A moschea İbrahim Cevahir in Beylikdüzü hè stata aperta per u cultu

A Moschea Ibrahim Cevahir in Beylikduzun hè stata aperta per u cultu
A Moschea Ibrahim Cevahir in Beylikduzun hè stata aperta per u cultu

À a so custruzzione, presidente IMM Ekrem İmamoğluA Moschea İbrahim Cevahir in Beylikdüzü, chì hè stata iniziata durante a sindaca di u distrittu di Istanbul, hè stata aperta à u cultu. Parlendu prima di a prima preghiera di u venneri, İmamoğlu hà dichjaratu chì e moschee sò punti di scontru di e persone. Dicendu: "E nostre moschee parlanu di u rispettu di e donne è di l'insignamentu di a bona morale à i zitelli", İmamoğlu hà dettu, "Avemu mantinutu è sperimentatu a solidarietà naziunale in queste moschee. Avemu vintu a Guerra Naziunale di l'Indipendenza per esse riscaldatu in moschee, pigliendu e strade è versendu in e strade. Allora questi sò i centri di e nostre emozioni à u più altu livellu. Include spiritualità. Nisuna emozione pò entre in ellu. Pulitica; In particulare a pulitica, ùn pò mai entre per quella porta. Diu vi ne guardà. Stu locu ùn hà micca pruprietariu. Pruprietariu, Diu Onnipotente. Quì stemu solu cù Allah, u servitore stà solu cun Allah ".

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğluparticipò à l'avvenimentu per l'apertura di a Moschea Beylikdüzü İbrahim Cevahir, a custruzzione di quale hè stata iniziata durante u mandatu di u sindaco di u distrittu. U membru di u Cunsigliu di u Partitu CHP Bülent Tezcan, u sindaco di Beylikdüzü Mehmet Murat Çalık è i parenti di u mortu İbrahim Cevahir, i capi di quartiere è i veterani eranu prisenti à l'avvenimentu tenutu per a moschea in Barış Mahallesi Eğitim Vadisi Boulevard. I discorsi sò stati fatti prima di a prima preghiera di u venneri da esse tenuta in a moschea. Hamdi Cevahir, chì hà fattu u primu discorsu, hà dettu: "A famiglia Cevahir hè una famiglia benevolente. Hà purtatu assai facilità à a nostra sucità. Sta moschea hè unu di elli. Prima, Mr. Ekrem İmamoğluCum'è a famiglia Cevahir, custruiremu un kindergarten cum'è avemu prumessu ", disse.

ÇALIK: "RINGRAZIAMU U NOSTRE PRESIDENTE DI IMM PER L'APPROCAMENTE GIUSTU CHE HA FORNITA À 39 DISTRITI"

Parlendu dopu à Cevahir, Çalık hà dettu chì esse inseme è pudè superà e difficultà inseme sò cuncetti impurtanti. Enfatizendu chì hè necessariu di fà prevale a lege di sulidarità è fraternità, Çalık hà sottolineatu chì u 2020 hè pienu di incertezze, cum'è u difficiule 2021. Nutendu chì tuttu u Beylikdüzü hà vistu cumu u cambiamentu hè statu fattu cù e cullaburazioni chì anu fattu cù IMM, Çalık hà dettu: "Pensu chì esse un bon servitore è citadinu vene da a cumpetizione in a gentilezza. Cumu a pandemia ci hà amparatu, avemu da mantene a sulidarità è a cooperazione à u più altu livellu ". Esprimendu u so ringraziu à l'impiegati İBB è İmamoğlu per l'approcciu ghjusta chì anu furnitu à i 39 distretti di Istanbul, Çalık hà dettu: "Aghju travagliatu quì cun ellu in u passatu è sò una persona chì sà cumu avemu difficultà cù İBB".

commemoratu u tardu İBRAHİM CEVAHİR

Cumincendu u so discorsu parlendu di e difficultà chì anu affruntatu durante a custruzzione di a moschea per esse aperta à u cultu, İmamoğlu hà dettu: "U mo caru presidente, l'hà spressu bè: Esse inseme cù e persone chì cumpetenu in boni atti assicura a pace è u benessere di quellu. sucità. A famiglia Cevahir hè una famiglia chì cumpete ancu in a bontà. U nostru preziosu fratellu İbrahim Cevahir hè ancu qualchissia chì cunnoscu assai bè. Chì Diu hà pietà di ellu, chì u so locu sia u celu. I so figlioli vulianu mantene u so nome vivu, pruducia un travagliu è custruendu una moschea quì. I so amichi assai preziosi accumpagnanu stu prucessu. Ci sò quelli chì cumpetenu cù a gentilezza quì oghje. Un bonu travagliu hè statu fattu. Aghju dumandatu se l'imam hè statu numinatu; hè statu incaricatu. Vogliu successu à u nostru Imam. Spergu chì farà un bonu travagliu quì ", disse.

"A POLITICA ùn pò micca entrà per sta porta"

Dichjarà chì e moschee sò punti di scontru di e persone, İmamoğlu hà dettu:

"Da boni cunsiglii nantu à a vita, dà avvirtimenti, unisce a ghjente. E nostre moschee parlanu di u rispettu di e donne è d'insignà à i zitelli una bona morale. Questu hè u focu di l'unione è a riunione. Avemu mantinutu è sperimentatu a sulidarità naziunale in queste moschee. Avemu vintu a Guerra Naziunale di l'Indipendenza per esse riscaldatu in moschee, pigliendu e strade è versendu in e strade. Allora questi sò i centri di e nostre emozioni à u più altu livellu. Include spiritualità. Nisuna emozione pò entre in ellu. Pulitica; In particulare a pulitica, ùn pò mai entre per quella porta. Diu vi ne guardà. Stu locu ùn hà micca pruprietariu. Pruprietariu, Diu Onnipotente. Quì simu solu cù Allah, u servitore resta solu cun Allah. In questu rispettu, ognunu deve agisce in armunia è rispettu u spiritu di unità è di riunione quì ".

"BON Ddiu sà cumu simu BLOCCATI"

Spartendu l'infurmazioni chì u mufti di u distrittu ùn hè micca ghjuntu à a prima preghiera ancu s'ellu era invitatu, İmamoğlu hà dettu: "Questa ùn hè micca a prima volta chì l'aghju sperimentatu. Cumu l'avemu impeditu quandu custruimu una moschea, cumu l'avemu impeditu quandu custruimu una casa di cundolenze ... Allah Onnipotente sà, a so, è i servitori sanu cumu ci hè statu impeditu mentre travagliavamu cum'è mufti. Fighjate ciò chì aghju passatu per questi 7 anni ; Micca novu. Pregu per elli, "Diu dà saviezza". Hè tuttu ciò chì aghju dettu, ùn diceraghju nunda d'altru. Ch'Allah li dessi una bona saviezza è li chjappà di misericordia. Dì 'Amen'; ne anu bisognu. Qualchissia o qualchissia chì rapprisenta a mo fede ùn hà nunda à fà cù a pulitica. Perchè mi buttunu davanti à ellu, pregu. Ùn possu micca descriverà u rispettu chì aghju per ellu. Sò cresciutu in quelle cave. So rispettà un imam, un mufti. "Conoscu a strada, cunnoscu u quartiere, cunnoscu a moschea, cunnoscu u cursu di u Coran", disse.

“À U CENTRU DI SCIENZA PROF. U NOME DI AZIZ SANCAR SERÀ DATA "

Nutendu chì anu ancu finitu l'edificiu mufti in a zona induve si trova a moschea, İmamoğlu hà dettu: "A facemu cum'è una cità metropolitana, a finiremu. Tocca à elli à aduprà o micca. Sì ùn anu micca, simu pronti à aduprà in u modu più appropritatu per a nostra bona fede. Avemu cuntribuitu à questu è parechji lochi di cultu simili, è continueremu à fà. Vogliu a continuazione di e nostre belle moschee, chì mostranu l'umiltà in ogni angulu di Istanbul, attirà a ghjente per sente u calore è riunite a ghjente, è queste belle moschee, chì sò i lochi induve Allah Onnipotente stà solu cù u servitore ", ellu. disse. Esprimendu a so gratitudine à a famiglia Cevahir è a municipalità di Beylikdüzü per i so grandi sforzi in a custruzzione di a moschea, İmamoğlu hà dettu: "Da avà, vulemu chì stu locu sia priservatu è sviluppatu cù a stessa determinazione è sentimenti. U nostru sindaco cunnosce u so circondu immediatu è e mo idee nantu à a disposizione di u bastimentu assai vicinu à ellu. Sò sicuru chì serà arrangiatu rapidamente. Propiu daretu à ellu serà un centru di scienza è di l'arte chì porta u nome di u prufessore Aziz Sancar, se Diu vole. In autri paroli, un bellu centru hè furmatu induve spiritualità, scienza, ragione, bellezza, valle di a vita, verde, natura è vita sò intrecciati. Bona furtuna à u travagliu di tutti ", disse.

Dopu à i discorsi, a recitazione di u Coran lettu da Mustafa Demir Hodja hè stata ascoltata. Imamoglu è a delegazione chì l'accompagna anu fattu a prima preghiera di u venneri in a moschea dopu l'avvenimentu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*