA

A strada di 3 metri partendu da Dokuma Junction; Serà cunnessu à l'OIZ attraversu a strada di Kesirven, passendu per u spinu di l'Hospital di Atatürk City, Limak Cement, Mantenance School and Training Center Command, cum'è un totale di 100 corsie cù una larghezza di 20 metri. Quandu i travaglii sò finiti, u Centru di Coordinazione di u Trasportu Balıkesir (UKOME) dichjarà a strada cum'è una strada di serviziu, alleviendu cusì u trafficu di veiculi privati ​​​​in Yakup Şevki Paşa Caddesi in Gaziosmanpaşa Mahallesi. Cumu i camioni è i TIR utilizanu a strada di u circondu uccidintali, u trafficu cuncentratu in l'OIZ serà minimizatu.

NOVA STRADA POTE PORTA 100 MIL PERSONE

Dopu chì a 1a tappa hè stata cumpleta cumplettamente in a Zona Industriale Organizzata, l'espropriazioni di a 2a tappa sò ancu finite. Cù u cumpletu di a 2ª fase, i zoni di espansione di a 10ª è a 3ª fasi seranu compie in 4 anni. Quandu si compie in 4 tappe, ci saranu circa 100 mila impiegati in l'OSB. A municipalità metropolitana di Balıkesir hà firmatu un travagliu stradale chì purterà 100 mila persone per aumentà l'impieghi in l'OIZ è per impedisce u trafficu di i veiculi da esse chjusu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*