Cina hà cuminciatu à sparta campioni da a luna cù i ricercatori stranieri

U geniu hà cuminciatu à sparte i mostri ch'ellu hà purtatu da a luna cù circadori stranieri.
U geniu hà cuminciatu à sparte i mostri ch'ellu hà purtatu da a luna cù circadori stranieri.

Annunziandu chì hà da sparte diversi materiali purtati da a superficia lunar cù circadori stranieri, China hà fattu u primu passu in questu sensu. L'Amministrazione Spaziale Naziunale di China in Pechino hà annunziatu e regule per a ricerca cumuna cù scientisti stranieri sette settimane dopu à l'atterrissimu di u satellitu cinese nantu à a Luna. In a dichjarazione, dendu è vultà in custodia, i transazzioni da esse fatti in quantu à i campioni di Luna è u scambiu di scuperte scientifiche sò stati determinati.

Pei Zhaoyu, Diputatu Direttore di u Programma di Luna di l'Agenzia Spaziale, hà dichjaratu chì i diplomati, cumpresi i membri di l'Unione Europea, sò stati invitati à u centru in Pechino, induve i campioni di a Luna sò stati trovati è esaminati à l'occasione di a dichjarazione. Comu hè cunnisciutu, a nave spaziale Chang'e-5 hà pigliatu 1.731 grammi di petra da u nostru pianeta è l'hà purtatu à a terra.

Per a prima volta in 40 anni, campioni da a Luna sò stati purtati à a Terra. Cina hà registratu un tali performance cum'è u terzu paese spaziale dopu à l'USA è l'Unioni Suviètica. Inoltre, postu chì questi specimens sò più novi di quelli chì sò stati cullucati prima, più ricerche nantu à elli vi darà l'uppurtunità di svelà aspetti nascosti di l'attività vulcanica è a storia di a Luna.

Fonte: China Radio International

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*