"Donne chì producenu un prughjettu mundiale" Aumenta l'impiegu di e donne in Mardin

e donne chì pruducianu un prughjettu mundiale aumenta l'impiegazione di e donne in mardi
e donne chì pruducianu un prughjettu mundiale aumenta l'impiegazione di e donne in mardi

U Ministeru di a Famiglia, u Travagliu è i Servizii Suciali aghjunghjia un novu à i prughjetti chì sustene per aumentà l'impieghi di e donne. I piantini di lavanda sò stati piantati in u distrittu di Ömerli in u scopu di u "Women Producing a World Project" sottumessu à l'Agenzia di Sviluppu Dicle in u quadru di u prugramma SOGEP da a Direzzione Provinciale di Famiglia, Lavoru è Serviziu Sociale di Mardin. A piantazione hè stata fatta in modu chì 17 giardini di lavanda sò stati furmati nantu à una zona di 15 decares. Un totale di 120 mila saplings di lavanda sò stati piantati nantu à una zona 94-decare in Nusaybin. In u distrittu di Dargeçit, 255 mila saplings di lavanda sò stati piantati nantu à 135 decares di 106 decares area, è i restanti 120 decares di terra seranu piantati in ferraghju. A preparazione di a terra cuntinueghja in Artuklu, Ömerli è Derik. In u scopu di u prugettu, 1020 mila 800 piante di lavanda seranu piantate nantu à una superficie totale di 400 decares. Un totale di 60 giardini di lavanda seranu stabiliti.

"Cooperativa di e donne chì producenu un mondu" stabilitu

U numeru di e cooperative di e donne cresce in u risultatu di l'imprenditorialità di e donne, u travagliu di e donne è a sulidarità di e donne in tuttu u paese. In u scopu di u prugettu, hè stata creata a "Donne chì producenu una cooperativa mundiale".

Cum'è un cumpagnu di a Municipalità Metropolitana di Mardin, 60 donne sò state impiegate per e piantazioni in corso in u scopu di u prugettu. À a fine di a piantazione di sapling, 200 agricultori femini seranu selezziunati è a furmazione necessaria serà datu à queste donne. E donne agricultori riceveranu ancu un certificatu à a fine di a furmazione.

Cù u « Prughjettu di e donne chì producenu un mondu », sustinutu da a cuurdinazione di a Direzzione Pruvinciale di Famiglia, Travagliu è Servizii Suciali di Mardin, hè previstu di mette e donne à l'impiegu, permettendu di diventà cooperative. In questi giardini di lavanda, hè destinatu à cultivà prudutti biulogica è pruduce prudutti cù un altu valore di marca in u campu di l'agricultura.

A sensibilizazione serà creata in l'area di u produttu, u sviluppu di l'affari, a rete è a cullaburazione furnisce un supportu finanziariu à u prugettu, accessu à fondi è supportu di creditu. Inoltre, u sviluppu persunale è i prugrammi di furmazione di capacità cuntribuiscenu à u sviluppu lucale.

U numeru di cooperative di e donne cresce à 459

Sustinutu da Zehra Zümrüt Selçuk, Ministru di Famiglia, Travagliu è Servizii Suciali, e cooperative di e donne continuanu à esse una putente porta di u travagliu per e donne. E so scontri regiunale incuragiscenu ancu a creazione di e cuuperative di e donne. Cù a participazione di u Ministru Selçuk, un totale di 2 riunioni cooperative regiunale di e donne, di quali 6 sò Mediterraniu, una Anatolia Centrale, una Egea è dui Mari Neri, sò state tenute finu à avà. Ricordendu chì attiranu l'attenzione à a cuntribuzione di e cooperative à l'impieghi di e donne in queste riunioni è chì sustenenu e cooperative cum'è un ministeru, Selçuk hà nutatu chì u numeru di cooperative di e donne hè aumentatu à 459.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*