U presidente Soyer hà annunziatu u mudellu agriculu di İzmir

U presidente Soyer hà annunziatu u mudellu agriculu di Izmir
U presidente Soyer hà annunziatu u mudellu agriculu di Izmir

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer Hà annunziatu a nova pulitica agricula di İzmir in Ödemiş. U sindaco Soyer hà definitu stu novu mudellu, chjamatu İzmir Agriculture, cum'è "un prughjettu per custruisce una ecunumia agricula nova è sfarente in Turchia, cuminciendu cù İzmir" è hà enfatizatu l'impurtanza di u mudellu in l'accessu à l'alimentu ghjustu in a cità è u so rolu in a lotta à a seca. è a miseria in e zone rurale.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyerannuncia u novu mudellu di ecunumia agricula di İzmir, chì emerge da a filusufìa di "Un'altra agricultura hè pussibule", chì hà mantinutu da Seferihisar. U presidente, chì hà spartutu i dettagli di u mudellu in quale tutti i prucessi da a sumente à a vendita sò designati, in Ödemiş, unu di i centri di produzzione agricula in a cità. Tunç Soyer"Izmir Agriculture hè un prughjettu di custruisce una nova ecunumia agricula diversa in Turchia, partendu da İzmir. Hè una nova visione chì avemu sviluppatu per finisce a nostra dipendenza da l'agricultura straniera, nata da İzmir ".

A priorità principale hè di cultivà u benessere

Incontru cù i membri di a stampa in a riunione chì hà tenutu oghje in u Centru Culturale di a Municipalità di Ödemiş, u sindaco Soyer hà iniziatu u so discorsu dicendu: "I prucessi di pandemia è di terrimotu ci anu dimustratu chì i servizii municipali ùn sò micca limitati à e strade, l'acqua è i servizii di infrastruttura". è cuntinuò cusì: avè grandi aspettative. Avemu vistu quantu urgente sò queste aspettative, chì simu digià cuscenti. Circa 1,5 milioni di persone in İzmir guadagnanu u so pane da l'agricultura, in più, İzmir scontra una quantità assai impurtante di a produzzione agricula di Turchia. Dunque, a priorità più basica di a Municipalità Metropolitana di Izmir sottu a mo presidenza hè di aumentà a prosperità di queste terre aumentendu a so fertilità, è di facilità l'accessu di e persone chì vivenu in questa cità à un alimentu sanu ".

İzmir Agriculture per cumbatte a siccità è a miseria

U presidente Soyer, enfatizendu chì ci sò duie differenzi principali chì distinguenu l'Agricultura di İzmir da a pulitica agricula implementata in Turchia finu à avà, hà dettu: "Una di e duie differenzi principali chì distingue l'Agricultura di İzmir da a pulitica agricula implementata in Turchia finu à avà hè a lotta contru siccità. Sicondu i dati di u 2019, u 77 per centu di a nostra acqua hè aduprata per l'agricultura in Turchia, è se sta situazione ùn cambia micca urgente, a nostra acqua potabile serà in periculu in un futuru vicinu. İzmir Agriculture hà u scopu di riduce l'acqua aduprata in l'irrigazione agricula di cinquanta per centu sustenendu i prudutti strategichi cù un altu valore ecunomicu è un bassu cunsumu d'acqua. Prutege i nostri agricultori è milioni in a nostra cità contr'à a siccità, è assicura e nostre risorse d'acqua potabile. A seconda diferenza di a nostra nova pulitica hè u scopu di luttà contra a miseria. Ùn vedemu micca l'agricultura cum'è una attività agricula chì hè fatta solu in u campu è finisce. İzmir Agriculture copre tutti i prucessi partendu da a fase di sementa à u cunsumadore finale. Pianificandu a vendita è u marketing da u principiu, aumentemu u valore aghjuntu di i nostri prudutti, cummattiri a miseria è aumentà u benessere.

Visitarà i distretti in trè tappe.

Dopu à a presentazione di l'Agricultura di İzmir, u sindaco di Ödemiş Mehmet Eriş hà dettu à u sindaco Soyer: "Ti dichjaru u maestru capu di l'agricultore è l'agricultura. Cum'è e vostre figliole, simu à a vostra dispusizione "è mette un capu d'efe. Soyer hà cunclusu a cunferenza di stampa dendu a bona nova chì cum'è Metropolitana, cumprà u latti da u pruduttori per 3 lire.

Dopu à a cunferenza di stampa, Soyer si n'andò à l'area di pruduzzione pilotu di colti furaghji chì ùn anu micca bisognu di irrigazione cum'è parte di u "Progettu di Supportu per i Cultivi Foraghji Atalık" in Ödemiş. Parlendu à l'area di piantazione induve sò cultivati ​​​​cultivi di furaghji cum'è karakılçık, sedge rye, damson è gambilya, Soyer hà dettu chì susteneranu a produzzione è l'usu di sementi di foraggi ancestrali cultivati ​​in tutta a pruvincia per cumbatte a seca.

U presidente Soyer hà da cuntinuà à spiegà İzmir Agriculture in i distretti fora di l'area metropolitana. Dopu à Ödemiş è Bayındır, u presidente Soyer visitarà Tire, Selçuk, Menderes, Kemalpaşa, Torbalı, Menemen, Foça, Aliağa, Dikili, Bergama, Kınık, Urla, Seferihisar, Karaburun è Çeşme in e settimane dopu.

I punti salienti di u discorsu di u presidente Soyer sò i seguenti:  

U 77 per centu di e risorse d'acqua andanu à l'irrigazione agricula

Sicondu i dati di u Statu Hydraulic Works 2019, usemu 77 per centu di e nostre risorse d'acqua, vale à dì più di trè quarti, per l'irrigazione agricula in Turchia. Utilizemu finu à u 10 per centu di a nostra acqua tutale cum'è acqua potable in casa è u restu in l'industria. U tassu di usu di l'acqua in l'agricultura hè assai più bassu in i paesi chì gestiscenu bè l'agricultura. Per esempiu, sta rata hè 40 per centu in i paesi europei.Questa hè a prova di l'agricultura di un paese chì ùn hè micca bè gestitu è ​​lasciatu à u destinu di a seca.

I prudutti sbagliati imposti à u paisanu

Ci hè dui mutivi principali per quessa avemu cunsumatu tanta acqua in l'agricultura in Turchia. U mutivu primu è più impurtante hè a preferenza di produttu sbagliata imposta à i nostri paisani. A sustegnu di sementi stranieri chì ùn sò micca adattati per u clima di Turchia è cunsumà acqua eccessiva è occupanu e nostre terre. Dunque, ùn importa micca quantu l'investimentu di irrigazione fate, ùn pudemu mai risponde à i bisogni di l'acqua, sempre chì u mudellu di u pruduttu cuntinueghja à esse sbagliatu. L'acque sotterranee scenderanu centinaie di metri, cum'è in u bacinu di Küçük Menderes.

U sicondu mutivu per quessa chì a tarifa di irrigazione agricula hè cusì alta hè l'irrigazione salvatica. Hè u perdu fattu durante l'irrigazione.

Secureremu e nostre riserve d'acqua potabile

A caratteristica più basica di a nova visione agricula di İzmir hè chì dà priorità à i prudutti agriculi chì ùn anu micca bisognu di irrigazione, chì l'acqua di piova hè abbastanza o chì pò esse cultivata cù irrigazione economica. Per incuragisce i prudutti strategichi adattati per e cundizioni climatichi di a regione pianificendu l'agricultura à una scala di bacinu, vale à dì per cumbatte a seca da a tappa di pianificazione. Cusì, avemu u scopu di riduce l'acqua utilizata in l'irrigazione agricula da almenu 50 per centu oghje. A maiò parte di questu 50 per centu serà ottinutu attraversu a pianificazione di bacinu, vale à dì, piantendu a cultura ghjustu in u locu ghjustu. L'altra parte di u risparmiu d'acqua previstu serà realizatu cù tecniche di irrigazione muderne.

In İzmir, avemu da riduce u tassu di usu di l'acqua agricula à a mità, inseme. Cusì, sia u sviluppu più sanu di i nostri pasture è a prutezzione di l'acqua di terra; è assicureremu chì e nostre riserve d'acqua potabile sò garantite per tutti i residenti di Izmir.

Videmu l'agricultura cum'è un prucessu da a sumente à a scaffale.

A seconda diferenza principale chì distingue İzmir Agriculture da a pulitica agricula d'oghje hè questu. Videmu l'agricultura cum'è un prucessu chì principia da u stadiu di a sementa è si estende à u cunsumadore finale è include tutti l'anelli di u settore agriculu. Allora per noi, l'agricultura ùn hè micca solu un'attività chì principia è finisce in u campu. Hè un sanu cù a so logistica, imballaggio, trasfurmazioni di prudutti, marca, prumuzione, vendita, marketing, esportazione, attività di ricerca, sviluppu è furmazione, prucessi di certificazione è pianificazione di produttu. U mutivu chì vedemu cusì hè di assicurà chì u nostru agricultore hè alimentatu in u locu induve hè natu. Sapemu chì stu mulinu ùn gira micca cù a cunniscenza di u pruduttu grossu. Per quessa, avemu messu in valore à i nostri prudutti agriculi da u principiu di a nostra agenda è certamenti turnemu sta situazione in favore di i nostri pruduttori.

Pruduzzione specifica di a regione

A filusufia di "Una altra agricultura hè pussibile", chì farà İzmir Agriculture unica è dà un esempiu per u nostru paese, si alza nantu à sei pilastri. Avà li vogliu dì unu à unu.

A prima tappa di l'Agriculture Izmir hè "l'inventariu di u produttu è a pianificazione". Questa hè forse a funzione più impurtante di a nostra nova visione. A chjave di u mudellu Izmir Agriculture serà a produzzione specifica à a regione, u clima è a geografia. Per questu, avemu identificatu prudutti strategichi chì ponu esse cultivati ​​in tutta a pruvincia, chì sò adattati per u clima, a natura è a terra di İzmir. Questi includenu latti d'ovinu è prudutti di carne, alivi è oliu d'aliva, cereali, legumi è infine uva. Per d 'altra banda, susteneremu parechji sottoprodutti cum'è castagne, aquacultura è piante aromatiche chì varienu sicondu i sub-bacini.

U mutivu principalu perchè preferimu sti prudutti hè chì sò i metudi di produzzione chì salvaranu u agricultore u più soldi. Tutti sò prudutti chì anu pocu costu di input, si sviluppanu cù e chiuvi d'inguernu è di primavera, è anu bisognu di irrigazione assai bassu. Tutti i prudutti chì avemu da priurità anu un putenziale di pruduzzione è di vendita chì hè abbastanza grande per alimentà a ghjente di Izmir, altre cità in Turchia è u mondu attraversu l'esportazione.

Per esempiu, u caprettu hè un animali chì pò crecià assai bè in u clima Egeu, ùn hà micca bisognu di assai alimentazione, pasce in u maquis, è pò cultivà in una manera assai produtiva è sana. L'ovini è i bovini neri, una razza bovina unica in Anatolia, saranu ancu in u scopu di u sustegnu. Questi animali ponu risponde à i so bisogni di grass in 7-8 mesi di l'annu in pasture naturali in terreni inclinati induve trattori è machini agriculi ùn ponu micca entra. In cunsiderà chì Turchia hà impurtatu u fenu è u furagiu in l'ultimi anni, a necessità è a prufittuità di stu metu anticu hè assai megliu capitu.

A parte di questu, i graneddi cum'è u sedge è u segale di canna, chì crescenu senza bisognu d'acqua è cù e piova invernale; e piante foraggiere di eredità cum'è gambilya è mulberry; Garantiremu ancu a compra di alivi, oliu d'aliva è uva, chì sò i prudutti agriculi più adattati per u clima Izmir. Perchè questi sò animali è piante chì crescenu in e so cundizioni naturali, senza bisognu di assai input è irrigazione. I ricerchi scientifichi revelanu chì ùn ci hè micca una malatia faciule in i culturi sottu à l'irrigazione, è per quessa, ci hè pocu bisognu di spraying.

Avemu stabilitu una squadra di campu per travaglià cù i nostri agricultori chì pruducenu o ponu pruduce sti prudutti strategichi. Questu hè a nostra squadra; Hà visitatu trenta distretti di İzmir è hà cuminciatu à negocià cù ogni pruduttore di sti prudutti strategichi unu per unu. In questu modu, s'ampara in u dettu quantu è quantu pruduce ogni pruduttore da quale pruduttu, ciò ch'ellu alimenta l'animali s'ellu hè un allevatore, è cumu si trasfurmeghja l'alivi s'ellu hè pruduttore d'alivi. In u risultatu di sta ricerca, emerge l'inventariu di produttu di İzmir; In altri palori, amparamu in dettagliu quale pruduttu avemu, in quale qualità è quantu. Cusì, cuminciamu à travaglià cù i nostri pruduttori è furmà u futuru di l'agricultura İzmir inseme.

Travaglii di sustegnu agriculu di a seconda tappa

I travaglii di supportu agriculu realizatu da u nostru Dipartimentu di Servizi Agriculi, a seconda fase di l'Agricultura di İzmir. In questu cuntestu, cumprà una grande quantità di prudutti attraversu cooperative. Tutti i prudutti pruduciuti sò acquistati da e cooperative da a nostra Municipalità Metropolitana è consegnati à i nostri citadini.

Da una banda, sustenemu a produzzione in a campagna, da l'altra banda, furnisce l'accessu à l'alimentu sanu è bonu per milioni in a nostra cità. In questu cuntestu, a quantità tutale di compra chì avemu fattu in 2019 hè 125.377.092 Lira Turca. A parte di sta compra ricevuta da e cooperative Izmir hè 121.447.379 lire. A quantità totale di compra chì avemu fattu in 2020 hè 144.762.472 lire. Una parte di 127.595.174 lire di sta compra hè stata fatta da cooperative İzmir. Continueremu à aumentà sti acquisti ancu in 2021. A nostra municipalità furnisce ancu machini è equipaghji, stabilisce parchi di machini, furnisce u sustegnu di sementi è animali ovini, è sustene l'apicoltura.

Baysan intraprende i prucessi operativi

A logistica, a trasfurmazioni è a marca sò i prossimi pilastri di a nostra strategia agricula. A logistica di sti prudutti strategichi, per quale furnimu suluzioni à a crisa climatica è a seca; vale à dì, a compra, trasfurmazioni, imballaggio è vendita di i pruduttori hè realizatu da a nostra sucetà municipale Baysan. U rolu di Baysan quì hè assai impurtante; perchè dà un esempiu per l'altri cumpagnie agriculi è e cooperative rializendu tutti i prucessi operativi in ​​nome di a Municipalità Metropolitana di Izmir. Baysan hà da creà a putenza locomotiva di İzmir Agriculture fendu stu investimentu in materie induve u settore privatu ùn piglia micca risichi o i picculi pruduttori ùn ponu micca investisce.

Avemu stabilitu una pianta di trasfurmazioni di carne in Ödemiş cù e nostre risorse, è avemu stabilitu una pianta di trasfurmazioni di latte gigante in Bayındır. A superficie di custruzzione di a nostra fabbrica di trasfurmazioni di latte, chì costarà circa 65 milioni di lire, hè di sette mila metri quadrati. Avemu pianificatu di inizià a pruduzzione di prova di a fabbrica, chì a so fundazione serà posta in maghju 2021, in dicembre 2021. A nostra fabbrica cumincià à travaglià à piena capacità da ghjennaghju 2022. Prevemu chì 100 persone anu da travaglià in questa facilità. Dumane, esamineremu tutte e caratteristiche di sta facilità in Bayındır, in situ.

In u prossimu periodu, aumentemu a nostra compra di latte di vacca da 16 milioni di litri à 22 milioni di litri grazie à a nostra sucetà municipale Baysan. 16 milioni di questu ghjunghjeranu à i nostri compatrioti cù u prughjettu di l'agnellu di suckling, è u restu serà imballatu è prisentatu à u mercatu sottu a nostra propria marca. In questu prucessu, acceleremu gradualmente a transizione à e piante di foraggi domestici chì risparmianu l'acqua in l'allevu di vacche.

In u periodu 2021 è 2022, aghjunghjemu u latti di vacca à l'ingesta di latte di vacca. Per mezu di a nostra cumpagnia Baysan, avemu da cumprà 7 milioni 500 mila litri di latti d'ovini, 5 milioni di litri di latti di capra è 2 milioni di litri di latti di bufali da i nostri pruduttori in u primu annu per esse usatu in questa facilità. A nostra fabbrica di trasfurmazioni di latte avarà una capacità di trasfurmazioni di latti ogni ghjornu di 100 tunnellate. In 2021, cumprà 50 mila agnelli è 4 mila bovini neri da i nostri pruduttori per a nostra facilità integrata di carne. U nostru stabilimentu di trasfurmazioni di carne in Ödemiş cumencia à travaglià à piena capacità da aprile.

Per d 'altra banda, Baysan hà ancu fà cumerci di cuntratti per u cultivo di furaghji è graneddi nantu à 10 mila decares di terra. U valore di a quantità di alimentazione chì avemu da cumprà hè di circa 15 milioni di lire. In i nostri acquisti nantu à a scala di bacinu, per esempiu, cumprà 100 tunnellate di castagne da Beydağ è 300 tunnellate di patate da Ödemiş.

In u periodu 2021 è 2022, cumprà un totale di 338 milioni 600 mila TL. Cusì, u sustegnu finanziariu di a nostra cumuna à i nostri paisani cresce quasi trè o quattru volte. Di questu, 154 milioni 600 mila lire currispondenu à i prudutti lattichi, 97 milioni à i prudutti di carne, 15 milioni à i culturi foraggi è i 72 milioni restanti à altri prudutti.

Tutti l'accordi di compra di carne è latti seranu fatti in questu annu cù i nostri pruduttori chì participanu à a nostra lotta contru a seca. Cumpraremu tutti questi prudutti, chì avemu garantitu in 2021, à un prezzu sopra à u valore di u mercatu. Questu hà da assicurà chì i nostri pruduttori sò pagati per u so travagliu è li incuraghjenu à applicà i principii di l'Agricultura İzmir à a lettera.

Tutti issi prucessi vi accelerate i nostri sforzi di marca Izmir Agriculture. In questu cuntestu, vogliu annunzià quì chì stabiliremu un uffiziu di cuncepimentu agriculu in u nostru centru di ricerca agricula in Çiğli Sasalı. Grazie à u centru chì stabiliremu quì, u nostru fabricatore puderà riceve un supportu di cuncepimentu gratuitu per l'imballu di i so prudutti.

Ciò chì vulemu fà quì hè di aumentà u valore di a marca di İzmir Agriculture, chì hè furmatu da a filusufia di "Un'altra agricultura hè pussibile". I prudutti pruduciuti in İzmir in u quadru di sta visione è strategia; per spiegà chì hè una applicazione chì prutege a salute di a natura è di e persone, è per revelà a sfarenza di İzmir Agriculture.

I prudutti Izmir seranu venduti à u mondu sanu

I prudutti chì sò pruduciuti, u prucessu di marca hè stata cumpletata è i prudutti imballati sò pronti per a vendita, u marketing è l'esportazione, chì hè a prossima tappa di a nostra strategia İzmir Agriculture. Ciò chì pruvemu di fà in questa quarta tappa hè di offre questi prudutti d'altu valore aghjuntu in vendita in İzmir, Turchia è altri canali in u mondu, è di furnisce più ingressu à i nostri pruduttori è agricultori.

A dumanda di i nostri prudutti strategichi ecologichi in İzmir hè ancu in crescita rapidamente in i mercati internaziunali. Per quessa, avemu sviluppatu i prudutti di İzmir Agriculture micca solu per u mercatu domesticu, ma ancu per l'esportazione. A nostra sucetà municipale, İZFAŞ, ghjoca un rolu maiò in questu sensu. Avemu apertu i nostri picculi pruduttori, chì ùn anu micca sperienza in branding, e-commerce è esportazione, à u mondu cù e nostre fiere. Vogliu dà una bona nutizia da quì chì stabiliscemu un uffiziu di sustegnu à l'esportazione in u nostru centru agriculu in Sasalı. Cuminciamu una mubilizazione per aumentà l'espurtazioni cù un altu valore aghjuntu, basatu nantu à a marca è a tecnulugia. Travagliemu nantu à sta questione in partenariatu cù l'Associazioni di l'Esportatori di l'Egeu, l'Izmir Commodity Exchange è a Camera di Cummerciu di İzmir.

In u periodu à vene, avemu da esse exportatu direttamente attraversu a nostra sucetà municipale Baysan.

U scopu hè di aumentà l'esportazioni à u livellu di 250 milioni di dollari.

In riassuntu, ùn avemu micca solu dà una garanzia di compra in u novu periodu, ma avà ancu mettemu a garanzia di vendita in a nostra agenda. U nostru scopu più impurtante in questa guaranzia di vendita hè l'esportazione. I fieri urganizati da İZFAŞ continueranu à riunisce i nostri fabricatori cù i cumpratori di u mondu sanu. Trasformemu i nostri picculi pruduttori in esportatori diretti cù fieri cum'è Olivtech, l'unica fiera di l'oliu d'aliva è di l'oliu di Turchia, Ekoloji İzmir, l'unica fiera di i prudutti biologichi di Turchia, è Terra Madre, chì si terrà per a prima volta in Turchia. Sustemu stu settore impurtante in u nostru bacinu di Küçük Menderes cù a Fiera di Flowera Cut Flowers, Ornamental Plants and Landscape Fair. U nostru scopu hè di aumentà l'espurtazioni, chì cascanu à 13 milioni di dollari, à 250 milioni di dollari. In questu cuntestu, i pianti ornamentali è paisaghjoli chì cunsumanu menu acqua seranu a nostra priurità sia in a garanzia di compra sia in u sustegnu di l'esportazione. U nostru sustegnu cuntinueghja ancu in u campu di l'accessu à u mercatu domesticu è u cummerciu elettronicu.

U sensu cumunu in u prucessu di certificazione

In a quinta tappa di İzmir Agriculture; Realizzeremu "processi di ricerca è sviluppu, furmazione è certificazione". A nostra municipalità metropolitana hà assai investimenti in questu sensu. U nostru cumpletu Can Yücel Seed Center hè in u prucessu di creazione. À u centru di l'imprenditorialità chì avemu stabilitu cù TÜSİAD è chì apremu u mese prossimu, a nostra priorità serà l'agricultura. Un centru hè apertu in Sasalı, Gediz Delta, induve a ricerca agricula nantu à u cambiamentu climaticu è a siccità seranu realizate. Quì, ci saranu dui studii di pianificazione di u produttu è ancu i nostri uffizii di supportu di cuncepimentu è di esportazione chì aghju citatu prima. U Liceu Agriculu, una di e nostre promesse elettorali, principiarà l'educazione in 2022.

Appena e cundizioni di a pandemia migliurà, travaglià nantu à l'educazione di i nostri figlioli chì campanu in a metropole in e zone rurale. U nostru scopu quì hè chì i nostri figlioli chì campanu in cità si scontranu cù a natura, s'impegnanu cù a tarra è amparà vedendu u prucessu di produzzione agricula.

Cù l'agroturismu, l'agricultore guadagnà un ingressu laterale per dodici mesi.

Infine, in a sesta tappa di l'Agricultura di İzmir, avemu travagliatu nantu à a creazione di ecunumie subsidiarii cum'è l'agroturismu. L'agroturismu hè diventatu un settore chì genera ingressu supplementu per i agricultori in u mondu sanu. Avemu digià implementatu stu mudellu in Seferihisar è hà furnitu à i nostri agricultori un inguernu semi-ecunomicu quì. U nostru scopu hè di assicurà chì i nostri paisani guadagnanu ingressu accessori micca solu per un certu periodu di tempu, ma per dodici mesi in i punti adatti di İzmir per l'agroturismu.

In tutti questi travaglii, attachemu una grande impurtanza è incuraghjemu e cooperative è l'urganisazione. Perchè per u picculu pruduttore per sopravvive, hè imperativu chì si riuniscenu per diventà più forte è difende i so diritti inseme. L'urganizazione di u picculu agricultore è a realizazione di a produzzione in questa urganizazione sò una di e caratteristiche principali di l'agricultura di İzmir.

In riassuntu, İzmir Agriculture, chì a prima priorità hè di cumbatte a siccità è a miseria:

1. Prutege a nostra acqua potabile riducendu l'usu di l'acqua agricula da 50 per centu.

2. Supporta i prudutti agriculi lucali chì ùn anu micca bisognu di irrigazione è anu un altu valore ecunomicu, cù una guaranzia di compra.

3. Aumenta u valore aghjustatu sustenendu a marca è a cummercializazione di i prudutti agriculi.

4. Cresce l'ecunumia turca per prumove i prudutti agriculi qualificati cù un altu potenziale d'esportazione.

5. Prumove l'urganisazione di u picculu pruduttore ; apre a strada per chì i nostri vignaghjoli si cuntentassi in u locu induve sò nati.

6. Permette à e donne è à a ghjuventù di ritruvà a voce in l’ecunumia agricula. Aumenta a qualità di vita in a campagna.

7. Sviluppa terreni agriculi micca solu per a pruduzzione alimentaria, ma per tutti l'esseri viventi; sustene a conservazione di a natura.

8. Combatte a crisa climatica usendu a terra, l'acqua è e sementi in u modu più equilibratu.

9. Prutege l'agricultura sparghjendu sementi lucali è razzi animali.

10. Impaghja a strada per milioni di persone chì campanu in e nostre cità per avè accessu à un alimentu sanu, sicuru è assequible.

16 mila 220 paesi eranu chjusi

Unu di i mutivi principali di e difficultà in l'agricultura in Turchia; 8 anni fà, in 2012, un totale di 16 mila 220 paesi eranu chjusi cù a Legge Metropolitana.

Contra questu, avemu principiatu un muvimentu in Seferihisar chjamatu "Villages di u Futuru" è in pocu tempu, sta furmazione, in quale quasi 1000 paesi hà participatu, si sparse in tutta a Turchia. In u 2013, in u Parlamentu Storicu di Teos Ancient City, avemu scontru cù centinaie di capi di paese è gridemu a nostra reazione contr'à i paesi chjusi da a Legge Metropolitana è cuminciamu a nostra lotta.

Perchè sapemu chì a trasfurmazioni di i paesi in quartieri risulterà in u colapsu di l'agricultura turca piuttostu cà un cambiamentu di nome. Sfurtunatamente, ciò chì avemu dettu hè diventatu realità, è in i 8 anni chì sò passati dopu à sta mudificazione di a lege, l'agricultura turca hà patitu più chè mai.

Ricertamenti, un saccu di liggi hà allughjatu a strada per i paesi per esse designati cum'è "quartieri rurali". Sta lege hà dimustratu una volta di più a ghjustificazione di a nostra lotta contr'à i chjusi di i paesi. In i paesi da esse determinate cum'è quartieri rurali; L'intruduzioni di diverse esenzioni è riduzioni cum'è tasse, tariffi è acqua hè di sicuru un sviluppu pusitivu, ma ùn hè micca abbastanza.

L'agricultura di Izmir serà una cura per i prublemi

Quandu i paesi eranu chjusi, i lochi di pruprietà cumuna, i pascoli cumuni è i terreni sò persi. L'accordu ùn dà micca sti beni à i paesi.

Cridemu chì İzmir Agriculture, chì avemu implementatu dicendu "Un'altra Agriculture hè Possibile", serà una cura per i prublemi di i nostri paisani è agricultori, partendu da a nostra cità. Da quì, chjamu à tutti i nostri paesi chì i so nomi sò stati cambiati di quartieri. Fate a vostra candidatura per u status di quartiere rurale à i nostri cumuni di distrittu u più prestu pussibule. A nostra Municipalità Metropolitana serà cù i nostri paesi in questa materia, cum'è in ogni altra questione, è travaglià cun voi per aumentà u benessimu di i nostri pruduttori.

Ci simu ribelli !

Esse lucale è naziunale hè un prublema chì deve esse in essenza, micca in parolle. Pensate à una bandiera ! Scuderete u to pettu in modu chì flutterà in u celu. Pensate à un paese ! Darete millaie di martiri per prutege e vostre fruntiere.

Ma lasciarete a terra di a vostra patria in quelli cunfini à u so destinu. Fighjulerete i campi è e case di paese viotu unu à unu. Mentre chì e nostre sementi domestiche è naziunali spariscenu rapidamente, darete incentive à e sementi straniere. Tu sacrificherai tuttu ciò chì riguarda a nostra cultura, e radiche è u passatu à l'industria di a custruzione. Cù una grande cumpetenza, riescite à distrughje l'agricultura in i tarri induve l'agricultura hè nata.

In a patria di u granu, pecuri, capre, vacche, pere, ciliegie, uva, fichi, alivi è assai altri, ùn lasciarete micca traccia di l'agricultura anatolica in queste terre induve l'agricultura hè stata praticata per millaie d'anni. Dicendu chì u rendiment hè altu, affucà tutte e parte di u paese cù sementi impurtati è stranieri, è liquidate e nostre sementi lucali è e razze una per una.

Cume i sementi stranieri invadianu u nostru paese, i nostri terri diventeranu sterili, i nostri laghi si seccaranu unu à unu, è e nostre acque sotterranee spariranu à centinaie di metri di prufundità.

Inoltre, mentre chì tuttu questu succede, continuerete à esse lucale è naziunale. Mi dumandu. Chì puderia esse più lucale è naziunale chè a nostra terra, l'acqua è a natura chì ci facenu quellu chì simu ? Cumu ponu e nostre parolle parlà d'esse lucale è naziunale, mentre chì e nostre mani distruggenu tutti i valori di u nostru paese unu à unu ?

Ùn vi esse offesu da nimu. Chì i monopoli agriculi crescenu ancu di più; per chì e cumpagnie straniere ponu vende più sementi impurtate, più droghe impurtate, alimentazioni impurtate è animali à i nostri paisani debitu; Ùn permetteremu mai chì e nostre terre si secchenu è u nostru populu s’impoverisce. Sapemu bè chì a miseria per a nostra nazione è a siccità per e nostre terre ùn sò micca u destinu.

In u passatu, i guerri eranu cù fucili è fucili, l'invasioni eranu cù suldati è stivali. E guerre è l'occupazioni d'oghje sò fatte cù sementi, pesticidi è pulitiche agricule sbagliate chì facenu i nostri terreni sterili è schiavi i nostri paisani.

Ogni centimetru di a terra di u paese hè sacru. Semu decisi à cuntinuà a nostra lotta finu à u nostru ultimu soffiu per prutege ogni centimetru di stu paese. Ci rivoltemu contr'à sta grande invasione per ricumincià da Izmir.

Facemu u nostru primu passu contr'à a miseria è a siccità dicendu "Un'altra agricultura hè pussibile", inseme cù l'agricultura di İzmir, quì in Ödemiş. Custruemu una pulitica agricula domestica è naziunale fiancu à fiancu cù u nostru pruduttore.

Bona furtuna à u nostru paese. Ch'ella sia abbundante benedetta !

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*