Cina Cuncede Permissione d'Usu Condizionatu per a Vaccina Covid-19 di Sinopharm

gin sinopharmin dà u permessu di usu cundizionale à a vacuna covid
gin sinopharmin dà u permessu di usu cundizionale à a vacuna covid

Cina hà permessu l'usu condicionale di a vacuna sviluppata da a cumpagnia Sinopharm contra u novu tipu di coronavirus (Covid-19). L'uffiziale di l'Amministrazione Naziunale di Prodotti di Salute Chen Shifei hà annunziatu in a cunferenza di stampa chì l'appruvazioni hè stata data per l'usu condicionale di a vacuna Sinopharm. A vacuna, prodotta cù virus inattivatu è pianificata per esse amministrata in duie dosi, hè diventata a prima vaccina autorizata per l'usu generalizatu in Cina.

L'immunologu Tao Lina hà dettu chì l'usu cundizionale significa chì a ricerca hè in corso è l'autorità puderanu dumandà più dati nantu à a sicurezza è l'efficacità di a vacuna in certe pupulazioni cù diversi profili di salute. Tao hà ancu nutatu chì in questu casu, l'usu di a vacuna pò esse ristretta in certi gruppi di età.

Mentre l'autorità ùn anu micca specificatu una figura per u prezzu di a vacuna Sinopharm, l'ufficiale di a Cummissione Naziunale di Salute Zheng Zhongwei hà dichjaratu chì seria sicuramente un prezzu accessibile. Hè statu dichjaratu chì a vacuna prodotta da Sinopharm's Beijing Biological Products Institute hè attualmente in a fase di produzzione in massa, ma ùn hè micca stata datu infurmazione nantu à a capacità di produzzione attuale.

A cumpagnia chinesa Sinopharm hà annunziatu chì a prutezzione di unu di i vaccini chì hà sviluppatu contr'à Covid-19 era di 79,3 per centu in l'esperimenti finali.

In a dichjarazione fatta nantu à u situ web di l'unità di l'Istitutu di Prudutti Biologichi di Pechino di Sinopharm, hè statu dichjaratu chì una dumanda per l'appruvazioni hè stata fatta per a vacuna Covid-19 dopu a terza è ultima fase di teste. Mentre a prova cuntinueghja in Cina, più di un milione di persone, cumprese i travagliadori sanitari, sò stati dati vaccini sviluppati da cumpagnie chinesi cun appruvazioni d'emergenza.

Fonte: China Radio International

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*